XXL Nutrition

Pindakaas in de Aldi

Bezoekers in dit topic

stinovica

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2007
Vanaf nu vrijdag ( 24/08 ) hebben ze bij Aldi (België) 2 soorten pindakaas. Nieuw in het gamma dus.
De ene is 'creamy' en de andere is 'crunchy', en ze kosten allebei € 1,29 voor een pot van 350 gram (das identiek zelfde pot als van Calvé)

Aanrader voor velen denk ik. :meal:

bij ons staan ze al langer, maar ik heb ze nog niet geprobeerd eigenlijk. ik ga in de week eens vergelijken met calvé.

Zal ze in Nederland ook is zoeken ;)

Ik hou erg van de pindakaas van AH vooral de biologische is erg lekker.

Der is alvast wel een serieus prijsverschil, Calvé kost in Delhaize hier rond de 2.60 € <-> Aldi 1, 29 €

Kben benieuwd naar de samenstelling alvast.

Voedingswaarde: per100g Calvé ®
Energie: 640Kcal.
Eiwitten: 22g
Koolhydr.:9,9g
waarvan 2,5g suiker

Vet:58g
verz.10g
e.o.v23g
m.o.v 25g
voedingsvezel:5,9g

93% pinda's ;)

Gewoon calve, de rest is echt rommel imo

Der is alvast wel een serieus prijsverschil, Calvé kost in Delhaize hier rond de 2.60 € <-> Aldi 1, 29 €

Kben benieuwd naar de samenstelling alvast.

Ik ook alvast.

Laat er géén dextrose aan toegevoegd zijn! Maar ik vrees ..

Calve grote pot kost bij de C1000 E1,64 en klein potje E0.99 ;)

onzin, BS, bollocks!

Voor echte pindakaas ga je naar de natuurwinkel.
kijk is voor Jori pindakaas.
Ik bedoelde rommel in de zin van smaak ;)

Ik heb vele merken geprobeerd, en calve smaakt toch het lekkerst. Tot nu toe geen natural pindakaas geprobeerd, maar als die beter is (is dat zo?) ga ik die maar eens proberen.

Als die naturel pindakaas beter is omdat die minder vet heeft: calve heeft ook een pot met minder vet erin :)

Zou ze beiden niet kopen. Die met noten zitten extra dextrose in en die creamy is extra vet.
De hardcore bodybuilder gaat voor pindapasta ipv pindakaas. Waar je dit spul kan krijgen weet ik niet. Weet wel dat het bestaat. Fijngestampte pinda's dus, zonder toegevoegde olie of wat dan ook.

Ik bedoelde rommel in de zin van smaak ;)

Ik heb vele merken geprobeerd, en calve smaakt toch het lekkerst. Tot nu toe geen natural pindakaas geprobeerd, maar als die beter is (is dat zo?) ga ik die maar eens proberen.

Als die naturel pindakaas beter is omdat die minder vet heeft: calve heeft ook een pot met minder vet erin :)

die naturel is iig gezonder

Kwa smaak is Calve absoluut de lekkerste. Maar als bodybuilder zou ik zeggen bijzaak.

Die low fat van Calve verdient nader onderzoek:cool: thnx

Zou ze beiden niet kopen. Die met noten zitten extra dextrose in en die creamy is extra vet.

De hardcore bodybuilder gaat voor pindapasta ipv pindakaas. Waar je dit spul kan krijgen weet ik niet. Weet wel dat het bestaat. Fijngestampte pinda's dus, zonder toegevoegde olie of wat dan ook.

Klopt, net als de meeste andere pindakaasjes.

Dat is mij nieuw. Als je erachter bent waar je zuiver pindastampsel kan krijgen, laat dan even weten.
Ben overigens ook wel benieuwd naar de smaak. karma wacht op je:p

in de gb heb je amerikaanse pindakaas (naam vergeten) die best lekker is

in de gb heb je amerikaanse pindakaas (naam vergeten) die best lekker is

Jack Klijn. Het is een amerikaans recept, maar aan de naam te horen denk ik dat het eerder Nederlands is ;)

Jack Klijn. Het is een amerikaans recept, maar aan de naam te horen denk ik dat het eerder Nederlands is ;)

Veel Nederlanders zijn in de tijd van de 'Melting Pot' geemigreerd naar Amerika om daar een nieuw leven (lees: onderneming) te beginnen. ;)

Soortgelijke topics

Back
Naar boven