Fitness Seller

pikken op de sportschool

Bezoekers in dit topic

Je moet het je eigenlijk eens voorstellen , zit er daar zo'n gozer 60 kilo gewichten in zen tas te stoppen , dan loopt hij zoals zo een schildpad de gym uit en dan opeens scheurt zen tas
 
Je moet het je eigenlijk eens voorstellen , zit er daar zo'n gozer 60 kilo gewichten in zen tas te stoppen , dan loopt hij zoals zo een schildpad de gym uit en dan opeens scheurt zen tas

Lachen, gieren, brullen.
 
God, i hate people who steal from the gym. Dat doe je gewoon niet, ik irriteer me mateloos als ik zie dat er weer iemand weg is met een sluitring, of pin... Godverde...Raaah,,,gaaaaaaaaaaaauuhhh
 
Waarom zou je een pin jatten? :roflol:
 
ik was al een dikke week op zoek naar een soort van elastiek waarmee ik mijn RC oefeningen thuis/vakantie kan doen, ik tijdens de training naar de andere zaal gelopen en ja hoor, daar hingen elastieken met een handvat, mooi zo dacht ik, keek even schichtig om me heen en propte er één in mijn onderbroek, en liep de andere zaal weer in en zag dat een kerel me recht aankeek, shit dacht ik, hij heeft het gezien, maar zijn ogen dwaalden af naar mijn kruis waar een ontiegelijke bobbel inzat natuurlijk, teringhomo dacht ik en liep naar de kleedkamer om hem in mijn tas te leggen, liep weer terug naar de zaal waar die homo me weer verlekkerd aankeek en weer gingen zijn ogen naar mijn kruis waar nu en bobbeltje zat en ik zag een soort van teleurstelling in zijn ogen....
:roflol: hoe bedenk je het :roflol:
 
Skinnie is gewoon de nieuwe Harry Mulisch, hilarisch stukje.
 
Vrijdag waren opeens de sluitringen van de Oly bar weg.
Eerste paar setjes zonder sluitend iets gedaan, daarna toch maar van die 'sluit veren' gepakt. WAT EEN KLERE DINGEN.
Maar ach, later zag ik dat de sluitringen aan de EZ-Bar zaten :D
 
magnesium word er gepikt bij ons. of ze eten het op.
 
Back
Naar boven