Fitness Seller

pikken op de sportschool

Bezoekers in dit topic

nee, doe ik niet meer aan mee.

Jaar of 6 geleden wel eens met homeys ingebroken in een gym en computers + kassa meegenomen.
(we waren ermee betrapt, dus ik kan het hier wel posten).
 
homegym.. dan ben ik een dief van me eigen portomonee..:S
 
Nee, wat heb ik thuis aan die pinnetjes?

Vorig jaar waren wel mijn net nieuwe handschoentjes gejat:eek:,, dan maar zonder..:(
 
ik neem juist spullen mee naar de sportschool :o
kan ik tenminste lekker T bar rows maken :D
 
van de attributen in de sportschool, waar jij en je broeders spieren mee kweken, hoor je gewoon af te blijven
als ik iemand iets zie pikken sla ik em met een 5kg schijf op ze kop

Niks zo iritant als dat iemand t voor de rest loopt te verzieke door middel van trainings gerei mee te neeme.. l ban uit de sportschool is dan niet erg ongepast op zo'n moment lijkt me..
 
ik heb het squatrek meegenomen..
 
nee jij bent de enige, ouwe bietser
 
ik was al een dikke week op zoek naar een soort van elastiek waarmee ik mijn RC oefeningen thuis/vakantie kan doen, ik tijdens de training naar de andere zaal gelopen en ja hoor, daar hingen elastieken met een handvat, mooi zo dacht ik, keek even schichtig om me heen en propte er één in mijn onderbroek, en liep de andere zaal weer in en zag dat een kerel me recht aankeek, shit dacht ik, hij heeft het gezien, maar zijn ogen dwaalden af naar mijn kruis waar een ontiegelijke bobbel inzat natuurlijk, teringhomo dacht ik en liep naar de kleedkamer om hem in mijn tas te leggen, liep weer terug naar de zaal waar die homo me weer verlekkerd aankeek en weer gingen zijn ogen naar mijn kruis waar nu en bobbeltje zat en ik zag een soort van teleurstelling in zijn ogen....
 
Gister nog een Smith Machine stiekem mee naar buiten gesmokkeld, geen problemen mee.
 
ik heb pas de Tai-Bo instructrice meegenomen.......;)
 
Ik snap nooit als mensen dat soort kleine k*tdingetjes gaan jatten... Die kun je zelf ook wel kopen voor een paar euro.

Risico lopen voor niks
 
Je bent gewoon je eigen lidmaatschap aan het omhoog brengen :rolleyes::o
 
Ik snap nooit als mensen dat soort kleine k*tdingetjes gaan jatten... Die kun je zelf ook wel kopen voor een paar euro.

Risico lopen voor niks

Indd, en je staat voor de rest van je jaarabbonement voor lul als je met zoiets gepakt wordt...

Stelen is sowieso zielig, dat is voor Marokkanen, en mocht ik iets stelen dan moet 't iets zijn waar niemand schade aan overhoudt en waar ik gewoon dik van kan genieten.
 
nope, meestal als ik iets laat liggen : horloge , zonnebril zonder het in een locker te plaatsen brengt een collega builder het mooi naar het onthaal :)

leuke gym _
 
Waarom zou je in hemelsnaam ???
ik train thuis (tnak god) helemaal nix meer. Dat doe ik juist in de sportschool.
Wat ga je thuis nog liggen doen en kopen als je in je gym kunt trainen en daar en abo hebt lopen.

Ik heb zelfs een keer een dumbbell stangetje van mijzelf bij mijn vorige sportschool neergelegd, zodat ik daarmee wat kon doen in de sportschool.
 
Bij ons liggen er ook boekjes om in te lezen tussen je sets zoals mens health , flex enz ... die worden ook regelmatig gepikt . of als er iemand een CD brand met muziek er op om hem te laten afspelen in de gym dan pikken ze het ook al :mad:
 
Alle jongens hier die dingen jatten uit de gym, zijn zoooo stoer...
 
Back
Naar boven