AndroidHealthClinic

pit bull (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gek wijf! Ongelooflijk. Nu wordt dat beest afgemaakt omdat het door zo een klotebaasje is opgevoed.
Die vrouw mogen ze nooit nog een hond geven! En een serieuze straf.
 
Laatst bewerkt:
Vrouw verdient een spuitje!:fire:
 
zeggen toch dat ze 6 maanden de gevangenis inmoet voor assault with a deadly weapon
beetje raar, alsof die vrouw die hond kan besturen(ja ik weet dat zij die hond goed had moeten opvoeden etc, maar gewoon even kijkend naar alleen dit incident)
 
zeggen toch dat ze 6 maanden de gevangenis inmoet voor assault with a deadly weapon
beetje raar, alsof die vrouw die hond kan besturen(ja ik weet dat zij die hond goed had moeten opvoeden etc, maar gewoon even kijkend naar alleen dit incident)

Nu ze dreigde wel dat ze haar hond zou loslaten en ze fockt haar hond helemaal op. Dus dat is toch bijna hetzelfde. Als ze die hond vasthield zou het niet gebeuren.
 
zeggen toch dat ze 6 maanden de gevangenis inmoet voor assault with a deadly weapon
beetje raar, alsof die vrouw die hond kan besturen(ja ik weet dat zij die hond goed had moeten opvoeden etc, maar gewoon even kijkend naar alleen dit incident)

Het lijkt mij dat als je zo een hond(maakt ook niet uit wat voor hond) verkeerd opvoed je best wel een dodelijk wapen in bezit hebt. Het wordt gewoon een killing machine...
 
:eek:

Op 2.30, wat een beest.... Dat hondje is er niks tegen
 
pet control officer :rolleyes:
Is niet eens beschermd tegen de aanval van een hond, mooie pet-control skills
 
hier op Curacao moeten pitbull-achtigen sinds kort gecastreerd/gesteriliseerd, gechipt en geregistreerd worden; buiten met muilkorf en korte lijn (max. 1.5 m.), en op terrein helemaal omheind, voldoende hoog met borden dat in 3 talen aangeeft dat er een pit in je tuin loopt!

ons vrouwtje is net 2, maar een lief & waaks beestje.............
:)
 
wat een stom wijf , weer spijtig voor dat beest natuurlijk !
 
wat een k*twijf! zonde van die hond...:(

het zal je trouwens gebeuren hee, zon hond aan je klauwen!

als je hand weer heel is gelijk die dikke snol in elkaar trimmen
 
Back
Naar boven