XXL Nutrition

Pitbull vs stekelvarken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

poor doggie
 
survival of the fittest....

wel sneu voor die hond haar, maar moest stiekem beetje lachen... dat ie uberhaupt nog op zn poten staat :eek2:
 
Ik wil ook wel weten hoe die varken eruit ziet. :D
 
johnny 01 zei:
Ik wil ook wel wten hoe die varken eruit ziet. :D
Kaal! :D
Mmm in onze tuin zit ook een stekelvarken. Als m'n Jack Russell er ook zo voorkomt, maak ik zeker foto's! :p
 
Samu zei:
Kaal! :D
Mmm in onze tuin zit ook een stekelvarken. Als m'n Jack Russell er ook zo voorkomt, maak ik zeker foto's! :p

Dan niet van je Jack Russell, maar van die stekelvarken. :D
 
Tsja, dan moet je maar niet als een gek een stekelvarken aanvallen. Heb wel leeuwen gezien met wat stekels, maar dit?!

Die hond moet als een dolle tekeer zijn gegaan (zijn die pitbull krengen goed in naar het schijnt). Eigen schuld.

Vraag me echter af of al die stekels er nog wel uitgekregen zijn of dat ze hem meteen hebben laten inslapen.
 
Whahaha wel een bikkel zeg! :D

Ik zou 'em eerst maar onder narcose brengen voordat je die stekels eruit trekt, anders bijt ie je echt wel voor je filkker!
 
er zitten volgens mij weerhaakjes aan die stekels, zal wel einde pitbull zijn denk ik zo.
 
Dat bloed op die stekels bij zijn bek!!!....Is dat van de hond of van het stekelvarken?? Hoop zeker niet dat laatste! Alhoewel ik Pitbulls k*t-beesten vind...vind ik dit toch wel wat zielig!
 
MrJ zei:
Tsja, dan moet je maar niet als een gek een stekelvarken aanvallen. Heb wel leeuwen gezien met wat stekels, maar dit?!

Die hond moet als een dolle tekeer zijn gegaan (zijn die pitbull krengen goed in naar het schijnt). Eigen schuld.

Vraag me echter af of al die stekels er nog wel uitgekregen zijn of dat ze hem meteen hebben laten inslapen.

die hond zal er niet veel last van hebben bro ik heb er 2 geloof me ze hebben bijna geen pijngrens,vb mijn nicht heeft er ook 2 die ene had een lamp met aluminium kap erond(zo'n warmtelamp,dus groot)gewoon door de tralies gerukt,tralies staan maar 12 cm uit elkaar,de stukjes alu lagen in het hele hok
gezaait zoals papiersnippers :eek: alsof ze met de schaar gesneden waren
natuurlijk hangt een lamp onder stroom waardoor ze wat ferme peren kreeg,
haar gebit zag volledig grijs vanonder de stroom te zitten,de hond had helemaal niks,ik zag de stukjes alu :eek: als ik op bezoek was m'n bek viel open
 
qwert55 zei:
Dat bloed op die stekels bij zijn bek!!!....Is dat van de hond of van het stekelvarken?? Hoop zeker niet dat laatste! Alhoewel ik Pitbulls k*t-beesten vind...vind ik dit toch wel wat zielig!

k*t-beesten waarom dan ben je bang ofzo?of hou jij soms dwergpinchers ???
 
Laatst bewerkt:
dream warrior zei:
k*t-beesten waarom dan ben je bang ofzo?of hou jij soms dwergpinchers ???

Ik hou helemaal niet van honden! Ik vind ze ontoerekeningsvatbaar! En zeker de pitbulls...en dus: JA...ik vind het k*t-beesten. ;) En ja! Er zijn natuurlijk meer beesten ontoerekeningsvatbaar, maar omdat ik die in het dagelijks leven niet snel zal tegenkomen...vind ik dat GEEN k*t-beesten! ;)
 
Tering wat ziet die hond eruit!!

Dat heeft waarschijnlijk heel wat uurtjes gekost om op te knappen.
 
dat wordt een heel karwei om al die pinnen er uit te trekken
 
echt zielig,dit is een bull terier, mn meisje heeft er ook een!
ze staan er om bekend om ineens freaky te worden..hebben idd een hele hoge pijngrens!hebben een heel appart karakter, beetje autistisch!!
wel toffe beesten!
 
is geen pitbull dwaas :no: het is een BULL TERRIER :yes:
 
qwert55 zei:
Ik hou helemaal niet van honden! Ik vind ze ontoerekeningsvatbaar! En zeker de pitbulls...en dus: JA...ik vind het k*t-beesten. ;) En ja! Er zijn natuurlijk meer beesten ontoerekeningsvatbaar, maar omdat ik die in het dagelijks leven niet snel zal tegenkomen...vind ik dat GEEN k*t-beesten! ;)

Mensen zijn gevaarlijker dan honden, en een pit is zeker niet gevaarlijker dan andere honden, volgens mij laat jij je leiden door de media of door een paar k*ttekoppen die zulke honden hebben en deze opfokken.

Greetzzz ;)
 
dream warrior zei:
of hou jij soms dwergpinchers ???

Wat is er mis met dwergpinchers ? Heb zelf een amstaff en 2 dwergpinchers :P
 
Back
Naar boven