AndroidHealthClinic

Pip injectiepijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dayon14

Novice
Lid geworden
6 sep 2021
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Goedenavond,

Laatste tijd na elke prik krijg ik flinke bulten of word stijf, ik kan dan bijna niet eens lopen of op mn reet zitten :’)

Heb al van alles geprobeerd, verschillende merken, vial/spuit opwarmen zodat de olie dunner word maar niks lijkt te helpen, zet altijd in mijn been of bil en wissel vaak af van plek.

Naald die ik gebruik is 0.6x25mm

Iemand enige idee of tips?
 
Krijg je die bulten zowel op je glutes als je benen?
 
Goedenavond,

Laatste tijd na elke prik krijg ik flinke bulten, ik kan dan bijna niet eens lopen of op mn reet zitten :’)

Heb al van alles geprobeerd, verschillende merken, vial/spuit opwarmen zodat de olie dunner word maar niks lijkt te helpen, zet altijd in mijn been of bil en wissel vaak af van plek.

Naald die ik gebruik is 0.8x25mm

Iemand enige idee of tips?
27G oa 19mm gebruiken. 0.8 is veel te dik man, 22G daar trek je mee op
 
Gewisseld van merk?
 
Rustig injecteren en spuit ff laten zitten
 
Switch naar blauw 0.6x23mm of nog dunner als je goed droog bent. Die groene naald die je nu gebruikt is te dik, kunt net zo goed jezelf met een mes steken, dat voel je denk ook wel.
 
Waar is dat goed voor, als je de spuit laat zitten?
Je moet trouwens ook andere naald gebruiken voor zetten, dan je optreknaald. Die is al zgn blunt/beschadigd.
 
Je moet trouwens ook andere naald gebruiken voor zetten, dan je optreknaald. Die is al zgn blunt/beschadigd.
Doe ik, trek met 0.8 en zet met 0.6, hierboven beschreef ik t f verkeerd, excuus, ik zet met 0.6x25mm
 
Switch naar blauw 0.6x23mm of nog dunner als je goed droog bent. Die groene naald die je nu gebruikt is te dik, kunt net zo goed jezelf met een mes steken, dat voel je denk ook wel.
Ik zet met 0.6 momenteel.
 
Doe ik, trek met 0.8 en zet met 0.6, hierboven beschreef ik t f verkeerd, excuus, ik zet met 0.6x25mm
Pak een dunnere kortere naald zoals ik zei. In Quad kan dat makkelijk met 19mm.
doosje kost nog geen tientje, dus probeer het eens 😉
 
Pak een dunnere kortere naald zoals ik zei. In Quad kan dat makkelijk met 19mm.
doosje kost nog geen tientje, dus probeer het eens 😉
Ga het gelijk bestellen, ga dit proberen, andere tips nog steeds welkom!
 
BD 27G 19mm
BD 26G 16mm
voor IM in je quad. Je vetpercentage is laag genoeg en de naald moet vol in je been natuurlijk en rustig injecteren.
 
Back
Naar boven