AndroidHealthClinic

pindakaas combinaties (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jullie zijn wel gek op pindakaas heb ik gemerkt in verschillende topics ;)
Nu heb je toch ook "dieet" Pindakaas met 30% minder vet. Maar in pindakaas zitten toch alleen goeie vetten?
pindakaas light, het onzinproduct van 2007. Wat hebben ze gedaan: de (goede) vetten gedeeltelijk vervangen door (slechte) glucose. Gewoon normale kopen dus!!

Overigens variaties:
-pindakaas met hagelslag
-pindakaas met chocoladepasta (m&m smaak)
-pindakaas met kipfilet.... (kip met satesaus :D )
 
pindakaas met stukjes noot zo naar binnen scheppen. Echt gruwelijk lekker.
 
pindakaas met stukjes noot zo naar binnen scheppen. Echt gruwelijk lekker.

Als je die stukjes noot zelf erbij doet, scheelt het een hoop geld. Dat is echt zoveel duurder. vind het maar raar, dat dat zo is.
 
Als je die stukjes noot zelf erbij doet, scheelt het een hoop geld. Dat is echt zoveel duurder. vind het maar raar, dat dat zo is.

het scheelt 70 cent per pot. Als je voor rond de 150 p/m aan boodschappen zit is het niet de moeite.
 
het scheelt 70 cent per pot. Als je voor rond de 150 p/m aan boodschappen zit is het niet de moeite.

Ja ok, wij zijn met zijn 2en die veeeel pindakaas eten. eigenlijk 3 a 4, want de kids eten ook regelmatig Pindakaas. Dan gaat het wel lonen. ;)
 
Ja ok, wij zijn met zijn 2en die veeeel pindakaas eten. eigenlijk 3 a 4, want de kids eten ook regelmatig Pindakaas. Dan gaat het wel lonen. ;)

Dan is het inderdaad wel de moeite waard :P.
 
Heb ooit eens pindakaas in men kwark gedaan...Qua structuur leek het of er stukjes snot in zaten, om over de smaak nog maar te zwijgen
 
Je kunt pindakaas natuurlijk ook heel gemakkelijk zelf maken:

Een blender of staafmixer, pinda's, wat zout en peper, suiker of honing, wat walnotenolie of pindaolie, eventueel nog wat andere noten, en mixen maar.


Lekkere combi's:

Plakken chocoladecake met pindakaas.
Brownie met pindakaas.
Vanille slagroomijs met slagroom, hete gesmolten chocolade en pindakaas.
Een reep chocola besmeerd met pindakaas.
Ben & Jerry's Chocolate Therapy met stukken pindakaas.
Etc...

:meal::meal: ;)
 
Jullie zijn wel gek op pindakaas heb ik gemerkt in verschillende topics ;)
Nu heb je toch ook "dieet" Pindakaas met 30% minder vet. Maar in pindakaas zitten toch alleen goeie vetten?

ohh wat een lekkere ass in die avatar !! :lick:

uhh pindakaas met sambal :lick:
 
Je kunt pindakaas natuurlijk ook heel gemakkelijk zelf maken:

Een blender of staafmixer, pinda's, wat zout en peper, suiker of honing, wat walnotenolie of pindaolie, eventueel nog wat andere noten, en mixen maar.


Lekkere combi's:

Plakken chocoladecake met pindakaas.
Brownie met pindakaas.
Vanille slagroomijs met slagroom, hete gesmolten chocolade en pindakaas.
Een reep chocola besmeerd met pindakaas.
Ben & Jerry's Chocolate Therapy met stukken pindakaas.
Etc...

:meal::meal: ;)
Geen van die dingen kun je dagelijks eten tenzij je extreme ecto bent
 
Geen van die dingen kun je dagelijks eten tenzij je extreme ecto bent

Dan nog maar eentje voor de endo's: pindakaas op die ass uit die avatar op de vorige page.
 
heb hier nog 4potten pindakaas staan maar ben nog in de cut dus mag het niet eten :(
of kan een boterhammetje met pindakaas geen kwaad?
heb al gemerkt van het ogenblik dat ik brood eet houd ik meteen vocht vast.
 
pindakaas met aardbeien sjam.
Vind ik lekker want dan is het niet zo droog en glijdt het zo je keel in.

Dan moet je meer pindakaas op je bammetje smeren ;)
 
heb vanmorgen pindakaas met salami gegeten. Klinkt niet zo lekker, maar het smaakte echt niet slecht. Meestal doe ik pindakaas samen met honing of hagelslag :p
 
Elvis sandwich

The Elvis sandwich (sometimes simply "The Elvis") is a fried sandwich consisting of peanut butter, bananas, and sometimes bacon. It was supposedly one of Elvis Presley's favorite foods in his final years.

The sandwich that has become known as the Elvis is simple to make. This recipe comes from his cook:

Toast two slices of soft white bread in a toaster. Spread peanut butter on one slice, slice banana on top of the peanut butter, and cover with the other piece of toast. Fry the sandwich in a hot skillet with melted butter.

:meal:
 
heb hier nog 4potten pindakaas staan maar ben nog in de cut dus mag het niet eten :(
of kan een boterhammetje met pindakaas geen kwaad?
heb al gemerkt van het ogenblik dat ik brood eet houd ik meteen vocht vast.
Pindakaas in de cut kan perfect, tenzij het zo een brol pindakaas is met dextrose in enzo! Zolang je niet overdrijft kan het géén kwaad!
 
Eet nu glutenvrij, maar vroeger toen ik ook vaak brood at met ook pindakaas, was het de combi "pindakaas+banaan" of "pindakaas+honing".
 
Pindakaas in de cut kan perfect, tenzij het zo een brol pindakaas is met dextrose in enzo! Zolang je niet overdrijft kan het géén kwaad!

oh das perfect nieuws anders kreeg ik die pindakaas nooit op :d
 
Heb ooit eens pindakaas in men kwark gedaan...Qua structuur leek het of er stukjes snot in zaten, om over de smaak nog maar te zwijgen

haha dit heb ik toevallig gisteren ook gedaan, was m'n kwark aan het pakken terwijl iemand anders z'n brood aan het smeren was voor de dag erna. Met pindakaas uiteraard.

Ik een flinke lepel ervan in m'n kwark gemikt, was er ook niet echt over te spreken. Zeg maar gewoon ranzig :D
 
Back
Naar boven