MuscleMeat

pitbull (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel grappig met jackrussels ze durven wel, ze hebben een grote bek gaan ook meestal vechten maar ze vergeten dat ze zo mini zijn:D
 
Op [Link niet meer beschikbaar] site staan een paar afstammelingen van Gargoyle honden. Misschien herkent iemand [Link niet meer beschikbaar]
Er moet overigens nog ergens een site zijn, waar deze honden vandaan komen (ergens uit VS). Ze zijn iig heel fel.


tuurlijk bro..dat is onze lumberjack..Peter Aerts..;) :D

zwaar heftige bulls trouwens..erg gaaf!!
 
wist je dat een labrador en herders mensen eerder bijt dan een pitbull.

Er waren meer bijt-incidenten met Labradors en Herders maar dat is omdat ze gewoon veel meer voorkomen dan Pittbulls. Niets meer niets minder.

Verder is niet alleen de opvoeding de schuldige maar ook de 1e kennismaking met de mens. Een hond die je koopt bij een broodfokker heeft hierdoor weer meer kans op agressief gedrag. En juist dit gedrag is ook met opvoeding er niet goed uit te krijgen. Nog een goede reden om niet via een broodfokker te kopen. Verder denk ik dat kopen bij een broodfokker en een slechte opvoeding ook vaak hand in hand gaan.
 
Er waren meer bijt-incidenten met Labradors en Herders maar dat is omdat ze gewoon veel meer voorkomen dan Pittbulls. Niets meer niets minder.

Verder is niet alleen de opvoeding de schuldige maar ook de 1e kennismaking met de mens. Een hond die je koopt bij een broodfokker heeft hierdoor weer meer kans op agressief gedrag. En juist dit gedrag is ook met opvoeding er niet goed uit te krijgen. Nog een goede reden om niet via een broodfokker te kopen. Verder denk ik dat kopen bij een broodfokker en een slechte opvoeding ook vaak hand in hand gaan.


precies precies maar er zijn mensen die zeggen dat pits meer bijten en sneller is dus niet zo, het feit dat herders en labradors meer bijten heeft wel degelijk met het percentage te maken voorbeeld 1000 herders 250 bijten 100 pits 1.89% bijten. kijk maar http://www.wikd.org/pitbull/pitflash.swf
 
Gezeik is allemaal eind jaren 80, begin 90 begonnen nadat een aantal sensatiebladen wat ´artikelen` gepubliceerd hadden waarin de APBT slecht neer werd gezet. Vooral Nieuw Revue heeft de boel verziekt :mad:

Er volgde toen ineens een explosie aan mensen die APBT´s hadden.

Ik betaalde voor mijn eerste reu in 1986 fl 1.500 http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/pit-bull-12080/index5.html#post183047

rond 1992 stonden ze voor fl 100 in de krant en gooide Jan_alleman elke rue en elke teef maar samen in de hoop er wat aan te verdienen :(



Ik heb altijd de mazzel gehad dat de lijn honden die ik had gefokt waren voor pull wedstrijden en een stuk groter waren als wat je toen zag en dus meestal niet herkent werden

Meeste mensen dachten dat het bastaard boxers waren :p
 
In het onderstaande filmpje wordt de aard van het probleem duidelijk gemaakt, dit ligt duidelijk niet bij de pitbull, wil wel waarschuwen dat het filmpje schokkende beelden bevat -->
http://www.wikd.org/pitbull/pitflash.swf

wat een mooi gemaakt filmpje .
mensen vergeten te veel dat deze honden familliehonden zijn die goed met kinderen overweg kunnen
 
Back
Naar boven