Fitness Seller

pitbull

Bezoekers in dit topic

Weet je wat het probleem is met Pittbulls? Iedereen kent de reputatie van die beesten. Daarom heb ik nu een valse beagle. Eigenhandig bloedvals geschopt en geslagen. Iedereen die in de buurt komt vliegt ie aan, lachen joh. De ene na de andere bloeddorstige aanval lanceert ie.... :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die beesten kunnen inderdaad om niks helemaal door het lint gaan, tzit ze gewoon in het bloed.. Opvoeding is bij de meeste honden van groot belang, en de beesten in nederland zijn meestal al ver doorgefokt met honden met goed gedrag, maar die beesten van 80kg uit amerika die houd je gewoon niet tegen door hem bij zn nek te pakken... Dat filmpje met die labrador, daar was die pitbull nog maar een beetje aan t fokke hij was niet eens door het lint. Als die door het lint was geweest had ie heel de kop van de labrador open getrokken zonder probleem. Die beesten gaan dan gewoon door en door en door, of je hem nou 5 x neerschiet ofniet hij blijft vasthouden wat hier niet het geval was.

ennuh die stroomdingen klinken in zo'n geval wel handig maar zijn ze legaal?

idd bro,het topic gaat over pitbulls en de meeste reacties komen blijkbaar van
staffordshire bull terriers(die ongeveer rond de 20kilo draaien waar nederland vol van zit want pitbulls zijn verboden daar)owners,ik heb het over pitbulls zoals razorsedge,gottyline,bonecrusher,monster G enz....die idd allemaal boven 100lbs gaan,
dit foto'tje laat je zien hoe gemakkelijk je hem aan z'n nekvel zult pakken en de les gaat spellen:D

4hd6vwy.jpg


btw met zo'n harnas(tuig)zoals de blauwe pit aanheeft op de vorige foto heb je de pit beter onder controle daar de lijn/ketting op de rug zit en niet in de nek,
die raptors van 100.000 volt kun je gewoon bestellen vanuit de states en kosten iets van een 39 dollar per stuk
 
Laatst bewerkt:
Pitbulls zijn perfect goed op te veoeden, maar je moet weten hoe zo'n hond in elkaar zit...
Ze zullen wel altijd hun baasje en eigendom fel verdedigen...maar je kan ze echt perfect opvoeden want het zijn slimme honden.
(mijn vader heeft een Bull-terrier...en IK ben de baas;)...)
 
Weet je wat het probleem is met Pittbulls? Iedereen kent de reputatie van die beesten. Daarom heb ik nu een valse beagle. Eigenhandig bloedvals geschopt en geslagen. Iedereen die in de buurt komt vliegt ie aan, lachen joh. De ene na de andere bloeddorstige aanval lanceert ie.... :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You ****er:D:D:D....:roflol::roflol::roflol:
en dat dat kleine, schattige hondje:p
 
Pitbulls zijn perfect goed op te veoeden, maar je moet weten hoe zo'n hond in elkaar zit...
Ze zullen wel altijd hun baasje en eigendom fel verdedigen...maar je kan ze echt perfect opvoeden want het zijn slimme honden.
(mijn vader heeft een Bull-terrier...en IK ben de baas;)...)

Hier zou je als hondenliefhebber met een beetje verstand van zaken inderdaad van uitgaan, maar tis niet zo. Het feit alleen al dat 100% van de baasjes de hond niet aankan als het erop aankomt zegt mij genoeg! En ga nou niet zeggen hij gaat zitten en dit en dat en ik ben de baas want als die een mannetjes rotweiler ziet en hij ruikt een loopse teef, doet hij wat hij kan om los te komen van die riem en is ff lekker te gaan knokken. Ze zijn overal 10x zo gedreven in als normale honden.. van slapen tot vechten ;)
 
niet te vertrouwen die beesten, ze kunnen plotseling iemand aanvallen ook al zijn ze nog zo goed opgevoed.
zijn al heel wat kinderen door doodgebeten en de baasjes altijd maar vertellen:
hé dat doet ie anders nooit!

geef mij maar een duitse herder.

right, ik vertrouw mijn honden echt wel bij mijn kleine.
 
Yzord heeft een paar cavia's met grootheidswaanzin.



j/k :D
 
Je kan doen wat je wil maar ze laten niet meer los als ze bijten.
Onze bullterrier heeft een keer een rotweiler bijna doodgebeten(rotweiler was vals en mevrouw vond het ook nog eens stoer om hem los te laten lopen zodat iedereen bang werd, maar kwam deze keer dus een verkeerde tegen.)
Mijn vader dus onze bullterrier er proberen af te halen, heeft hem zelfs vol onder zijn kloten geschopt maar hij liet niet los.
Wat hij toen deed heeft de rotweiler gered. hij nam een hijs van zijn sigaar en blies de rook in de neus van onze bull en toen liet hij los.
 
overigens is dit al jaren geleden, onze bull is nu dood. heeft meerdere schoonheidsprijzen gewonnen en was bijna 14 jaar geworden. Mensen hadden ook nog nooit zo'n grote bullterrier gezien als die van ons.
Het gekke is dat nu een aantal jaar later ik gewoon soms een beetje bang voor honden kan zijn. met name pitbullachtigen. vroeger vond ik het altijd belachelijk als mensen bang waren voor onze hond maar nu zelf weet ik wel hoe het is om langs zo'n hond te moeten lopen. reden is puur door het volk wat vaak met zo'n beest loopt.
 
Je kan doen wat je wil maar ze laten niet meer los als ze bijten.
Onze bullterrier heeft een keer een rotweiler bijna doodgebeten(rotweiler was vals en mevrouw vond het ook nog eens stoer om hem los te laten lopen zodat iedereen bang werd, maar kwam deze keer dus een verkeerde tegen.)
Mijn vader dus onze bullterrier er proberen af te halen, heeft hem zelfs vol onder zijn kloten geschopt maar hij liet niet los.

Altijd bijtstokje meenemen als je hem gaat uitlaten.
 
right, ik vertrouw mijn honden echt wel bij mijn kleine.

En toch kan het altijd mis gaan. altijd. maar dat is dan pas achteraf.
onze bull was tegen mensen ook superlief, maar heeft wel een keer gegromd naar mij toen ik als kind in zijn hok ging liggen. is gewoon instinct.
 
Ik heb wel eens (jonge) ouders gezien met 2 pitbulls, en die kleine kinderen (die nauwelijks konden lopen) trokken de hele tijd aan die staart, die ouders zeiden er niks op en de honden worden geiriteerd...vroeg of laat is het dan toch eens prijs, dus ik vind wel dat je moet weten met wat je bezig ebnt als je zo'n beesten koopt;)
 
Als je ziet hoe mijn kleine met de honden omgaat, maak ik me daar niet druk over. Vergis je niet, ik ben echt wel alert, weet als geen ander wat er kan gebeuren. Mijn honden weten van mij dat de kleine op zijn donder krijg als hij verkeerde dingen bij ze doet. Maar dat geldt ook andersom. En zolang je die tactiek toepast, dus geen partij kiest, zal er weinig gebeuren omdat ik in hun ogen de roedelleider ben. Ik bepaal wat er gebeurt, niet hun.
Laat jehet allemaal maar op zijn beloop, dan is het vragen om moeilijkheden ja. Zoals mensen die net een kind hebben gekregen, totaal hun hond afwijzen.
 
edit: weet je wat takke beesten zijn? jack russel reutjes. Ik ben blij dat ze zo klein zijn dat je ze makkelijk op de slof kan nemen. :D

Zo'n beest hebben ze hier ook wonen. Dat beest vindt het prachtig om al blaffend de hele buurt te laten weten dat hij weer eens naar buiten mag:mad: Soms zijn ze met zn 2en, dan is het helemaal feest.
 
mooie honden die bullterriers. T zijn een soort van jackrussels on steroids
rb_vgvkw.jpg
 
mooie honden die bullterriers. T zijn een soort van jackrussels on steroids
rb_vgvkw.jpg

Volgens de lijnen is dit een neppert. Ze behoren wit te zijn (geloof ik)
 
zulke beesten laten ze met zn 5 tegen een beer vechten zonder tanden en nagels in china... die beer kan dan niks terug doen en die beesten vernken heel die beer..
 
right, ik vertrouw mijn honden echt wel bij mijn kleine.

Zolang je je hond(en) nooit alleen laat bij je kinderen ( in het algemeen), zal het in principe altijd goed gaan. Bij de meeste gevallen, waar het fout gaat, is de hond alleen bij het kind. De hond zal dan in de meeste gevallen proberen te domineren en dat kan dan idd fout gaan.
Wat je in je andere post neerzet is ook maar al te waar, dat mensen niet meer consequent met hun hond omgaan, wanneer er kinderen komen. Je moet, zoals je aangeeft je hond corrigeren, maar je kind ook, wanneer die iets doen wat niet mag. En je hond staat altijd onderaan in de roedel.

Er zijn zoveel kleine dingetjes, die een verkeerd beeld kunnen geven aan je hond, zoals bijv. de deur openen en je hond meenemen, wanneer er bezoek voor de deur staat, etc..
 
Back
Naar boven