AndroidHealthClinic

Pip na overstappen op ander merk test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

laurie97

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2022
Berichten
47
Waardering
1
beste forumleden.

Ik zit nu in week 3 van mijn kuur test only . Ik zet de test altijd in mijn bovenbeen en dat is altijd pijnloos verlopen . Nu ben ik net overgestapt naar een ander merk test e en heb dag na de injectie redelijke pip .de test die ik ervoor zette was geel van kleur en die van nu is bijna volledig transparant . Nu vraag ik mij af . Kan het zijn dat je spier nog moet wennen aan de andere olie? Of heeft iemand gelijke ervaring hiermee ? Uit research zou het merk goed moeten zijn .

Bedankt alvast.
 
beste forumleden.

Ik zit nu in week 3 van mijn kuur test only . Ik zet de test altijd in mijn bovenbeen en dat is altijd pijnloos verlopen . Nu ben ik net overgestapt naar een ander merk test e en heb dag na de injectie redelijke pip .de test die ik ervoor zette was geel van kleur en die van nu is bijna volledig transparant . Nu vraag ik mij af . Kan het zijn dat je spier nog moet wennen aan de andere olie? Of heeft iemand gelijke ervaring hiermee ? Uit research zou het merk goed moeten zijn .

Bedankt alvast.
Welke olie wordt er gebruikt? ethyl oleate?
 
Lijkt mij een verschil in hoeveelheid benzylalcohol er gebruikt is tussen de verschillende merken.
Als het na 2 of 3 injectiee niet minder wordt zou ik switchen naar wat je eerst had.
Mijn ervaring is iig dat het als het na 2 of 3 spuiten niet minder is, het niet beter gaat worden ook qua pip en is er (voor jou althans) teveel of te weinig benzylalcohol gebruikt.

Best kans dat je maatje bijvoorbeeld nergens last van zou hebben qua pip.

Gear kan goed zijn, maar je bent wellicht een gevoelig typje 😉😘

Jk, niks zo kut als een hele kuur hebben liggen en je zo lijf kut reageert op de samenstelling.
 
Back
Naar boven