Fitness Seller

Pim Fortuyn (06-05-2002) & Theo van Gogh (02-11-2004) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

"Wat hebben wij nou met die moffen te maken." - Fritz Korbach
"Het is voor jou bijna 5 over 12 .. dan neuk ik je in 1 keer de deur uit! - Fritz Korbach

Legend.
 
Is Korbach de zoon van een Duitse soldaat die een Hollandse dame bezwangerde? :thinking: (Geboren: 18 juli 1945)
 
Is Korbach de zoon van een Duitse soldaat die een Hollandse dame bezwangerde? :thinking: (Geboren: 18 juli 1945)
Handelsreiziger, volgens de Volkskrant. Moeder wel Nederlandsch.
 
Hij kwam vast joodse handel confisqueren. :fluit:
 
Toen hij leefde niet zoveel van hem meegekregen omdat ik geen trek had te aanschouwen waar de samenleving het over had maar elke keer als ik nu die interviews met hem weer zie herken en begrijp ik weer meer van hoe ik er ook over denk.

Held.
 
Laatst bewerkt:
Familie Pim Fortuyn bezorgd over vrijheid van zijn moordenaar: “Hij is levensgevaarlijk”

1587333882579.png

De proeftijd van de moordenaar van de Nederlandse politicus Pim Fortuyn loopt af. Voor de nabestaanden is het nog altijd onverteerbaar dat Volkert van der Graaf vanaf volgende maand zonder enige vorm van toezicht weer kan gaan en staan waar hij wil.

Joost Eerdmans, die namens het Burgercomité tegen Onrecht contact heeft met de familie Fortuyn, vindt het onbegrijpelijk. “De familie is niet eens geïnformeerd door het Openbaar Ministerie over het aflopen van de proeftijd”, zegt de bekende Leefbaar Rotterdam-politicus in De Telegraaf.

Van der Graaf heeft op dit moment nog een aantal beperkingen. Naast een schriftelijke meldplicht mag hij niet met de media spreken en is er een contactverbod met nabestaanden. Daar komt in mei een einde aan.

Simon Fortuyn, broer van de op 6 mei 2002 doodgeschoten politicus, vindt het ondenkbaar dat Van der Graaf van de radar verdwijnt. “Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken”, laat hij weten in een schriftelijke verklaring aan De Telegraaf. “Deze man is ‘levensgevaarlijk’ en behoort in de gaten te worden gehouden. De afgelopen 18 jaar heeft deze ‘kwal’ met alles en iedereen een loopje genomen en met het OM voorop.”
 

Stel je voor; jouw grootvader schenkt 300 schilderijen en 600 tekeningen van Vincent van Gogh als een gul gebaar aan De Staat der Nederlanden :roflol: Geschatte waarde (toentertijd), 6 miljard.
Boefje mocht hem wel
 
csm_TV-Show-Ivo-Niehe-Pim-Fortuyn_3da1c3f22f.jpg




De TV Show, vrijdag 24 december 2021 om 22.40 uur op NPO 1.
 
Back
Naar boven