XXL Nutrition

Piracetam 1Fast400 en inbeslagname

Bezoekers in topic

borninawonder

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2004
Hoe hoog schatten jullie de kans in dat een zending Piracetam van Bulknutrition.Com(1Fast400) in beslag wordt genomen door de douane ?
Hier is immers een voorschrift verplicht,dus vraag ik me af of zij het produkt zouden herkennen en tegenhouden.
Wordt elke zending gecontroleerd?
De verzending zou gebeuren met FedEx.

lobstar

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2007
Pakketten onder de 45 euro worden doorgaans niet onderzocht.

Heb toevallig nu ook iets besteld bij 1fast400, en kan je alvast vertellen dat de levering niet binnen de gestelde 5-10 dagen is. Kan een uitzondering zijn natuurlijk. Ook de optie snelle levering (maar een paar dollar duurder, daarmee zouden ze de bestelling eerder op de paklijst plaatsen) maakt volgends mij geen ruk uit.

lobstar

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2007
Wel gemailt trouwens dat ik mijn pakket nog niet heb gehad. want het was immers al vrijdag, krijg ik zo'n -out of the office- mail terug tot en met dinsdag.
Heb ik dus een hekel aan, mesne die zeggen dat je dan de eind van de week even contact op moet nemen ( na eerste mail dat ik mijn order nog niet had ontvangen), en er dan vervolgends niet zijn.

Het kan nog steeds eenmalig zijn, maar volgende x gewoon weer BB.com.

peedee

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
25 mei 2008
Hoe hoog schatten jullie de kans in dat een zending Piracetam van Bulknutrition.Com(1Fast400) in beslag wordt genomen door de douane ?
Hier is immers een voorschrift verplicht,dus vraag ik me af of zij het produkt zouden herkennen en tegenhouden.
Wordt elke zending gecontroleerd?
De verzending zou gebeuren met FedEx.

Ik hoor graag of het gelukt is en of je wat bij het gebruik merkt :)

peedee

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
25 mei 2008
Pakketten onder de 45 euro worden doorgaans niet onderzocht.

Heb toevallig nu ook iets besteld bij 1fast400, en kan je alvast vertellen dat de levering niet binnen de gestelde 5-10 dagen is. Kan een uitzondering zijn natuurlijk. Ook de optie snelle levering (maar een paar dollar duurder, daarmee zouden ze de bestelling eerder op de paklijst plaatsen) maakt volgends mij geen ruk uit.

Ik had laatst op vrijdag besteld bij 1fast400 en het donderdag in huis.

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 okt 2007
Met welk doel ga je die piracetam gebruiken?
Voor zijn mentale eigenschappen (concetratie ed...) ?

Ik heb er hier thuis nl nog wel wat van liggen.

Naar boven