MuscleMeat

Pioneer smart rack's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Iemand ervaring met deze banken. Steunen kunnen horizontaal bewegen wat uitnemen makkelijker maakt (schuiven automatisch terug). Ben bekend met Smith machines die dit hebben maar bankjes ben ik zelf nog nooit tegengekomen.

 
Zelf vind ik dat erg vervelend tijdens bankdrukken. Kan dan minder spanning opbouwen...
 
Hoe bedoel je?

Je schuift de stang/steunen richting borst, pakt de stang er af/steun schuift weer in oorspronkelijke positie, gewicht zakt en je bouwt spanning op.

Dus welk deel zorgt er voor dat je geen spanning op kan bouwen? (Ik zeg trouwens niet dat het niet zo is maar ben gewoon benieuwd naar de oorzaak)
 
Als ik spanning wil opbouwen trek ik mijzelf eerst op aan de bar, waarna ik mij in het bankje duw. Maar doordat de bar heen en weer kan bewegen, door het beweeggedeelte, is dit moeizaam. Daarnaast schuiven de steunen niet altijd terug, wat vervelend en gevaarlijk is.

Wij hebben in de sportschool deze, waarbij de steunen horizontaal kunnen bewegen.

1593632944267.png
 
Als ik spanning wil opbouwen trek ik mijzelf eerst op aan de bar, waarna ik mij in het bankje duw. Maar doordat de bar heen en weer kan bewegen, door het beweeggedeelte, is dit moeizaam.

OK, herkenbaar en begrijpelijk.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven