Fitness Seller

Pink Magic (testo booster) logje

Bezoekers in dit topic

Zo heren, dat was het dan wat mij betreft :D vandaag is de laatste dag dat ik Pink Magic gebruik.

Morgen maar even een review erover schrijven en de komende maand zal ik nog wekelijks een updateje neerzetten hier om te zeggen of ik mijn kracht en massa winst behoud of niet.
 
Zo heren, dat was het dan wat mij betreft :D vandaag is de laatste dag dat ik Pink Magic gebruik.

Morgen maar even een review erover schrijven en de komende maand zal ik nog wekelijks een updateje neerzetten hier om te zeggen of ik mijn kracht en massa winst behoud of niet.
Had jij niet nog enkele potjes? wat ga je daar mee doen?
 
Jij kan gewoon maar tot 40 tellen, dan is het niet moeilijk...



Flyes zijn wel niet zo super strikt eerlijk gezegd :D



Waarom dan? :D

Je bedprestaties!

Je vriendin wist me te zeggen dat ze nog maar 5 keer/week bij me dient langs te komen om aan haar coïtusuele verlangens te worden voldaan in plaats van de 10 keer voor Pink :P
:trollface:
 
Je bedprestaties!

Je vriendin wist me te zeggen dat ze nog maar 5 keer/week bij me dient langs te komen om aan haar coïtusuele verlangens te worden voldaan in plaats van de 10 keer voor Pink :P
:trollface:

Sorry, ik praat niet met mensen die minder dan 100 kg benchen.

:trollfacex:
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd of je het gaat merken nu je met de supp stopt.
 
Nu dacht ik echt dat jij nog potjes besteld had :o
 
Hij stopt met Pink Magic en gelijk vergeet hij het bestaan van dit forum :p
 
wat een slettebak is het ook
 
Even een updatje. Ben eventjes naar Frankrijk gegaan met wat vrienden, daar wel nog kunnen trainen gelukkig :D kracht en massa blijven hetzelfde nu, het is natuurlijk nog heel vroeg. Maar tot nu toe dus nog altijd een heel tevreden Pumping ;)
 
Je leeft toch nog:D.
In het vervolg even laten weten als je weg bent he:o
Begon me zorgen te maken:sad:
 
Back
Naar boven