Fitness Seller

Peiling Pindakaas Challenge (1 bezoeker)

Ik wil meedoen aan de challenge


  • Totaal stemmers
    31

Bezoekers in dit topic

Dit heb ik gewoon een keer gedaan als binge zonder challenge lol. Kruidnoten zijn easy man.
1 kg kruidnoten, lekker voor je kaken ook :roflol:
Moet zeggen dat ik die 1 kg oliebollen vorig jaar toch zwaar onderschat had. En was toen zelfs een 115 kg fatty. Veel van hetzelfde eten is lastiger dan veel verschillende dingen eten. Daarmee heb ik meestal niet zo’n problemen.
 
1 kg kruidnoten, lekker voor je kaken ook :roflol:
Moet zeggen dat ik die 1 kg oliebollen vorig jaar toch zwaar onderschat had. En was toen zelfs een 115 kg fatty. Veel van hetzelfde eten is lastiger dan veel verschillende dingen eten. Daarmee heb ik meestal niet zo’n problemen.

Man, man, man dat ik dat heb gedaan inderdaad, holy shit dat was afzien
 
Is er nog beeldmateriaal beschikbaar? :D

Denk het wel en desnoods deel ik nog een keer de link hoewel ik er niet om sta te springen ivm privacy,

Dat ik later bij een sollicitatie niet word aangenomen omdat ik zo'n mongool ben dat ik een kg. Oliebollen weg eet:roflol:
 
Denk het wel en desnoods deel ik nog een keer de link hoewel ik er niet om sta te springen ivm privacy,

Dat ik later bij een sollicitatie niet word aangenomen omdat ik zo'n mongool ben dat ik een kg. Oliebollen weg eet:roflol:

:laugh::laugh::laugh:

Ik had ook even kunnen zoeken op t forum... Gevonden!
 
1 kg kruidnoten, lekker voor je kaken ook :roflol:
Moet zeggen dat ik die 1 kg oliebollen vorig jaar toch zwaar onderschat had. En was toen zelfs een 115 kg fatty. Veel van hetzelfde eten is lastiger dan veel verschillende dingen eten. Daarmee heb ik meestal niet zo’n problemen.

Ik onderschat helemaal niks want ik heb het letterlijk een keer in die hoeveelheid gegeten. Zeg overigens niet dat ik daarna niet ontploft was.
 
Denk het wel en desnoods deel ik nog een keer de link hoewel ik er niet om sta te springen ivm privacy,

Dat ik later bij een sollicitatie niet word aangenomen omdat ik zo'n mongool ben dat ik een kg. Oliebollen weg eet:roflol:
Hahah lekker bekkie ook. Heerlijk afzien, wel respect. Moet er niet aan denken :p
 
Maar wie is de andere misschien in de poll?
 
Ik ben misschien in maar moet wel ooit nog kunnen inwegen en heb geen zin dit te doen en dat niks ermee te "winnen" (de roem van de oliebollen viel vies tegen)

Waarom doen we niet bodybuilding gerelateerd wie het meeste kg. Magere Franse naturel kwark kan eten zonder iets erin te doen en zonder tussendoor te drinken?
Als je XXL Nutrition lief in de ogen kijkt valt er misschien een waardebon te rapen :dunno:
 
 
Hardcore challenge....

Een xx hoeveelheid droge (onopgeloste) eiwitpoeder wegwerken zonder drinken erbij en zo snel mogelijk.... :roflol:
en daarna een liedje fluiten.. zoals vroeger met een droge beschuit eten en fluiten erna :fluit:
 
Misschien een challenge met taai taai? Een halve kilo van dat spul lijkt me al behoorlijk werken.
 
De bedoeling van food challenges is vaak dat je iets lekkers eet maar dan extreme hoeveelheden. Niet extreem vieze shit of onmogelijke dingen. Anders kunnen we net zo goed the cinnamon challenge doen.
 
De bedoeling van food challenges is vaak dat je iets lekkers eet maar dan extreme hoeveelheden. Niet extreem vieze shit of onmogelijke dingen. Anders kunnen we net zo goed the cinnamon challenge doen.
Wie het snelst chocolade letters die samen de naam Sanca spellen opeet, heel DBB vol puisten :cheer:.
 
De bedoeling van food challenges is vaak dat je iets lekkers eet maar dan extreme hoeveelheden. Niet extreem vieze shit of onmogelijke dingen. Anders kunnen we net zo goed the cinnamon challenge doen.

Geloof me, in die hoedanigheid is niks meer lekker. Die oliebollen kwamen me echt de neus uit.

Maar ik ben voor een leuke unieke banner misschien oprecht nog wel bereid zo'n 350gr. pot leeg te lepelen:o
 
Geloof me, in die hoedanigheid is niks meer lekker. Die oliebollen kwamen me echt de neus uit.

Maar ik ben voor een leuke unieke banner misschien oprecht nog wel bereid zo'n 350gr. pot leeg te lepelen:o

Done!

pindanootjes.png
 
Back
Naar boven