AndroidHealthClinic

pindakaas, wel of niet tijdens het cutten??

Bezoekers in dit topic

randyvanhoek

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Is het verstandig om tijdens het cutten toch je boterhammen met pindakaas mee te pakken, of toch maar kipfilet of tonijn??
Want er zitten toch wel aardig wat verzadigde vetten in de pindakaas!

veel vetten en suikers in pindakaas. ik denk dat je beter gewoon mager vlees op de boterham kan doen dan.

Je hebt tegenwoordig ook 'light' pindakaas :D

light pindakaas ja, waar weinig vet maar enorm veel suiker in zit :rolleyes:

Naar mijn mening pindakaas hoofdzakelijk in de bulk gebruiken. Wil je een beter alternatief.... kies dan voor ongezouten pinda's. In tegenstelling tot pindakaas bevatten ongezouten pinda's GEEN toegevoegde suikers (3 gram suiker in ongezouten pinda's t.o.v. 12 gram in pindakaas).

Als je je dieet serieus neemt, vind ik dat pindakaas non-existent moet zijn. Gewoon kipfilet en tonijn op dat brood gooien. :)

In mijn pindakaas zitten geen ! toegevoegde suikers... Dus ik zie het probleem niet...

pindakaas bevat relatief ook veel cals plus dat je erg moeilijk kan weten hoeveel gram erop komt

daarbij komt t cutten in principe neer op minder cals eten dan verbruiken maar dan nog zou ik t nog niet aanraden idd

Ik denk niet dat dat beetje pindakaas op je brood een probleem is.. dat zijn slechts een paar grammetjes.. Maar het hangt er best wel van af of je dat op al je broodjes doet.. En in je cut ook niet zo heel veel brood eten zou ik zeggen.. Gewoon stug kwark eten..

M4yD4y zei:
Ik zou da brood er al uitsmijten in de cut...

vertel mij es waarom? je hebt tijdens je cut ook complexe KH's nodig hoor ! waar haal jij je energie vandaan dan ? alleen je eiwitten en onverz. vetten haal je t echt niet hoor...

is een retorische vraag lijkt me. Je geeft zelf het antwoord al!

Back
Naar boven