AndroidHealthClinic

Gestopt Pimmetjes highway to hell

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel succes toegewenst!
 
Heel veel plezier en succes komende tijd! Zoals al gezegd heb je een goede basis - ik vind je ook zeker niet dik!
Je voeding kan echter wel een stuk beter, misschien moet je de stickies maar even doornemen in de voedingssectie en bij Vetverlies en Conditietraining?
 
Heel veel plezier en succes komende tijd! Zoals al gezegd heb je een goede basis - ik vind je ook zeker niet dik!
Je voeding kan echter wel een stuk beter, misschien moet je de stickies maar even doornemen in de voedingssectie en bij Vetverlies en Conditietraining?

Ja ik weet echt nog niks van dit alles dus daarom.
Ik ga zeker veel lezen en opzoeken komende weken/maanden.
Dankjewel en natuurlijk ook succes!
 
Ja ik weet echt nog niks van dit alles dus daarom.
Ik ga zeker veel lezen en opzoeken komende weken/maanden.
Dankjewel en natuurlijk ook succes!

en als je er niet uitkomt, gewoon ff vragen :p

Veel succes jij ook!
 
S6 met het behalen van je doelstellingen ;)
 
Ziet er nu al mooi uit, succes met de contest! Ik zal regelmatig even komen spieken bij je :)
 
Succes ziet er idd al goed uit.maar als je echt wat wilt veranderen..blijf doorzetten hé..
 
Zo, de eerste paar dagen gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat het me zwaar tegenvalt, qua eten. Geen zure matten meer, geen zakken chips, geen homemade subway cookies... echt balen. Maar ik hou het goed vol.
Ik voel me echt trots als ik "nee" kan zeggen tegen al dat lekkers haha.

Eergisteren een half uurtje wezen joggen, ging erg goed.
Gisteren met mijn mannetje ook nog 20 minuutjes gerend.

Wat ik gisteren gegeten heb:

1: whey shake met water
voor het joggen
2: 250 ml kwark met een lepel whey
3: blikje makreel in olie
4: Kip Tandoori met rijst
5: 200 ml kwark met een theelepeltje jam

Ik was op om half 11 wakker en heb om half 12 die shake gehad. Om half 1 gaan joggen. Klopt het dat ik eerst nog haden moeten ontbijten? Voor die shake?
Ik vind het heel moeilijk om te bepalen wat ik dan als ontbijt zou eten, voor het joggen. Het mogen volgens mij geen koolhydraten zijn maar ik vind brood zo lekker. Gisteren dus de hele dag geen brood gegeten :(

Heeft iemand nog tips?

Dadelijk even een lekker half uurtje joggen.
 
Zo, de eerste paar dagen gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat het me zwaar tegenvalt, qua eten. Geen zure matten meer, geen zakken chips, geen homemade subway cookies... echt balen. Maar ik hou het goed vol.
Ik voel me echt trots als ik "nee" kan zeggen tegen al dat lekkers haha.

Eergisteren een half uurtje wezen joggen, ging erg goed.
Gisteren met mijn mannetje ook nog 20 minuutjes gerend.

Wat ik gisteren gegeten heb:

1: whey shake met water
voor het joggen
2: 250 ml kwark met een lepel whey
3: blikje makreel in olie
4: Kip Tandoori met rijst
5: 200 ml kwark met een theelepeltje jam

Ik was op om half 11 wakker en heb om half 12 die shake gehad. Om half 1 gaan joggen. Klopt het dat ik eerst nog haden moeten ontbijten? Voor die shake?
Ik vind het heel moeilijk om te bepalen wat ik dan als ontbijt zou eten, voor het joggen. Het mogen volgens mij geen koolhydraten zijn maar ik vind brood zo lekker. Gisteren dus de hele dag geen brood gegeten :(

Heeft iemand nog tips?

Dadelijk even een lekker half uurtje joggen.


Tuurlijk mag je wel kh's..alleen de meeste in de ochtend..(ontbijt en daarna steeds minder..na je avondeten t liefst niets meer..
Ontbijt gewoon met brinta en een schepje whey er doorheen en je kan lekker je training vol brengen.plus dat je stofwisseling op gang komt en met alleen een shakie op water..gaat dat niet echt lukken ben ik bang..:rolleyes:
En in de middag kan je als lunch best 2 broodjes nemen maar dan wel met goed beleg..hetzij kipfilet, huttenkase etc..probeer gewoon voor jezelf een patroon te vinden wat je redelijk vol kan houden..zoals ik het nu lees is elke dag een drama voor je..
Gewoon nog wat brood nemen en als het afvallen dan stagneert kan je altijd nog minderen..succes
 
Gewoon volkorenbrood kan toch idd best? Wat ik bijv heerlijk vind is grof volkorenbrood, belegd met een pakje kipfilet (die van de lidl is bijv heel lekker en maar 75ct per pakje) en een paar plakken komkommer erop. Of zelfgemaakte tonijnsalade (met sausje van kwark met beetje zout/peper, en kleine stukjes augurk en/of tomaat erdoor)
 
Hey leuk dat je meedoet! Hoop dat je ook besmet raakt :p Goede basis inderdaad hoor! (mag ik dan als vrouw gelukkig zeggen:) Achterkant benen, billen zien er goed uit!

Ja, inderdaad wat Miss H zegt, zou 's morgens en 's middags nog wel wat koolhydraten toevoegen! Brood is op zich prima, doe het zelf niet/nauwelijks vanwege vochtvasthouden, kan ook denken aan havermout, rijstwafels, 7-granenpap (kijk eens bij de variaties van bambix, bv rijstebloem).
Ik zou OF direct na het opstaan BCAA's nemen en gelijk nuchter gaan lopen en daarna direct je ontbijt pakken... of gewoon ontbijten en daarna sporten... Voordeel van nuchter cardio is dat je "sterker" vet verbrand... maar in ieder geval niet opstaan en dan wachten met eten een lichte shake en pas na 2 twee uur hardlopen... je lijf heeft die voedingsstoffen wel nodig in de ochtend, even die boel weer opgang brengen :p
 
Ja want als ik smorgens geen brood of andere koolhydraten heb gehad voel ik me slapjes. En krijg ik echt bijna geen voet van de vloer. Ik ga meestal smorgens joggen en ik dacht dat je voor de cardio geen koolhydraten mocht hebben. En het liefst erna ook niet. Maar van de andere kant moet je juist aan het begin van de dag koolhydraten en aan het eind van de dag niks meer. Dus daarom was ik een beetje confused.

Dan zou ik er zoiets van maken:

1.Brinta shake, 1 gekookt eitje

-Cardio

2. 2 bruine boterhammen met kipfilet o.i.d.
3. 2 stukken fruit
4. 250ml kwark
5. Avondeten
6. Whey shake



En alexannetje, bedankt voor de tip!
 
Goedemorgen:wave2:

Have a nice new contest day
 
Zo,
maandag en dinsdag een half uurtje gaan joggen.
Woensdag en donderdag allebei 1 uur en 10 minuten naar school en terug gefietst. Daar was ik wel trots op haha.

Met eten gaat het beter, ik vind het niet meer zo'n kwelling en gun mezelf een paar sneetjes brood per dag:D
 
Goeie basis, veel succes met het behalen van je doelen! Aan hoeveel Kcal zit je qua voeding ongeveer? Heb je ook al ergens een trainingsschema staan?
 
geen slecht fysiek om mee te starten.....succes!

leuke naam ook trouwens :)
 
Goedemorgen,

Nieuwe dag en dichterbij het einddoel

:meal::roflol::brew::loopband::lifter::cheer::clap::aai::fire::meal::coffeepc::coffee::loopband::cheer::lifter::cheer::lifter::wave2::hello::aai:
 
Word hier nog getraind? :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven