MuscleMeat

Pittige prijzen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pat21

Lamme tak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
14.717
Waardering
425
Zijn de kosten van Fed-Ex gestegen of niet? Ik wilde 3 potten whey bestellen van 10 lbs per stuk en de verzendkosten waren voor priority ongeveer
€ 90,- :eek: en voor economy toch nog € 70,-

Ik heb al een tijdje niet bestelt maar kan me niet herinneren dat de verzendkosten zo hoog waren :( ik twijfel om nu te bestellen hoewel ik volgens mij toch nog goedkoper ben. Kosten komen dan op ongeveer € 70,- per pot.
 
Ligt volgens mij aan het gewicht, maar het kan best zijn dat de Fedex prijzen omhoog zijn gegaan i.v.m. de hoge olieprijzen en de lage dollarkoers.
 
bizar heb net bestelling geplaatst van 55 lbs (waaronder 3*10lbs whey)
en ik had maar 85 euro verzendekosten...

ik neem wel economy, zou niet weten waarom iemand priority neemt aangezien ik mijn bestelling altijd binnen de week (of zelfs sneller) heb ...
 
"Kosten komen dan op ongeveer € 70,- per pot."

En dat is nog zeker exclusief de toeslag die je krijgt bij de invoering in Nederland?

Ik ben zelf persoonlijk van het bestellen in amerika afgestapt, al met al ben je even duur uit met verzendkosten/toeslagen etc. Of je moet uit principe het daar vandaan halen omdat je in NL zo gruwelijk afgezet word door die .... supplemente industrie....
 
idd nijntje dat is mijn principe
en zolang mike zen factuurtotalen op 30 $ houdt en niet op de echte waarde nl. 300$ denk ik dat de invoerrechten heus meevallen ;)
 
Klopt, mijn factuurtotalen waren ook 30$, dat vertrouwen ze helaas in Nederland niet en zorgen dat ze de echte waarde achterhalen zodat je alsnog kan betalen, tenzij je het op 1 of andere slimme manier weet te frauderen, maar dat heb ik nog niet geregeld...
 
Back
Naar boven