XXL Nutrition

Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterke dumbbell press meid! 20km fietsen met een goed weertje, chill. :)
 
Lekkere training hoor!

Schouders zijn altijd een pain in the ass als je last hebt. Extra magnesium innemen wil wel helpen om je spieren te laten ontspannen om zo sneller te herstellen.

Dragonflags heb ik afgelopen maandag voor het eerst gedaan .... Heftig! Had zelfs spierpijn in m'n hals hehe en voelde de aanhechtingen bij m'n borstbeen volgens mij als ik diep ademhaalde. Voelt goed dus -> vaker doen :-D

Wat is voorslaan en afvlaggen?
 
Goede training. Je incline press ligt bijna net zo hoog als de vlakke.
Dus waarschijnlijk ga je bij de vlakke nog wel meer Prs pakken snel;)
 
Sterke dumbbell press meid! 20km fietsen met een goed weertje, chill. :)

Ja het weer is prima :cool: :D

Lekkere training hoor!

Schouders zijn altijd een pain in the ass als je last hebt. Extra magnesium innemen wil wel helpen om je spieren te laten ontspannen om zo sneller te herstellen.

Dragonflags heb ik afgelopen maandag voor het eerst gedaan .... Heftig! Had zelfs spierpijn in m'n hals hehe en voelde de aanhechtingen bij m'n borstbeen volgens mij als ik diep ademhaalde. Voelt goed dus -> vaker doen :-D

Wat is voorslaan en afvlaggen?

Thx :) ging wel oke...maar kon veel beter. Maar goed, ik moet gewoon even beter herstellen dus na de contest komt er ook MIN. 1 week verplicht (:rolleyes:) volledige rust op na het fietsen dan naar mijn werk (2x11km)

Ja ik had eerder dit jaar last van een peesontsteking in mijn linkerschouder. Door meer rust ging het wel beter maar zo nu en dan steekt ie de kop op en zeker als ik nog niet volledig hersteld ben. Maar komt goed, luister goed naar me lichaam :)

Afvlaggen zijn dragonflags, alleen noem ze even zo omdat ik dan me benen zo schuin mogelijk hou en vanaf daar alleen me benen in en uit trek als voorbereiding op het echte werk ;)

Wat betreft voorslaan, dat word ook wel cleanen genoemd, alleen bij voorslaan spring je ook echt vanuit de benen.

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Goede training. Je incline press ligt bijna net zo hoog als de vlakke.
Dus waarschijnlijk ga je bij de vlakke nog wel meer Prs pakken snel;)

Thx :)

Dat denk ik ook wel, maar ik moet die db's wel zelfstandig omhoog krijgen :p en dat word het al gauw wat lastiger :p
Maar met spotter ga ik het zeker wel weer proberen, maybe zondag...even zien hoe ik me voel ;).
 
Verplichte rust is nooit verkeerd voor een keertje.

Als ik DB presses doe zet ik ze meestal op m'n buik of borst en laat me dan achterover op het bankje 'vallen' terwijl ik de DB explosief naar boven breng, dat werkt meestal wel. Voordeel is ook dat je ze na de set gewoon kan laten vallen itt een barbell:p.

En zondag worden gewoon Prs gezet;)
 
Verplichte rust is nooit verkeerd voor een keertje.

Als ik DB presses doe zet ik ze meestal op m'n buik of borst en laat me dan achterover op het bankje 'vallen' terwijl ik de DB explosief naar boven breng, dat werkt meestal wel. Voordeel is ook dat je ze na de set gewoon kan laten vallen itt een barbell:p.

En zondag worden gewoon Prs gezet;)

Ja dat doe ik ook, doe ook voorspannen zodat als ik naar achteren ga meteen de db's explosief uitstoot en dat telt dan als 1 rep.

Zo even een update ;) ->

Vandaag geen PR's gezet ;).
Ik heb bij elkaar dit weekend zo'n 85-90km gefietst en mijn lichaam heeft het een beetje gehad hahaha. Train nu serieus sinds begin Juni 2009 en heb niet 1 week echte rust gehad. Ik heb dus besloten daar meteen maar mee te beginnen aangezien ik weer last krijg van mijn linkerschouder waar ik eerder dit jaar tweemaal een peesontsteking aan had en nu ook rustiger aan moet doen met de benen omdat mijn schenen/kuiten gevoelig zijn van het hardlopen. Iets te fanatiek geweest door de 4e keer meteen 11km te lopen :P. Ik ga zodra ik totaal hersteld ben het hardlopen rustig opbouwen.

Vrijdag dus laatste KT sessie gehad, de volgende is zondag 15 augustus. Dan heb ik sowieso 8 dagen rust wat betreft krachttraining. Aankomende week zal ik wel zo'n 4 dagen gaan fietsen naar mijn werk (2x 11km), maar dat komt wel goed. Heb nu dan sowieso maandag t/m woensdag volledige benen rust. Ik denk dat het wel verstandig is dit nu te gaan doen voordat ik straks te laat ben. Ik merk wel aan mijn lijf dat het toe is aan rust.

Morgenochtend ga ik foto's schieten...
Jullie moeten geen mega progressie verwachten :o :p, want zelf vind ik dat wel meevallen wat betreft het droger worden. Ik begin 'langzaam' meer definitie te zien maar heb er ook geen haast bij. Ik ben al blij dat ik eindelijk zo sterk ben nu zelfs veel meer kcal te eten vanuit 'goed' voedsel en zo ook mijn kh angst steeds meer achter me kan laten. Bij elkaar is het hele jaar al een overwinning voor me, niet alleen het sporten zelf maar alles bij elkaar..fysiek&mentaal. Ik vind het belangrijker een gezond&fit lijf te hebben en gezond te eten dan me nu volledig te storten op het droger worden...dat komt vanzelf wel. Ik doe genoeg en er gaat nog genoeg komen, zo lang sport ik eigenlijk nog niet en langzamerhand is mijn lichaam zeker wel aan het veranderen :).

Goed...foto's morgen dus, rest van de week rust t/m zondag wat betreft krachttraining en dan alleen donderdag t/m zondag fietsen. :)

Fijne dag iedereen :)
 
Heel verstandig om je rust te pakken! Ik las al dat er steeds meer pijntjes opkwamen. Wees ook niet bang om er twee weken van te maken als deze ene week niet genoeg is.

Gefeliciteerd met een prachtige overwinning op jezelf. Je weet hoeveel respect ik hiervoor heb. Sluit deze fase af met een goede rustperiode en sta er eens heel bewust bij stil wat er is gebeurd en hoeveel je hebt bereikt.
En dan op naar je volgende doel!
 
Van juni 2009 tot nu, augustus 2010 eigenlijk continu getraind te hebben, is best intensief! Gezien dat je best veel cardio doet ook nog. Pak die rust maar goed dus.

En inderdaad, het "droger" worden moet absoluut geen doel zijn dat voor je gezondheid komt, hele goede instelling van je. Soms stel ik mijn bbdoelen ook boven belangrijkere dingen, zoals sociale dingen, dan moet je eigenlijk tegen jezelf zeggen, wat is er op dit moment belangrijker? Succes met de contest verder ook!
 
Soms stel ik mijn bbdoelen ook boven belangrijkere dingen, zoals sociale dingen, dan moet je eigenlijk tegen jezelf zeggen, wat is er op dit moment belangrijker?

Muscle growth :fire:
 
O jee... de foto`s ;)
Ben benieuwd naar je hoor.
 
Heel verstandig om je rust te pakken! Ik las al dat er steeds meer pijntjes opkwamen. Wees ook niet bang om er twee weken van te maken als deze ene week niet genoeg is.

Gefeliciteerd met een prachtige overwinning op jezelf. Je weet hoeveel respect ik hiervoor heb. Sluit deze fase af met een goede rustperiode en sta er eens heel bewust bij stil wat er is gebeurd en hoeveel je hebt bereikt.
En dan op naar je volgende doel!

Ja nou we zullen zien hoe het gaat :)

Bedankt M. ik sta zeker stil bij alles wat er gebeurd is en het is een hoop :rolleyes:, doelen staan er al...kan niet wachten weer te beginnen :banana: :cool:

Van juni 2009 tot nu, augustus 2010 eigenlijk continu getraind te hebben, is best intensief! Gezien dat je best veel cardio doet ook nog. Pak die rust maar goed dus.

En inderdaad, het "droger" worden moet absoluut geen doel zijn dat voor je gezondheid komt, hele goede instelling van je. Soms stel ik mijn bbdoelen ook boven belangrijkere dingen, zoals sociale dingen, dan moet je eigenlijk tegen jezelf zeggen, wat is er op dit moment belangrijker? Succes met de contest verder ook!

Ja is ook zo...het is ook verstandig nu even rust te pakken. :)
Jep dat klopt ook, goed dat je zelf ook die vraag aan je zelf stelt en dan je keuzes maakt zonder er bij na te denken. Dank je :) komt wel goed, ik ben blij als ik het gehad heb met de foto's :o... worden geen speciale foto's ofzo, gewoon van die huis tuin en keuken kliekjes hahaha :roflol:

Muscle growth :fire:

Strong&fitlady :cool:

O jee... de foto`s ;)
Ben benieuwd naar je hoor.

Ach ja komt wel goed :P, doelen zijn sowieso veranderd...en dat echt droger worden naar een bepaald vet% heb ik al achter me gelaten :p. Ik weet overigens nog steeds mijn vet% niet, maar maakt niet uit...:) moet me daar ook niet aan vastbinden. Train gewoon hard, eet gewoon goed en kijk wel in de spiegel :rolleyes:

Jij ook succes verder! :)

Én goedemorgen voor de rest iedereen :hello: :D
 
Ben toch benieuwd naar je huis tuin en keukenkiekjes!Je hebt hard getraind !
 
Pak je rust, dat heb je dubbel en dwars verdient. Take care buddy :thumb:
 
Geniet van je rust! Het zal je goed doen.
Zelfs al heb je werkelijk weinig progressie gemaakt dan nog zullen we foto's zien van een mooie meid met een goed figuur.:)
Op mijn foto's is ook een deel van me huis te zien, een tuin heb ik niet.:p
Je bent al zo ver gekomen afgelopen jaar op meerdere gebieden waar je echt trots op kan zijn!
Ik heb hier echt veel bewondering voor.
 
Ben toch benieuwd naar je huis tuin en keukenkiekjes!Je hebt hard getraind !

Dan ik wel! :)

Nu ff lekker je rust pakken :cool:

Ja lastig niks doen :p hahaha maar ik doe er verstandig mee, ik ga zo mijn loopschema maken en mijn 2 trainingsschema's iets aanpassen. Als ik zo weer ga starten heb ik 2 krachtschema's gemaakt, beide fullbody maar 1 schema die ik maar 1x per week ga volgen pak ik mijn benen goed bij mee. De andere 2 bespaar ik mijn benen meer voor het lopen.
Zometeen als ik van 2x per week naar 3x per week ga lopen zal ik 2x per week krachttraining gaan doen en zal ik het volledige kracht op mijn benen met overload eruit halen. En pak ik wel benen mee in vorm van explosieve sets op de legpress en daarnaast jumpsquats en dergelijke wat ik goed kan gebruiken voor mijn hindernissen straks i.c.m. het lopen voor de Strongmanrun.

Pak je rust, dat heb je dubbel en dwars verdient. Take care buddy :thumb:

Thx mate :cool:

Geniet van je rust! Het zal je goed doen.
Zelfs al heb je werkelijk weinig progressie gemaakt dan nog zullen we foto's zien van een mooie meid met een goed figuur.:)
Op mijn foto's is ook een deel van me huis te zien, een tuin heb ik niet.:p
Je bent al zo ver gekomen afgelopen jaar op meerdere gebieden waar je echt trots op kan zijn!
Ik heb hier echt veel bewondering voor.

Haha dank je P. :o, erg lief van je :).
Ik heb ook veel bewondering voor jou doorzettingsvermogen en dat je blijft gaan met die banaan :banana:, er zijn genoeg mensen die allang afgekapt waren...maar jij gaat ook lekker! Ben ook benieuwd naar je huis tuin en keuken kliekjes;)

Zo net even een collage gemaakt en deze verstuurd naar Cynthia, ik hoop dat deze goedgekeurd word. Ik heb foto's moeten maken met mijn mobiel :( en ben ook nog zo'n muts dat ik uiteindelijk ook het 'bordje' vergeet waar op staat DBB contest 2010 hahaha.. maar goed..we zullen zien:o

Pfff voor de rest gaat het wel lekker, benen zijn rustig aan het herstellen en dit is mijn 3e dag rust :o. Vanaf morgen de komende 6 dagen weer fietsen naar mijn werk, eitje...en heb zin om zondag ochtend voor het werk/fietsen te gaan trainen. Ik zal wel rustig aan beginnen zodat ik straks niet met een chronische blessure ga rondlopen hahaha en straks helemaal niet op mijn best kan presteren voor de Strongmanrun. Ik moet natuurlijk wel een goede tijd neerzetten en zeker als 1 van de 1e vrouwen binnenkomen :D :eyebrow:
 
Laatst bewerkt:
hey Pilatuske af en toe eens wat vaker een weekje rust pakken je zult zien dat het echt beter is ...
 
Jep je hebt ook gelijk, dat is ook verstandig..heb nu wat betreft kt van vrijdag 6 aug. t/m zaterdag 14 aug. rust en dan eind van aug. pak ik ook een aantal dagen rust. :o

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

En dan hopelijk helemaal blessure vrij en gaan met die banaan :banana: :rocker:
 
Ben wel benieuwd hoe je het gaat doen op die Strongmanrun!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven