MuscleMeat

Pissig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Op de radio hoorde ik dat er ergens in Nederland een trucker was die zijn motor niet af wilde zetten tijdens de 2 minuten stilte met Dodenherdenking. Daar kreeg ie een bekeuring voor, en terecht. Zoveel moeite is het toch niet om wat respect te hebben en je motor uit te doen.


Zit ik vrijdag teletekst te lezen lees ik het volgende:

Op meerdere plaatsen in het land hebben Marrokaanse jongeren zich tijdens de Dodenherdenking misdragen.
Er werden mensen met eieren bekogeld, er werd met net neergelegde bloemenkransen gevoetbald en er werden anti-semitische leuzen gescandeerd.

Het gebrek aan respect voor de Nederlandse samenleving en de herdenking van de mensen die zijn gestorven!!

:mad: :mad: !!!!
 
Het is wel 50 jaar terug. Van mij mogen ze nu wel een keer ophouden met die dodenherdenking
 
Originally posted by Hellslayer
Het is wel 50 jaar terug. Van mij mogen ze nu wel een keer ophouden met die dodenherdenking

Daar gaat het toch niet om, dodenherdenking word nog steeds gehouden en dan moet je daar gewoon respect voor tonen!!
 
De bedoeling van de doden herdenking is dan ook al lang niet meer het herdenken van de tweede wereldoorlog, maar ter herdenking van de atrociteiten begaan in de naam der mens(elijk)heid

Wat betreft die vrachwagen ; veel koelwagens hebben hun koelling gekoppeld aan hun motor en dus strikte instructies van hun baas die 24 uur per dag te laten draaien. I keur het niet goed ..... maar er zijn verzachtende omstandigheden mogelijk.
 
Originally posted by Hellslayer
Het is wel 50 jaar terug. Van mij mogen ze nu wel een keer ophouden met die dodenherdenking

Gelukkig is het wel 50 jaar terug, zonder al die mensen die toen zijn overleden hadden we nu misschien nog steeds in de shit gezeten.

Mensen zoals jij moeten maar een tijdje in een kamp gaan zitten of een half jaar naar oorlogsgebied op uitzending. Misschien krijg je dan meer respect voor de mensen die in de oorlog zijn omgekomen.
 
Originally posted by Hellslayer
Het is wel 50 jaar terug. Van mij mogen ze nu wel een keer ophouden met die dodenherdenking

Het heeft te maken met respect voor de doden, voor de mensen die voor jou hebben gevochten voor Vrede.
Anders had je hier nu niet gezeten.
 
Originally posted by Hellslayer
Het is wel 50 jaar terug. Van mij mogen ze nu wel een keer ophouden met die dodenherdenking

[Abeelding niet meer beschikbaar], [Abeelding niet meer beschikbaar], [Abeelding niet meer beschikbaar], [Abeelding niet meer beschikbaar], [Abeelding niet meer beschikbaar], [Abeelding niet meer beschikbaar], [Abeelding niet meer beschikbaar], [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja dit vind ik ook wel ZEVER hoor !!!
waarom zou die dodenherdenking er niet meer zijn !!!
ps dan kan je ook gaan beginnen waarom is er nog kerstmis das ook al zo lang geleden en al die feestdagen !
vind dit echt wel een domme reactie hoor :s
 
ik maak geen woorden vuil aan de opmerking van hellslayer.
hij weet waarschij lijk niet ens waar de dodenherdenking voor bedoeld is. wat dat betreft kent dat geen tijd. dankzij die gesneuvelden mensen mogen wij blij zijn met wat wij hebben. dan moet je niet op 50 jaar of wat voor tijd gaan afrekenen.

respect tonen kan geen kwaad ook al is t voor jou een ver van je bed showtje waar je totaal geen verstand van hebt blijkbaar.

ben beniwued of jij zelf je hebt gehouden aan de 2 minuten
 
Originally posted by Shadum
Wat betreft die vrachwagen ; veel koelwagens hebben hun koelling gekoppeld aan hun motor en dus strikte instructies van hun baas die 24 uur per dag te laten draaien. I keur het niet goed ..... maar er zijn verzachtende omstandigheden mogelijk.

Die 2 minuten zullen niet veel uitmaken toch?

Er kunnen misschien verzachtende omstandigheden zijn ja, maar in het geval van die marrokanen........

:whip:
 
Originally posted by maniac
Op de radio hoorde ik dat er ergens in Nederland een trucker was die zijn motor niet af wilde zetten tijdens de 2 minuten stilte met Dodenherdenking. Daar kreeg ie een bekeuring voor, en terecht. Zoveel moeite is het toch niet om wat respect te hebben en je motor uit te doen.


Zit ik vrijdag teletekst te lezen lees ik het volgende:

Op meerdere plaatsen in het land hebben Marrokaanse jongeren zich tijdens de Dodenherdenking misdragen.
Er werden mensen met eieren bekogeld, er werd met net neergelegde bloemenkransen gevoetbald en er werden anti-semitische leuzen gescandeerd.

Het gebrek aan respect voor de Nederlandse samenleving en de herdenking van de mensen die zijn gestorven!!

:mad: :mad: !!!!



:headbang: :flipoff: :eyebrow: :eek2: :evil2: :whip: :windup: :fu:

marok weer -_- en tijdens de dodenherdenking nog wel.
 
Originally posted by Shadum


Wat betreft die vrachwagen ; veel koelwagens hebben hun koelling gekoppeld aan hun motor en dus strikte instructies van hun baas die 24 uur per dag te laten draaien. I keur het niet goed ..... maar er zijn verzachtende omstandigheden mogelijk.

Heb zelf koeltransporten gereden en wij zetten altijd onze koeling uit hoor als we in bed lagen of op een parkeerplaats stonden om te slapen. Anders krijg je ook een beetje ruzie met de buurman naast je. De wagens zijn zo goed met isolatie dat ze gerust een paar uur zonder koeling kunnen.

Alleen meestal is de werkdruk zo hoog dat je iedere minuut die je stilstaat eigenlijk niet kan gebruiken
 
Originally posted by Hellslayer
Het is wel 50 jaar terug. Van mij mogen ze nu wel een keer ophouden met die dodenherdenking

Kan niet w8ten jij gebanned wordt
 
Originally posted by Hellslayer
Het is wel 50 jaar terug. Van mij mogen ze nu wel een keer ophouden met die dodenherdenking

Weet je wat het is Hellslayer er zijn mensen die waarde hechten aan een herdenking... Het maakt je ook bewust van wat mensen hebben meegemaakt. En als jij je al druk maakt om 2 minuten.

Maar jij bent 16 he...
Ik zou kunnen zeggen je weet niet beter, het komt vast door de leeftijd, maar ja de meeste jongens van 16 weten wel beter...
 
Originally posted by Spike
doe geen moeite, hij's al weg :D
haha raar mannetje is het ik zweer het je..

Hij schijnt bij mij op school te zitten, weet wie ik ben etc..

maar wil niet zeggen wie hij is..

Volgens mij is ie bang dat ik hem ga slaan ofzo kweenie???
 
Originally posted by nilsjei1234

haha raar mannetje is het ik zweer het je..

Hij schijnt bij mij op school te zitten, weet wie ik ben etc..

maar wil niet zeggen wie hij is..

Volgens mij is ie bang dat ik hem ga slaan ofzo kweenie???
:rolleyes:
 
Originally posted by Hellslayer
Het is wel 50 jaar terug. Van mij mogen ze nu wel een keer ophouden met die dodenherdenking

Hier zijn geen woorden voor.. Als ik jouw vader zou zijn, ik zou me schamen...


Trieste zaak :(
 
Eigenlijk wel jammer dat sommige mensen weg zijn zoals Vieren en mrX dit waren toch wel mensen die het board levendig hielden
 
Back
Naar boven