Fitness Seller

pimpdaddy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jacky den bels

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2006
Berichten
13.308
Waardering
214
Lengte
1m80
Massa
95kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
sinds vandaag ben ik pimp hahaha en bij deze wil ik mijn ouders bedanken want die hebben mij op de wereld geholpen
mijn vrouw bedanken dat ze niet moeilijk doet met de tijd die ik hier spendeer
en verder wil ik iedereen bedanken die mij altijd karma geeft....bedankt bedankt bedankt
 
je 2 hoofdsponsoren hebben zich al gemeld hier zie ik [spammorspeed en ik :D]

gefeli ouwe pimp, wist al langer dat je een rasechte pimp was, maar nu ben je et ook op DBB :cool:
 
ahum correctie, de 3 hoofdsponsors melden zich :D

congrats pimp-o-pimp :birthday:
 
hahaha klopt wel zo ongeveer ja maar heb er meer die mij goed sponseren ....maar nu moet ik die goede lijn zien door te trekken en op naar de 60karma punten dus ik ga voor het hoogst haalbare natuurlijk
 
hahaha klopt wel zo ongeveer ja maar heb er meer die mij goed sponseren ....maar nu moet ik die goede lijn zien door te trekken en op naar de 60karma punten dus ik ga voor het hoogst haalbare natuurlijk

sucses!

ik ben op weg naar de kroontjes, maar heb toch nog een eindje tegaan, jonko zn karma vliegt de laatste tijd omhoog :eek:
 
sucses!

ik ben op weg naar de kroontjes, maar heb toch nog een eindje tegaan, jonko zn karma vliegt de laatste tijd omhoog :eek:

kan sneller though, nog 11.8 k voor kroontje
 
hmm ik ben ook bijna aan het kroontje toch???
 
je 2 hoofdsponsoren hebben zich al gemeld hier zie ik [spammorspeed en ik :D]

gefeli ouwe pimp, wist al langer dat je een rasechte pimp was, maar nu ben je et ook op DBB :cool:

En de 3e is er ook :P


Gefeliciteerd ouwe :D
 
gefeliciteerd!
 
ik weethet roxxe erg he!!!!

wil je karma???
 
Pimps are lame....maar gratz hoor ! :D
 
Back
Naar boven