MuscleMeat

Pimp your pantoffel en wie o wie heeft pantoffels? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Emile

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2004
Berichten
5.350
Waardering
2
Wie draagt ook pantoffels en wie heeft tips voor oppimpen ervan :cool:

Alvast dank.
 
GAY

Ik heb geen pantoffels overigens.
 
Ik vind het wel relaxt lopen. Geen zwarte sokken en houdt mijn laminaat schoon. Wel relaxt.
 
Neem Bert en Ernie sloffen. Dan val je lekker op!
 
ik gebruik wel eens van die snelle instap schoenen (weet ff niet hoe die dingen heten)
maar ik gebruik geen pantoffels
 
weet iemand waar ze van die soort van knuffelpantoffels hebben in maat 47? ik ben al jaren op zoek ???
 
je kan je sloffen (de zolen dan) Chrome spuiten, een luchthapper op de voorkant, en neon in de zolen gewerkt,mss kan je ze met pvc een sportiever liik geven....
LOL
 
Ik loop regelmatig op pantoffels.
Ook ff zo naar de buren, school, sportschool (inside wel sportschoenen natuurlijk)
Hondje uitlaten...
loopt lekker, is makkelijk, kost weinig, staat relax. en alles behalve breezah......
 
Ik heb van die dingen ... niks gepimpt .. gewoon oud .. en stuk
 
We nemen: een beetje glitters, roze pluche en wat goudkleurige draadjes... We pakken de pantoffel en smeren hem vol met print stift daarna ff trekken aan je slurf en de vloeibare substantie spuiten we over de print voor extra plak.

Dan gooien we alle onze glitters, pluche en draadjes erover heen en whalla: Een gepimpte pantoffel
 
We nemen: een beetje glitters, roze pluche en wat goudkleurige draadjes... We pakken de pantoffel en smeren hem vol met print stift daarna ff trekken aan je slurf en de vloeibare substantie spuiten we over de print voor extra plak.

Dan gooien we alle onze glitters, pluche en draadjes erover heen en whalla: Een gepimpte pantoffel

Vergeet de tv niet ;)
 
Ik vin van die knuffelkonijnen als pantoffels zo nep he, daarom draag dooie konijnen.
 
Ik heb gewoon 8 Chinchilla's plat geslagen en de huidjes aan mijn voeten gedaan. Lekker warm in de winter.
 
I rest my case.
 
अहिंसा
 
**** pantoffels , slippers zijn voor echte mannen :cool:


mijn favoriete :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


mijn jezus slippers voor speciale gelegenheden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik h3b pAnToF3Ls oP LaGg4s .VeTe!!!111!111111!11!1!1 hIhI LoL *oNe lUv* ShIt j3 WeT ToG

kAn!11!1! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* j3 SnElEr lOpEn 3GwEl!1!1!111 lOl dUzZ *oNe lUv*








:D
 
Ik weet dat BigTony ook slippers draagt. :)
 
Back
Naar boven