XXL Nutrition

Pink Magic (testo booster) logje

Bezoekers in dit topic

pumpingthatiron

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 jan 2012
Berichten
540
Waardering
30
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Na het horen van veel positieve verhalen over Pink Magic heb ik gisteren besloten om een stackje te kopen ervan (2 dozen).

Op deze website las ik enorm veel verhalen erover. Aangezien er meer dan 250 mensen al iets over hebben geschreven lijkt het mij toch echt representatief. http://supplementreviews.com/usp-labs/pink-magic

Daarom dus ook een stackje besteld (2 potjes). Ik ben nieuw op dit forum, maar mijn broer (die hier al een tijdje lid is) vertelde mij dat er wel interesse zou zijn om een logje over dit supplement bij te houden, dus waarom ook niet.

Ik stel mezelf even voor:

Mijn naam is Michiel, 24jaar. Na heel veel gezaag van mijn kleinere broertje heb ik me dan toch laten overtuigen om lid te worden van dit forum. Toen ik de trainingslogjes sectie zag dacht ik dan ook: "waarom niet?".

Even wat uitleg over mij. Ik ben intussen 5 jaar bezig met trainen. Daarvan is 3 jaar echt intensief. Ik ben begonnen toen ik 19 jaar was, dit deed ik ter ondersteuning van mijn MMA trainingen. Na een jaartje of twee kreeg ik het 'bodybuilding virus' echter keihard te pakken en begon bodybuilding steeds meer te primeren op MMA. Nu train ik 3X per week in de gym en 2X per week op MMA, de MMA is dus naar de tweede plaats verschoven.

Ik zit nog steeds op school, ik studeer pedagogie. Daarnaast heb ik ook al een baantje, ik werk 2X per week in een café waar ik security doe.

Ik weeg momenteel ongeveer 90kg en sta op een 12%-13% vet denk ik. Ik ben 1m85 groot. Het is al een maandje geleden dat ik het heb laten meten (5 punts meting met HPM) dus het kan al wel wat omhoog zijn gegaan aangezien ik momenteel keihard aan het bulken ben :D

Mijn krachtstats zijn:

Bench press 1x110
squat: 5x135 (ik max nooit op de squat)
deadlift: 5x165 (ik max nooit op de deadlift)

Ik was eigenlijk van plan om German Volume Training te gaan volgen, maar omdat het daar nogal moeilijk is om progressie bij te houden (en dat toch de bedoeling is in een supplement review lijkt me:D) ga ik een "standaard" splitschema volgen, dit voor 4X per week.

Mijn schema ziet er als volgt uit:

Ma: Borst + voorkant schouders

Bench press 5x5
Incline dumbbell press 3x8-12
Dumbbell flyes 3x10-15
Cable crossover 1x15
Military press 3x5
Seated dumbbell press 2x8-12

Di: benen

Squat 5x5
Leg press 5x8-12
Leg extensions 3x10-15
Dumbbell lunges 2x8-12
Romanian deadlift 3x8-12
Leg curls 3x10-15
Seated calve raises 5x5-8
Standing calve raises 3x10-15

Do: rug + achterkant schouders

Deadlift 5x5
Hyperextensions 3x10-15
Bent over rows 5x8-12
Dumbbell rows 3x8-12
Lat pulldown 3x10-12
Pull-ups 2xF (+weight)
dumbbell pullover 1x15
Face pulls 2x10-15
Reverse pec dec 2x10-15

Zat: biceps+triceps+zijkant schouders

Standing BB curls 3x6-8
Pose curls 2x12-15
Preacher curls 3x10-12
Tricep pushdown 3x12-15
Weighted bench dips 3x12-15
Overhead tricep extensions 3x8-12
Dumbbell lateral raises 3x10-12

Dan de supplementen die ik gebruik. Momenteel gebruik ik:

1X per dag 2 visolie capsules
1X per dag 1 multivitamine capsule
3X per dag een schep whey
Voor elke workout: 5 gram BCAA
Na elke workout: 5 gram BCAA
1X per dag 5 gram creatine

Vanaf morgen komt daar dan dus ook Pink Magic bij. Die heb ik gekocht op deze website: http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/usp-labs/pink-magic

Van Pink Magic ga ik op elke TRAININGSdag 8 capsules (verspreid over de hele dag) nemen en op elke NIET trainingsdag 6 capsules. Elke zondag ga ik ook niets gebruiken. Dit is dus de dosage die de fabrikant voorschrijft.

Vanavond ga ik naar de gym en post ik mijn eerste (en meteen ook mijn laatste workout zonder Pink Magic) workout.

Ik ben benieuwd wat dit voor mij gaat doen!
 
Ik denk dat ik deze ga volgen :) veel succes!
 
Ben benmieuwd! Maar een testo booster ga je toch alleen wat op de lange termijn wat van merken als je al wat merkt? Waarom dan vana al posten? Succes.
 
Ik denk dat ik deze ga volgen :) veel succes!

Leuk is dat! Hopelijk volgen er nog wat mensen, lijkt me nogal saai als er niemand meeleest :D

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 14:55 ----------

Ben benmieuwd! Maar een testo booster ga je toch alleen wat op de lage termijn wat van merken als je al wat merkt? Waarom dan vana al posten? Succes.

Er wordt aangeraden om 4-8 weken Pink Magic te gebruiken. Als ik gewoon 4-8 weken lang een logje bijhou kan iedereen meevolgen wat mij ervaringen ermee zijn. Ik denk dat ik voor 6 weken ga gaan, als het me echt bevalt misschien 8 weken. Normaal gezien krijg ik morgen, of ten laatste overmorgen mijn bestelling binnen. Vanavond post ik mijn laatste 'before Pink Magic' trainen, dan kan ik binnen 4-8 weken ook even kijken hoeveel vooruitgang ik nu gemaakt heb.
 
Leuk is dat! Hopelijk volgen er nog wat mensen, lijkt me nogal saai als er niemand meeleest :D

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 14:55 ----------

Ach, ik denk dat het vooral handig is voor jezelf om te zien hoe je vordert en dergelijke, is nog altijd iets anders om t zwart op wit te zien staan. Natuurlijk mensen die het volgen comments, motivatie, tips,...kan natuurlijk enkel alleen maar beter zijn :D ben benieuwd!
 
Ach, ik denk dat het vooral handig is voor jezelf om te zien hoe je vordert en dergelijke, is nog altijd iets anders om t zwart op wit te zien staan. Natuurlijk mensen die het volgen comments, motivatie, tips,...kan natuurlijk enkel alleen maar beter zijn :D ben benieuwd!

Is ook motiverend denk ik om commentaar te krijgen van andere mensen, anders kan ik net zo goed in een boekje mijn progressie bijhouden.

Net terug van de gym trouwens.

Sleep today: 7 hours
Food today: 3500 kcal
Protein today: 275 gram
goal today: 5x5x140 squat!
Supps: BCAA + NOXIPRO
Motivation: 6/10 door het plateau op de bench en de squat, zit al maanden vast ermee.

Squat

1x15x40
1x15x60
1x10x80
1x5x120
1x5x125
1x5x130
1x5x135
1x3x140 (fail op de vierde rep)

Again, fail op de vierde rep bij 140kg. Ik probeer nu al een hele tijd om die 5x140 te halen, maar het lukt maar niet. Ik zit al maanden vast op die 3x140. Ik heb nu 2 maanden geen 5x5 meer gedaan, maar nog steeds lukt het niet. Volgende keer beter dan maar!

Leg press

2x10x350
1x10x370
1x9x380
1x8x400

Dumbbell lunges

1x12x22kg (per hand)
1x12x24kg (per hand)
1x12x26kg (per hand)

Leg extensions (knieën niet helemaal strekken)

1x10x80
1x10x90
1x10x100

Romanian deadlift (ging niet zo goed, begon echt moe te worden)

1x12x70
1x10x80
1x8x90

Leg Curls

1x10x40
1x10x45
1x10x50

Seated calve raises

1x5x60
1x5x70
1x5x80
1x4x90
1x3x100

Standing machine calve raises

1x10x90
1x10x100

Conclusie:

Niet echt zo'n goede workout. Opnieuw kom ik dus weer vast te zitten bij de squat, zelfs nadat ik twee maanden lang van schema veranderd ben. Misschien is het omdat ik terug even moet wennen aan de lagere reprange.

6/10 voor de workout. Geen PRtjes kunnen zetten spijtig genoeg :(
 
Volgens mij heb je op je 24ste normaal gesproken helemaal geen test booster nodig.

Maar ben wel benieuwd..!
 
Succes met je log. Persoonlijk vind ik dat je veel te veel warming up reps doet met de squat. Logisch dat je spieren dan gaan protesteren bij de 140 kg. probeer gewoon vanaf het begin eens met 5 reps.
 
Volgens mij heb je op je 24ste normaal gesproken helemaal geen test booster nodig.

Maar ben wel benieuwd..!

Ik dacht ook hetzelfde. Maar mijn trainingsmaatje is 23 en hij heeft Pink Magic ook gebruikt met zeer goede resultaten. Zo is mijn interesse eigenlijk ontstaan, na het lezen van zo veel positieve reviews, ook van jongen mensen, heb ik dan toch maar besloten om het te kopen.

Als het niet werkt kan ik in ieder geval veel mensen weerhouden van geld te verspillen, als het wel degelijk werkt kan dat mensen helpen die op zoek zijn naar een goede testo booster.

Succes met je log. Persoonlijk vind ik dat je veel te veel warming up reps doet met de squat. Logisch dat je spieren dan gaan protesteren bij de 140 kg. probeer gewoon vanaf het begin eens met 5 reps.

Bedankt!

Dat deed ik vroeger altijd. één kleine set als opwarming en daarna meteen zwaar gaan, maar daardoor heb ik eens een blessure opgelopen. Ik ben altijd nogal "stijf" op het begin, vooral mijn knieën doen dan lastig, dus daarom doe ik zo veel opwarming.

Bij andere oefeningen doe ik het trouwens niet, dan doe ik gewoon één setje opwarming.
 
Gister mijn pakketje Pink Magic binnengekregen, vanochtend 2 pillen genomen en dan voor de workout daarnet ook.

Sleep today: 5 hours (moest mijn vriendin om 7 uur 's ochtends ergens naartoe brengen :()
Goal today: aangezien ik zo weinig geslapen heb zou ik al blij zijn met een evenaring.
Supps: BCAA + Pink Magic
Motivation: 4/10 ik was erg moe.

Do: rug + achterkant schouders

Deadlift:

1x10x80
1x5x155
2x5x160
2x5x165 (HUPPA! nice is dit. Had ik niet verwacht)

Hyperextensions:

1x10xBW+20kg
1x10xBW+26kg
1x10xBW+30kg

BOR

1x12x70
1x10x80
1x10x85
1x8x90
1x6x95 (PR!)

DB row

1x10x46
1x10x48
1x10x50

Lat Pulldown (to chest)

1x12x75
1x12x80
1x12x85

Pull-ups

1x7xBW+15kg
1x6XBW+20kg (netjes, maar één repje minder met 5kg meer + maar anderhalve minuut rust)

dumbbell pullover (zeer trage uitvoering)

1x15x30

Face pulls

1x15x30
1x15x35

Reverse pec dec

1x12x50
1x12x55

Conclusie:

Goede workout vond ik dit. Ik had niet verwacht dat ik 2x mijn 5RM zou kunnen deadliften, in principe is dit dus ook wel een soort van PR. Ook een PR gezet op de BOR, wat ook leuk is natuurlijk. Zeker gezien het feit dat ik zo weinig geslapen heb is dit zeker niet slecht.

Ik had het gevoel iets te merken van Pink Magic. Ik had veel meer pomp had dan ik normaal heb, zelfs wanneer ik Noxipro gebruik. Erg positieve eerste ervaring dus met Pink Magic, hoewel het natuurlijk veel te vroeg is om er iets over te zeggen aangezien het pas na een paar dagen goed gaat werken. Het zou zelfs volgens sommige reviews tot 3-4 weken kunnen duren voor het effect op zijn maximum zit.

Ik ben erg benieuwd naar mijn volgende training!

Score: 8/10, gezien het feit dat ik zo moe was.
 
Tip voor de mensen die Pink Magic ook ooit proberen: denk nooit "nou ik ben wel eens benieuwd hoe het poeder waarmee die caps gevuld is smaakt". Seriously :(

Gadverdamme wat een vies spul was me dat :roflol: ook niet echt het slimste idee, I know :D
 
Food today: 4150 kcal
Protein today:
520

Beetje aan de biefstuk gezeten :meal:
 
Net even een vetpercentage meting gedaan, zo kan ik ook bijhouden hoeveel ik in vet ben bijgekomen (of eventueel afgevallen, maar dat betwijfel ik:D). Sta nu op 12.7% (gemiddelde van 5X een 5puntsmeting met een huidplooimeter).
 
Tip voor de mensen die Pink Magic ook ooit proberen: denk nooit "nou ik ben wel eens benieuwd hoe het poeder waarmee die caps gevuld is smaakt". Seriously :(

Gadverdamme wat een vies spul was me dat :roflol: ook niet echt het slimste idee, I know :D
Oke...dit maakt mn dag goed :p

Btw mooie training gistere :D ondanks de vermoeidheid, very nice!

Je VP is anders ook wel nice...wat is daar je doel in of is dat nu niet een van je doelen?
 
Oke...dit maakt mn dag goed :p

Btw mooie training gistere :D ondanks de vermoeidheid, very nice!

Je VP is anders ook wel nice...wat is daar je doel in of is dat nu niet een van je doelen?

Haha, mijn dag niet man! :roflol: ik heb echt een half uur met die vieze smaak in m'n mond rondgelopen, zelfs na het drinken van 2 glazen Cola Zero en daarna een paar lepels kwark gegeten te hebben.

Ik stond ook verbaasd dat mijn workout zo goed ging. Die pomp motiveerde me echt!

Mijn vetpercentage hou ik liefst tussen de 10 en de 15%. Een sixpack hoeft niet, maar je mag toch ook niet te dik zijn hé ;)

Trouwens, nog een grappig verhaal:

Ik geef ook les in MMA. Dit doe ik bij de jongste groep, dit is dus van 12 tot 18 jaar (en nog wat volwassenen als ze beginners zijn). Er was dan zo'n kerel komen trainen die ook claimde een beginner te zijn, maar je merkte duidelijk dat dat niet waar was. Hij was 20 jaar. Het was zijn eerste keer daar. Hij zat echt hard door te trainen tijdens het sparren, hij overdreef er echt in. Hij had al verschillende keren doorgeslagen op een jongen van 17 jaar waar hij samen mee trainde, iets wat je natuurlijk niet doet.

Daarna zei ik dus dat er gewisseld moest worden van partner, dan kwam hij terecht met een man die voor de derde keer meedeed, een echte beginner dus. Ook daar overdreef hij heel hard, hij sloeg en trapte echt door. Na verschillende waarschuwingen begon ik het echt beu te worden. Uiteindelijk had hij nog een jongen van 18 jaar een bloedneus geslaan. Naar het einde van de les toe zei ik dat hij eens met mij mocht komen sparren. Ik heb hem dan zo hard ik kon ik z'n maag getrapt. Hij is dan op de grond gevallen en beginnen overgeven :roflol: na 5 minuten eindelijk rechtgekomen en dan maakte ik hem duidelijk dat hij naar huis moest gaan.

Misschien is het de Pink Magic wel die mij zo kwaad maakte :D

Nee, ik vond het echt niet kunnen. Zoiets doe je gewoon niet. Als je wilt showen wat je kunt doen, prima, maar doe dat dan niet tegen kinderen of mensen die nog maar pas bezig zijn. Iemand die duidelijk zwakker is dan jou ga je niet opzettelijk pijn doen op een training.
 
Haha, mijn dag niet man! :roflol: ik heb echt een half uur met die vieze smaak in m'n mond rondgelopen, zelfs na het drinken van 2 glazen Cola Zero en daarna een paar lepels kwark gegeten te hebben.

Ik stond ook verbaasd dat mijn workout zo goed ging. Die pomp motiveerde me echt!

Mijn vetpercentage hou ik liefst tussen de 10 en de 15%. Een sixpack hoeft niet, maar je mag toch ook niet te dik zijn hé ;)

Trouwens, nog een grappig verhaal:

Ik geef ook les in MMA. Dit doe ik bij de jongste groep, dit is dus van 12 tot 18 jaar (en nog wat volwassenen als ze beginners zijn). Er was dan zo'n kerel komen trainen die ook claimde een beginner te zijn, maar je merkte duidelijk dat dat niet waar was. Hij was 20 jaar. Het was zijn eerste keer daar. Hij zat echt hard door te trainen tijdens het sparren, hij overdreef er echt in. Hij had al verschillende keren doorgeslagen op een jongen van 17 jaar waar hij samen mee trainde, iets wat je natuurlijk niet doet.

Daarna zei ik dus dat er gewisseld moest worden van partner, dan kwam hij terecht met een man die voor de derde keer meedeed, een echte beginner dus. Ook daar overdreef hij heel hard, hij sloeg en trapte echt door. Na verschillende waarschuwingen begon ik het echt beu te worden. Uiteindelijk had hij nog een jongen van 18 jaar een bloedneus geslaan. Naar het einde van de les toe zei ik dat hij eens met mij mocht komen sparren. Ik heb hem dan zo hard ik kon ik z'n maag getrapt. Hij is dan op de grond gevallen en beginnen overgeven :roflol: na 5 minuten eindelijk rechtgekomen en dan maakte ik hem duidelijk dat hij naar huis moest gaan.

Misschien is het de Pink Magic wel die mij zo kwaad maakte :D

Nee, ik vond het echt niet kunnen. Zoiets doe je gewoon niet. Als je wilt showen wat je kunt doen, prima, maar doe dat dan niet tegen kinderen of mensen die nog maar pas bezig zijn. Iemand die duidelijk zwakker is dan jou ga je niet opzettelijk pijn doen op een training.

Lol :p iemand pijn doen doe je (imo toch op een training) zoiezo niet :p moet fun blijven voor iedereen toch? :p

En is ie beginne kotse :D lol :D
Bitch please go home :p

Voel je eigenlijk (buiten de pomp) andere werkingen van extra testosteron? of is dat nog wat vroeg om te zeggen?
 
Lol :p iemand pijn doen doe je (imo toch op een training) zoiezo niet :p moet fun blijven voor iedereen toch? :p

En is ie beginne kotse :D lol :D
Bitch please go home :p

Voel je eigenlijk (buiten de pomp) andere werkingen van extra testosteron? of is dat nog wat vroeg om te zeggen?


Als het goed is voelt die nog (bijna) niks van de testosteron verhoging. Zo snel verandert dat gehalte namelijk niet. Het is vooral het psychische aspect dat nu nog een rol speelt. Hij denkt dat het werkt, dus het werkt. (placebo effect)
 
Goed gedaan.
Zo een gozer verdient gewoon een genadeloos posje klappen , je heb m nog gematst.
Hij weet nu waar ie aan toe is in jou les.
 
Goed gedaan.
Zo een gozer verdient gewoon een genadeloos posje klappen , je heb m nog gematst.
Hij weet nu waar ie aan toe is in jou les.

Inderdaad. Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen. Ik ben helemaal geen agressief type, maar zo'n dingen moet je nou ook niet gaan doen. Ik vind het echt zielig, dan verdien je ook gewoon niet beter imo.

Lol :p iemand pijn doen doe je (imo toch op een training) zoiezo niet :p moet fun blijven voor iedereen toch? :p

En is ie beginne kotse :D lol :D
Bitch please go home :p

Voel je eigenlijk (buiten de pomp) andere werkingen van extra testosteron? of is dat nog wat vroeg om te zeggen?

Haha, ja, ik vond het wel grappig dat hij daarna gewoon rechtstond, even naar mij keek en nog iets wou zeggen, maar toen hij zag dat ik nog steeds in een slecht humeur was is hij gewoon meteen naar huis gegaan :roflol:

Ik voel inderdaad nog niet echt iets van Pink Magic. Morgen ga ik trainen, misschien dan wel. Ik hoop dat ik terug die pomp ga voelen, ik vond het echt zalig :D

Als het goed is voelt die nog (bijna) niks van de testosteron verhoging. Zo snel verandert dat gehalte namelijk niet. Het is vooral het psychische aspect dat nu nog een rol speelt. Hij denkt dat het werkt, dus het werkt. (placebo effect)

Ik voel er inderdaad nog niets van. Zoals je al zegt is dat normaal, dat stond ook in de handleiding dat het even kan duren.


Thanks man! Leuk dat ik wat reacties krijg hier.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 22:10 ----------

Zo hey, net even op de weegschaal hier naast mij gaan staan en meteen al aangenaam verrast: intussen weeg ik dus al 92.2 kg :D was wel een tijdje geleden dat ik me nog gewogen had.
 
Back
Naar boven