Fitness Seller

Pitbull vs stekelvarken

Bezoekers in dit topic

qwert55 zei:
Er zijn natuurlijk meer beesten ontoerekeningsvatbaar, maar omdat ik die in het dagelijks leven niet snel zal tegenkomen...vind ik dat GEEN k*t-beesten! ;)
Je werkt elke dag met mogelijke beesten....aka DE MENS.
Een dier reageert natuurlijk of als hij ziek is. Een mens is oprecht vals, die kiezen er bewust voor om een ander kwaad te doen. Wat in mijn ogen vele malen erger is..!
 
DAmn das hard....
 
honden zijn niet ontoerekeningsvatbaar maar de mensen die dat beest opvoeden.

En dit is geen pitbull maar een bull terrier.
 
Chewie zei:
Je werkt elke dag met mogelijke beesten....aka DE MENS.
Een dier reageert natuurlijk of als hij ziek is. Een mens is oprecht vals, die kiezen er bewust voor om een ander kwaad te doen. Wat in mijn ogen vele malen erger is..!

Ok dan...Maro....uhhh...sommige mensen vind ik ook k*t-beesten! :p
 
De foto’s bewijzen 2 dingen: bull-teriërs zijn ontzettende doorzetters en ze zijn ontzettend dom :D.
 
...maar wel cool :D
 
teeeeeering bizar! sick shit.
 
bur zei:
honden zijn niet ontoerekeningsvatbaar maar de mensen die dat beest opvoeden.

En dit is geen pitbull maar een bull terrier.


Stelling één klopt niet, te ver doorgefokte honden zijn wel degelijk ontoerekeningsvatbaar. (dwz. onvermogens zichzelf te controleren) Ze worden in een sommige gevallen wel dergelijk gefokt op agressie, doorzettingsvermogen, spierkracht. Dan krijg je vanzelf honden die qua sociaal gedrag niet meer op normale honden lijken en dus in iedere situatie gevaarlijk kunnen worden.

Stelling twee klopt dan wel weer....
 
twjunk zei:
Mensen zijn gevaarlijker dan honden, en een pit is zeker niet gevaarlijker dan andere honden, volgens mij laat jij je leiden door de media of door een paar k*ttekoppen die zulke honden hebben en deze opfokken.

Greetzzz ;)

hij laat zich zeker leiden door de media :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Tsunami zei:
Stelling één klopt niet, te ver doorgefokte honden zijn wel degelijk ontoerekeningsvatbaar. (dwz. onvermogens zichzelf te controleren) Ze worden in een sommige gevallen wel dergelijk gefokt op agressie, doorzettingsvermogen, spierkracht. Dan krijg je vanzelf honden die qua sociaal gedrag niet meer op normale honden lijken en dus in iedere situatie gevaarlijk kunnen worden.

Stelling twee klopt dan wel weer....

kweenie of stelling 1 klopt

'k zag paar dagen geleden, een ecto vrouwtje met een soort pitbull/deense hond combinatie die - denk ik - een mens of 2 als lunch heeft :o op het strand mee wandelen
 
van mij had tie er dood bij mogen neervallen. tering honden zijn het zag een keer een pitbull een andere hond aanvallen. maar gelukig letten het baasje op en en stak een paar keer in op die pitbull.die volgens mij dood was want heb hem nooit meer gezien.
 
idd, vuile en lelijke honden zijn het :D
 
Tsunami zei:
te ver doorgefokte honden zijn wel degelijk ontoerekeningsvatbaar. (dwz. onvermogens zichzelf te controleren) Ze worden in een sommige gevallen wel dergelijk gefokt op agressie, doorzettingsvermogen, spierkracht. Dan krijg je vanzelf honden die qua sociaal gedrag niet meer op normale honden lijken en dus in iedere situatie gevaarlijk kunnen worden.

bullshit :rolleyes: fokkers worden zeer nauw in het oog gehouden tegenwoordig en dat zouden jullie nederlanders moeten weten want jullie mogen zo geen dieren houden zonder fci stamboom en alleen erkende fokkers kunnen deze meegeven,btw pups worden op 7,8
weken na geboorte meegegeven met de eigenaar,welke agressie,doorzettingsvermogen en spierkracht ga jij deze kleine pups inpompen als fokker op dit kleine tijdje :rolleyes:
 
Echt heel zielig voor dat beestje :(
 
dirthandz zei:
van mij had tie er dood bij mogen neervallen. tering honden zijn het zag een keer een pitbull een andere hond aanvallen. maar gelukig letten het baasje op en en stak een paar keer in op die pitbull.die volgens mij dood was want heb hem nooit meer gezien.


hij stak een paar keer in op die pitbull :rolleyes:
 
Back
Naar boven