MuscleMeat

pinch flips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
[Link niet meer beschikbaar]

dat zijn 25kg platen :D

impressive to say the least
 
LOL! Zeker impressive!
 
Damn :eek:

btw weet iemand welke gym dat is, alle filmpjes van zo'n zotte toeren komen allemaal daaruit (herken ik aan het squatrack en die klimmuur)? Da's diezelfde kerel die 98x 100kg heeft gesquat dacht ik (laatste 2 ging hij out jammer genoeg)
 
Ow zie het net, dat zijn gewoon de eigenaars van Marunde Muscle :)
 
MonsterStrength zei:
Damn :eek:

btw weet iemand welke gym dat is, alle filmpjes van zo'n zotte toeren komen allemaal daaruit (herken ik aan het squatrack en die klimmuur)? Da's diezelfde kerel die 98x 100kg heeft gesquat dacht ik (laatste 2 ging hij out jammer genoeg)

Dat was niet Marunde zelf maar een maat.
 
Die kerel ziet er verdacht veel uit zoals Jesse ???
 
Deze is Jesse, check de bestandsnaam. Was hij toch ook bij dat squatten, of was hij toch die spotter toen ???
 
Haha, even snel die pose op het einde; patser :D
Maar monsterstrength, wat bedoel je met outgaan. Viel ie echt gewoon op de grond?
 
De picher is Jesse, de squater niet.
 
huckfinn zei:
Haha, even snel die pose op het einde; patser :D
Maar monsterstrength, wat bedoel je met outgaan. Viel ie echt gewoon op de grond?

Beetje groot woord, maar bij de 98ste rep hebben ze hem moeten rechthelpen, en vanaf dat de bar in het rack lag, ging hij onderuit :D
 
Holy damn..... :D
 
MonsterStrength zei:
Damn :eek:

btw weet iemand welke gym dat is, alle filmpjes van zo'n zotte toeren komen allemaal daaruit (herken ik aan het squatrack en die klimmuur)? Da's diezelfde kerel die 98x 100kg heeft gesquat dacht ik (laatste 2 ging hij out jammer genoeg)

holy shit :D 98 x 100 kg workload van 9.800 kg in één set, das onmenselijk man!

wat een lompe beer zeg deze kerel!ff met plaatjes van 25 kg jongleren :D
wedden dat ie vette pijn aan zn teen heeft gehad na die laatste :P
 
Ik heb het net even met 5kg geoefend - da's een makkie :D
Helaas heb ik geen 10kg schijven :(
 
safety first: trek je werkschoenen aan!:D


ik probeer t nog wel eens in de sportschool, mits het wat rustig is ( je zou zo'n schijf bij een ander op zijn tenen gooien........die dan ook nog even wat groter en sterker is:eek: )
 
klusmier zei:
safety first: trek je werkschoenen aan!:D


ik probeer t nog wel eens in de sportschool, mits het wat rustig is ( je zou zo'n schijf bij een ander op zijn tenen gooien........die dan ook nog even wat groter en sterker is:eek: )

Groter en sterker dan jou ... nee dat maak je me niet wijs :cool::D
 
KIJK UIT VOOR JE TENEN :p Er was eens een kerel in de gym die een 10kg schijf op z'n voetje liet vallen, nagel er half af en bloeden als een rund!
 
Back
Naar boven