AndroidHealthClinic

Pino´s log

Bezoekers in dit topic

Pino

Novice
Lid geworden
21 mei 2019
Berichten
7
Waardering
4
Lengte
1m74
Hoihoi,

Vandaag besloten dat ik hier een log bij ga houden. Ik hoop dat jullie me goede tips en adviezen kunnen geven. Ik train momenteel vooral op kracht met de focus op de deadlift, bench en squat. Eigenlijk puur omdat ik het momenteel erg leuk vind en er veel voldoening uit haal.

Op de middelbare school moest ik niet hebben van sport. Pas in 2017 ben ik wat fanatieker gaan sporten (hardlopen) en op mijn voeding gaan letten. Ik sloeg hier mee door, viel meer dan 10 kilo af (en raakte geblesseerd), maar die zit er nu wel weer aan. Uiteindelijk stapte ik langzaam over op krachttraining. Helaas trainde ik sommige weken 5 keer, om ook gerust weer tussendoor maanden bijna niks te doen. Sinds maart dit jaar ben ik ongeveer 3x per week in de sportschool te vinden en kost het me ook niet veel moeite meer om me erheen te slepen. Ik vind het nu oprecht leuk en hoop dit komende jaren vol te houden!

Wat pr's van afgelopen twee weken:
Bench: 3x 42.5kg & 8x 40kg
Squat: 2x 67.5 kg
Deadlift: 1x 107.5 kg (met straps en riem)
Ik train eigenlijk altijd alleen, waardoor ik bij de bench en squat nooit echt tot mijn max durf te gaan. Ik ben ook een mietje die het niet durft om random mensen te vragen om te spotten. Moet me hier maar overheen zetten.


Sinds gisteren weer even mijn voeding aan het tracken, want ik merk dat ik best wel aangekomen ben (en dat is niet alleen spier..). Weeg me momenteel alleen niet, omdat ik me heel erg laat beïnvloeden door het getal op de weegschaal. Probeer nu ongeveer 1900-2000 kcal oer dag te eten.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend trouwens getraind, maar ging voor geen meter. Ik stond al niet goed op, was erg moe en voelde me niet helemaal lekker. Toch even na een ontbijtje naar de sportschool geweest. Besloten training alleen eerder te stoppen dan anders. Het ging niet lekker en ik had was denk te snel na het eten gaan trainen. Naja zulke dagen horen er ook bij, volgende keer weer beter.

28/7:
Deadlift
5x70
4x80
3x90
1x100
1x100
(102.5 zat er vandaag niet in)

Barbell Hip Thrust
8x60
8x80
8x90
8x90

Leg curl
12x40
12x40
12x40

Zondag wil ik gaan squaten, hopelijk voel ik me dan weer wat beter en gaat de training ook weer lekker.
 
5 Punjabi's voor je doorzettingsvermogen!

upload_2019-6-28_11-0-31.png
upload_2019-6-28_11-0-32.png
upload_2019-6-28_11-0-33.png
upload_2019-6-28_11-0-34.png
upload_2019-6-28_11-0-35.png


Succes met je doelen overigens :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: Pino
Succes!

Volg je een bepaald schema?
 
  • Like
Waarderingen: Pino
Momenteel een upperbody/ lowerbody achtig iets.
Met of 2x lowerbody of 2x uperbody per week.

Lowerbody 1: squat, romanian deadlift, front squat, leg extensions
Lowerbody 2: deadlift, hip trust, squat (weinig gewicht), leg curl
Upperbody 1: Lat pull down, Bench, Bench close grip, Military press, Ez bar curl, lying triceps extensions
Upperbody 2: Bench, Incline bench dumbbell, machine assisted pull up, dumbbell lateral raises, bicep curl, tripeps pushdown

Maar ben niet meer tevreden, dus ben een beetje aan het uitvogelen hoe ik mijn trainingen de komende tijd aan wil pakken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven