MuscleMeat

Pindakaas

Bezoekers in dit topic

Guido20

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2004
Berichten
2.280
Waardering
5
T.a.v:

Unilever Nederland b.v.
t.a.v Consumenten Service
Nassaukade 5
3071 JL Rotterdam

Telefoon: Calvé 0800-0223266 (gratis)

KvK Nummer: 24269393
BTW-nummer: 004966466B01

Beste pindaboeren,

Ik zit me een probleem, en in-direct zit u daardoor ook met probleem. Het zit namelijk zo dat u al geruime tijd uw pindakaas promoot onder het motto 'Calve Pindakaas, hoe groot wil je worden?'. Binnen de slogan staat dus centraal dat er in-principe voor de gebruiker zelf een keuze gemaakt dient te worden over hoe groot men zou willen zijn. Nu heb ik voor mijzelf de naar mijn inziens redelijke doelen gesteld qua ''grootte'. Het leek mij meer dan redelijk om een kilo of 135 te wegen met aan enigzinds acceptabel vet percentage.

Ik weet dus hoe groot ik wil worden, dus ben al een gek pindakaas gaan vreten. Maar helaas komt het er feitelijk op neer dat ik ondanks al die potten pindakaas die ik soldaat gemaakt heb de laatste tijd bar weinig gegroeid ben. Ik voel mij dus mild uitgedrukt gruwelijk hard droog anaal vernederd. Kan het zo zijn dat het proces van groter worden nog op zich laat wachten?

Wanneer dit niet zo is, en de eigenlijke groei uitblijft lijkt het mij meer dan redelijk dat u mijn tegemoet komt met een kleine vergoeding. Ik zelf zat denken aan een kleine 20.000 euro. Ik heb immers zware emotionele schade opgelopen omdat ik niet de beoogte grootte bereikt heb.

Met vriendelijke groet,

Guido aka. de man met hamer.



Wat denken jullie? Maak ik een kans?
 
Vast wel.. ik denk zelfs dat ze 30.000 gaan betalen omdat je echt zwaar gefrustreerd en vooral zielig over komt!

Als ik jou was zou ik in je echte brief. Wel even je giro/bankrekening vermelden!!
 
tuurlijk maak je een kans

Trouwens als je nog een goede advocaat nodig hebt houd ik mij zeer sterk aanbevolen:D Kijken of ze een beetje gezellig anaal vernederd willen worden daar in de rechtzaal:D
 
Overdrijven is een vak apart
 
whaah wat een verhaal weer :D
 
ik zou het gewoon doen..
 
:roflol:

Ik vind dat je een sterk punt hebt :)
 
Hehehe...wat een mafkees :roflol:
Helemaal als je t echt hebt opgestuurd :D
 
de man met hamer :roflol:
 
Stuur hem op:D Als je nog iets terug wilt verwachten, zou ik alleen dat stukje van hard anaal vernederd eruit halen:D
 
Hoe groot wordt gezien als een hoe lang. Niet hoe breed.

Denk dat je zo'n antwoord terug krijgt.

Jammer maar helaas. Dit wordt m niet. :D
 
mischien ook beter geweest de intro iets te veranderen:

Beste pindaboeren ----- Beste pindahoeren:D
 
Back
Naar boven