Fitness Seller

PIT Belgium BBQ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Idd, tegen mij trekt hij nooit zijn mond open, terwijl ik meehelp om het daar vuil te maken, niet correct dus.
Gymowner traint niet, hij heeft nog minder conditie dan MS.
Die kerel moet ook eens ophouden met in m'n décolté te kijken als ik deadlift, of ik zal eens uitvliegen tegen hem.
 
LOL , hahaha jullie hebben plezier gehad hoor ik :D

En dat monstergirl out ging......HEAVY! :D
 
MonsterGirl zei:
Idd, tegen mij trekt hij nooit zijn mond open, terwijl ik meehelp om het daar vuil te maken, niet correct dus.
Gymowner traint niet, hij heeft nog minder conditie dan MS.
Die kerel moet ook eens ophouden met in m'n décolté te kijken als ik deadlift, of ik zal eens uitvliegen tegen hem.
Idd, de oude pervert, alleen ik mag daar in kijken :mad:!

gorgasm zei:
gymowner is ook mijn DIKKE vriend.
khing na tbenchen de gewichten nie terug zoals hij wou;"je zie tog wel hoe ik t hang kunde da nu nie achter doen(nee want kben geen aap)allé da slot weg en die 2.5 daar...
die kan alleen maar vriendelijk zijn tegen iets dat tieten heeft en n k*t. ms heeft ook tieten maar daar is ie niet lief tegen
Kom je vanavond benchen? Nog es de boel op stelten zetten :D
 
MonsterGirl zei:
Die kerel moet ook eens ophouden met in m'n décolté te kijken als ik deadlift, of ik zal eens uitvliegen tegen hem.
Dries heeft meer om te zien hoor :P
 
MonsterStrength zei:
+ MonsterGirl die flauwgevallen is na een recordpoging van 100kg deadlift :D

MG:
8x 75
1x 100 (failed en nadien flauwgevallen :banana: )
8x 80
10x 80
3x 85

Allemaal een hele shitload aan PR's :cool:

MS
(Soulfly) zei:
LOL! mooi verhaal, en een geslaagde dag zo te zien. En kijk em blij zijn met het flauwvallen van z'n vriendinnetje:roflol:

MonsterGirl zei:
Ik was er minder blij mee.

Schandalig hoor, je vriendin laten flauwvallen en er nog blij mee wezen ook. Vervolgens laat je haar ook nog eens PR's tillen......

En echte heer had haar tenminste opgevangen.... Jij dropt haar zoals een gewichtheffer een halter laat vallen, je laat haar nog even stuiteren...... :finger: :finger:











Kijk zo kan het dus ook:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
gorgasm zei:
die kan alleen maar vriendelijk zijn tegen iets dat tieten heeft en n k*t. ms heeft ook tieten maar daar is ie niet lief tegen

:roflol:
 
Damn monstergirl begint echt een kerel te worden :eek:
 
Joopie zei:
Schandalig hoor, je vriendin laten flauwvallen en er nog blij mee wezen ook. Vervolgens laat je haar ook nog eens PR's tillen......

En echte heer had haar tenminste opgevangen.... Jij dropt haar zoals een gewichtheffer een halter laat vallen, je laat haar nog even stuiteren...... :finger: :finger:











Kijk zo kan het dus ook:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dude je moest er bij zijn, we stonden met 3 voor haar, ze had 100 ongeveer halfweg, laat hem droppen, doet paar stappen achteruit en opeens zakt ze in elkaar :eek:
 
Joopie zei:
Schandalig hoor, je vriendin laten flauwvallen en er nog blij mee wezen ook. Vervolgens laat je haar ook nog eens PR's tillen......

En echte heer had haar tenminste opgevangen.... Jij dropt haar zoals een gewichtheffer een halter laat vallen, je laat haar nog even stuiteren...... :finger: :finger: QUOTE]


Een gewichtheffer laat zijn bar zomaar niet vallen, hij moet ze begeleiden zodat ze op een deftige manier op de grond komt :)

Dus in dit geval was het nog slechter dan een gewichtheffer die zijn bar laat vallen :D

PS : persoonlijk vind ik dit echter geen manier van doen, heb er dan ook weer mijn bedenkingen bij (zoals altijd zeker) :)
 
Mij opvangen? Only Superman is so quick...
Ik was al blij dat MS me van de grond geraapt had :)
 
MonsterGirl zei:
Mij opvangen? Only Superman is so quick...
Ik was al blij dat MS me van de grond geraapt had :)

Mja zo erg ben ik niet ze, je laten liggen zou redelijk grof zijn ;)
 
MonsterStrength zei:
dude je moest er bij zijn, we stonden met 3 voor haar, ze had 100 ongeveer halfweg, laat hem droppen, doet paar stappen achteruit en opeens zakt ze in elkaar :eek:
MonsterGirl zei:
Mij opvangen? Only Superman is so quick...
Ik was al blij dat MS me van de grond geraapt had :)
MonsterStrength zei:
Mja zo erg ben ik niet ze, je laten liggen zou redelijk grof zijn ;)
MonsterStrength zei:
:kiss: on your wrists :D


Dit klinkt stukken beter, je ontfermt je over haar en je geeft haar een kus/knuffel. Dat is perfect. Het is zeker beter dan een reactie als:



geparafraseerde MonsterStrength zei:
Kijk mij eens hardcore/geweldig zijn, ik ben de trotse bezitter van een stuk vriendin dat daar lekker gestrekt ligt nadat ik het ook geleerd heb om flauw te vallen. :rocker: :evil2:






P.S. Moest jij geen drie sets van acht deadliften, wel aan je planning houden. Want je weet:

Previous Proper Planning Prevents Piss Poor Performance
:devil: :kiss: :heart:

MonsterStrength zei:
Dit is de deadlift training van Lee Marshall, een 49 jarige 350kg deadlifter, volledig RAW! Ik heb hem ontmoet in Slovakije en heb sindsdien contact gehouden met hem, en zijn routine heeft hij op aanvraag doorgemaild naar me:

My deadlift routine is quite simple, I deadlift on friday every week when i have no competitions I do 220 kilos x 8 reps x 3 sets.
The next week i add 2.5 kilos: 222.5 x 8 reps x 3 sets , add 2.5 every week untill you cannot do 3 sets, then drop back a bit do not move up weight untill you can do 3 sets.

Zal zeker werken, ik ga dit systeem gebruiken nu na DE box squat :)
 
Lol dude wat denk je, 3x8 235 of 8x 250? :D
 
MonsterStrength zei:
Heb altijd wel gezeik van hem, iedere training ...

De episode van vandaag:
- Je brengt altijd leden mee die gratis komen trainen, het lijkt hier wel een duivenkot!
..........Comment: In het reglement staat dat de eerste 3x gratis zijn, het was hun 2de maal

- Je maakt het hier vuil!
..........Comment: Ik kuis altijd op achteraf, vandaag heeft Jan zelfs gestofzuigd

- Je maakt veel lawaai!
..........Comment: Anders staat het nieuws of TMF vollenbak, eens wa metal kan geen kwaad zeker! En da roepen moeten ze er maar bijnemen, we zijn nog altijd powerlifters ???


Ander gezeik op andere willekeurige momenten:
- Je gebruikt AAS! (I don't)
- Je zet hier veel materiaal (box, chains, boards... Ik heb toestemming gevraagd en gekregen)
- ....


I love my gym owner :D:D:D

wat staat die vent eigelijk te zeuren je neemt zelfs jke eigen bezem mee :D .

Je bent net een voorbeeld voor de rest :thumbup:
 
snoes kom morgen es online op msn.
 
Back
Naar boven