Fitness Seller

Pindakaas (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

volg momenteel een HIGH FAT dieet, en eet een hele 600gram pot op perdag.. kijk er iedere dag nog steeds naar uit!

pindakaas addict

Dat zijn 3500 á 4000 kcal uit pindakaas, waarom ???
 
Calve is ok Ole Ole ;)
 
Is pindakaas met hagelslag slecht? Dat is mijn favoriete hammetje :P
 
Bestaat pindakaas trouwens uit goeie vetten of niet? Kan ik het in de cut (met mate) gewoon eten voor wat extra dagelijkse vet? :D
 
als tussendoortje
5 boterhammen op elkaar met een flinke laag tussen elke snee
heerlijk

+1
zo doe ik het ook soms xD
en mn ma dan: kunt gij ni normaal eten?
xD
 
Iedere lunch bestaat bij mij uit 6 boterhammen met Calvé pindakaas, gewoon de normale, zonder stukjes, niets van die creamy shit, gewoon old fashion pindakaas
 
Doen!
Een beetje boter erop en een glas melk ernaast.
Heerlijk
 
Soms doe ik een lepel met pindakaas samen met melk en brood en mixen in de blender en dan oprdrinken hmmmmmmm lekker goorrrr
 
pas wel op met het direct eten uit de pot je eet sneller meer als je denkt ;P

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Bestaat pindakaas trouwens uit goeie vetten of niet? Kan ik het in de cut (met mate) gewoon eten voor wat extra dagelijkse vet? :D

yep, als vet bron, maar als het even kan vervangen door zalm ;)
 
Ik heb eens geprobeerd om een hele lepel pindakaas op te eten, ik kreeg het maar niet door mijn keel en stikte er zowat in. Dacht dat ik doodging.
 
dareal is een grote baas.
 
Misschien weegt ie maar 60 kilo.

Ja dus.

Als je meer dan 1000 cal. overschot hebt boven op je verbruik wordt je niet gespierder maar vetter.

Bovendien lijkt 348 gram vet (calve pindakaas) mij behoorlijk ongezond!
 
uit de pot pindakaas is brutaal lekker..
Heb geen pauze soms op werk, dan maar ff snel tussendoor:
2 eieren met wat mosterd
en een eetlepel pindakaas..

Zo 300 kcal als extra binnen.. En geen kh (eet na avondeten geen kh meer omdat training smiddags)
 
Back
Naar boven