AndroidHealthClinic

pitbull (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

afranseling van een andere hond
PITBULL ATTACK - Google Video

Echt, stelletje klojo's. Pak die ****ing hond dan potverdomme. Staan ze er met een stoel te porren ipv dat beest bij zijn nekvel te grijpen en tegen de muur aan te smijten. Als die honden van mij dat doen, dan moeten ze echt zorgen dat ze uit mijn buurt blijven want ze krijgen gigantisch op hun flikker van me. En met gigantisch, bedoel ik ook gigantisch. Dat hebben ze inmiddels wel geleerd.

En die klojo met die stoel had ik ook een hoek verkocht. Je naait dat beest alleen maar op met die k*tstoel en degene die de dupe is is die labrador (is toch een labrador?).
 
dit laat wel zien waarom het vervboden is deze honden te fokken en hebben in nederland, zal je kleine neefje of nichtje maar zijn die aangevalle word

Mja, nummer 1 bijters zijn golden retrievers in nederland hoor. En die mogen ook gefokt worden. Tis gewoon het baasje die ze moesten verbieden ook nog maar ooit een hond te nemen.
 
dit dingetje heeft idd de naam pitbull terrier maar daar is alles mee gezegt,

dit zijn pitbulls ;)

2zpqc03.jpg

Triest die riem. Als deze beesten dus ooit een ander aanvallen kan de ander dus niks meer doen.
 
Daarom loopt Dream warrior ook stoer mee te patsen en dan zeggen een pitbull niet te gebruiken om slecht op te voeden, de grappenmaker.
 
Mja, nummer 1 bijters zijn golden retrievers in nederland hoor. En die mogen ook gefokt worden. Tis gewoon het baasje die ze moesten verbieden ook nog maar ooit een hond te nemen.[/QUOTE]

100% waar, die van mij weten precies wat stop is en kan trouwens zowiezo al niet voorstellen hoe je de macht op zo'n belagelijke wijze kan verliezen op zo'n dier (of nooit gehad hebben)
 
Electric Breaking / Parting Sticks

Stop Dog Fights Fast And Safe

Be Responsable

Every Pitbull Owner Needs At Least One Of These. If You Own A Pitbull You Know How Much Drive They Have And How When They Want Something It Is Very Hard To Stop Them From Getting It.

Accidents Happen. You Need To Be Prepaired. If Your Pitbull Fights Or Get Into A Fight With Another Pitbull And Lock Up On Each Other How Are You Going To Stop The Pitbull Fight?

If You Are Walking Your Dog On A Leash And Another Dog Not On A Leash Attacks Your Dog What Are You Going To Do?

A Pitbull Fight Is Hard To Break Up With 2 People Helping. Just Imagine How Hard It Is To Break Up A Pitbull Fight By Yourself.

These Electric Break Sticks Have 100,000 Volts Running Through Them. Volts Will Not Kill Anything. Amps Is What Kills. These Only Have Volts. These Have Enough Stopping Power To Take A Grown Man To His Knees In 5 Seconds!!

Using These As Breaking Sticks Is The Most Effective And Safest Way To Break Up A Pitbull Fights.

Be A Responsable Dog Owner. Watch Out For Your Dogs Safety And The Saftey Of Others.

Interessant, ook handig als je wijf je weer niet wil ppen
 
afranseling van een andere hond
PITBULL ATTACK - Google Video

En idd iedereen stond erbij en keek ernaar. Is mijn hond ook eens overkomen franse bulldog die gepakt word door witte herder die 4x groter was. nou was ik er toen niet bij maar k weet wel dat als er weer zo iets gebeurt en de eigenaar grijpt niet direct in trap ik de hond zelf wel lens.
 
En idd iedereen stond erbij en keek ernaar. Is mijn hond ook eens overkomen franse bulldog die gepakt word door witte herder die 4x groter was. nou was ik er toen niet bij maar k weet wel dat als er weer zo iets gebeurt en de eigenaar grijpt niet direct in trap ik de hond zelf wel lens.
lens trappen is meestal niet eens nodig maar als mensen er alleen bij gaan staan te kijken is het logisch dat die hond mooi zijn gang gaat, 1 keer goed schreeuwen bij het nek vel pakken en een tik op de snuit doet al wonderen.
 
Ik zou je dan sterk willen adviseren de hond niet te trappen als hij nog aan je hond hangt. Hij verbijt zijn pijn dan in jouw hond.
 
lens trappen is meestal niet eens nodig maar als mensen er alleen bij gaan staan te kijken is het logisch dat die hond mooi zijn gang gaat, 1 keer goed schreeuwen bij het nek vel pakken en een tik op de snuit doet al wonderen.

Lens trappenn is idd wat overdreven:D bedankt voor het advies.
 
Ze hadden die hond gewoon idd moeten pakken in de nek.
Dan langzaamaan tyegen de grond drukken en op zijn rug leggen. Knie op het kruis bij het beestje en gewoon gaan drukken met de knie. Doet ie niks meer!!
 
Ze hadden die hond gewoon idd moeten pakken in de nek.
Dan langzaamaan tyegen de grond drukken en op zijn rug leggen. Knie op het kruis bij het beestje en gewoon gaan drukken met de knie. Doet ie niks meer!!

Als jij erop gaat zitten kàn ie gewoon niks meer doen :D
 
niet te vertrouwen die beesten, ze kunnen plotseling iemand aanvallen ook al zijn ze nog zo goed opgevoed.
zijn al heel wat kinderen door doodgebeten en de baasjes altijd maar vertellen:
hé dat doet ie anders nooit!

geef mij maar een duitse herder.
 
onze hond heeft ook wel eens een jackrussel gebeten, nou je kan slaan schoppen schreeuwen wat je wil maar je krijgt em niet los laat staan "een corrigerende tik op de snuit of even in het nekvel pakken". Een hondentrainer had ons eens geadviseerd om de hond bij zn achterpoten op te tillen, maar dat werkte ook niet echt, ik had die hond en daaraanvast de jackrussel in de lucht. uiteindelijk heeft een kameraad van me met gezondverstand een houtenlepel bij onze hond in zn bek weten te krijgen waardoor hij meteen losliet :)
 
Daarom loopt Dream warrior ook stoer mee te patsen en dan zeggen een pitbull niet te gebruiken om slecht op te voeden, de grappenmaker.

hahahaha ik post eens 2 pics en ben gelijk een patser:rolleyes:

@yzord de PM die je me paar weken geleden stuurde dat was pas triest

voor de rest post ik niet meer in dit topic want mijn pitbullkennis en ervaring is niks vergeleken bij al deze superkenners hier:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Die beesten kunnen inderdaad om niks helemaal door het lint gaan, tzit ze gewoon in het bloed.. Opvoeding is bij de meeste honden van groot belang, en de beesten in nederland zijn meestal al ver doorgefokt met honden met goed gedrag, maar die beesten van 80kg uit amerika die houd je gewoon niet tegen door hem bij zn nek te pakken... Dat filmpje met die labrador, daar was die pitbull nog maar een beetje aan t fokke hij was niet eens door het lint. Als die door het lint was geweest had ie heel de kop van de labrador open getrokken zonder probleem. Die beesten gaan dan gewoon door en door en door, of je hem nou 5 x neerschiet ofniet hij blijft vasthouden wat hier niet het geval was.

ennuh die stroomdingen klinken in zo'n geval wel handig maar zijn ze legaal?
 
Pitbulls en Rottweilers als die naar me blaffen trek ik een sprintje. Misschien niet het slimste wat je kunt doen maar op zo'n moment is het gezond verstand ver te zoeken :D.
 
als uwe hond ni tebaas kunt moet ge der gene kopen.
zeker ni zoeen ras.
 

kijk 'm zitten met z'n pik vooruit. :roflol:

Ik vind het vechthonden (laten we er niet omheen draaien) prachtig om te zien. Alleen jammer dat de eigenaren vaak van die randdebielen zijn.
Bijna iedere hond wordt vals zonder een goede opvoeding, wat dat betrefd zijn het net mensen.

edit: weet je wat takke beesten zijn? jack russel reutjes. Ik ben blij dat ze zo klein zijn dat je ze makkelijk op de slof kan nemen. :D
 
Zo'n hond die een andere hond grijpt en door het lint is doe je niet veel aan...

Enigste wat je kan proberen is hem bij zijn achterpoten te pakken.. dan heeft ie geen houvast meer en laten ze soms los. Maar bij types met klapkaken is het laatste redmiddel met een flink voorwerp en goede klap op het achterhoofd.. verteld de hond niet meer na.
 
Back
Naar boven