Fitness Seller

Pizza (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Berry1989

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
527
Waardering
2
Hallo,


Ik vroeg me af als een pizza goed is? gewoon tonno of zo. Maar als je verder hele dag volkoren eet en schoon kan een pizza geen kwaad toch dagelijks of toch wel?


En wat is jullie ervaringen met pizzas?
 
Voedingsmiddelen zijn niet goed of slecht. Zorg dat je totale voeding op orde is en geniet lekker van je pizza.
 
Hallo,


Ik vroeg me af als een pizza goed is? gewoon tonno of zo. Maar als je verder hele dag volkoren eet en schoon kan een pizza geen kwaad toch dagelijks of toch wel?


En wat is jullie ervaringen met pizzas?

Als je je aan je normale voedingsschema houd als je die hebt.. En je eet daarbij lekker elke dag nog een pizza tussen.. Zoiezo een + Goed eten! Moet ik ook:D
 
Ik had gister deze bij Dominos. Zelf samengesteld:

Two-in-one
Chicken Supreme klasiek
- BBQ saus , Ui , Kip , Mozzarella ballen , Knoflook granulaat
Chicken Kebab klasiek
- Mozzarella , BBQ saus , Ui , Kebab , Knoflooksaus , Bacon , Gorgonzola
 
veel pizza's bevatten transvet, en een boel zout
 
Oke dus het kan wel?
 
Oke dus het kan wel?

dat je die vraag stelt geeft mij aan dat je niet de ambitie hebt serieus met bodybuilding bezig te zijn dus tuurlijk kan het dan :D
 
Wat denk je? Domme vraag.

Pizza is een koolhydraten bom, ik denk dat je nog beter een patatje mayo kan eten.
 
Nouja als die jongen toch gewoon een normale vraag stelt.. Neem ik aan dat hij er wss niet veel vanaf weet dus kunnen we hem op zn minst een normaal antwoord op terug geven?
 
Nouja als die jongen toch gewoon een normale vraag stelt.. Neem ik aan dat hij er wss niet veel vanaf weet dus kunnen we hem op zn minst een normaal antwoord op terug geven?

ok.
 
nu ik er nog eens over denk...om als doel een fysiek met een vetpercentage van 35% te bouwen is in feite ook bodybuilding :rolleyes:
 
Nouja als die jongen toch gewoon een normale vraag stelt.. Neem ik aan dat hij er wss niet veel vanaf weet dus kunnen we hem op zn minst een normaal antwoord op terug geven?

Als iemand van 22 jaar vraagt of dagelijks een pizza eten geen kwaad kan, vind ik dat wel een domme vraag ja.
 
Je kan best af en toe je junkdag hebben, 1 keer in de week. dagelijks pizza zou ik niet doen.
 
Laatst bewerkt:
Nouja als die jongen toch gewoon een normale vraag stelt.. Neem ik aan dat hij er wss niet veel vanaf weet dus kunnen we hem op zn minst een normaal antwoord op terug geven?

jouw antwoord een paar regels naar boven was wel normaal dus :)
 
jouw antwoord een paar regels naar boven was wel normaal dus :)

Nouja ik ga het niet doen omdat ik massa train geen vet..
Misschien dat die kerel vet wil aankomen om zo wat meer kracht op te bouwen en vanaf daar weer gaat cutten.. Kan ja?

Maar ik denk dat iedereen zo wel eens junkfood eet?
 
Als iemand van 22 jaar vraagt of dagelijks een pizza eten geen kwaad kan, vind ik dat wel een domme vraag ja.

15% vet?:O jij mag niet eens praten ik weet zeker mijn lichaam ziet er beter uit dan jij!:P

Iedereen eet wel eens iets slechts andere drinken cola anderen roken! Andere drinken veel in weekend!

Dan is logisch dat een pizza tonno wel kan!
 
15% vet?:O jij mag niet eens praten ik weet zeker mijn lichaam ziet er beter uit dan jij!:P

Iedereen eet wel eens iets slechts andere drinken cola anderen roken! Andere drinken veel in weekend!

Dan is logisch dat een pizza tonno wel kan!

waar heb je het allemaal over :o
 
15% vet?:O jij mag niet eens praten ik weet zeker mijn lichaam ziet er beter uit dan jij!:P

Iedereen eet wel eens iets slechts andere drinken cola anderen roken! Andere drinken veel in weekend!

Dan is logisch dat een pizza tonno wel kan!

Nerd waarom vraag je het dan hier.
En ik zie bii niemand pizza tonno in zijn voedingsschema lol
 
Back
Naar boven