AndroidHealthClinic

Pizza (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is wesley sneijder
 
als je dagelijks pizza eet gaat de lol er ook vanaf denk ik
 
15% vet?:O jij mag niet eens praten ik weet zeker mijn lichaam ziet er beter uit dan jij!:P

Iedereen eet wel eens iets slechts andere drinken cola anderen roken! Andere drinken veel in weekend!

Dan is logisch dat een pizza tonno wel kan!

Ten eerste vraag je het hier, ik heb niet gezegd dat ik niks slechts doe en ik vraag ook niet of een kapsalon slecht is of niet.

Daarnaast heb jij het ook nog over "dagelijks", niet iets vragen en dan zelf concluderen dat het wél of niet goed is.

En je lichaam ziet er beter uit? /care, ik gebruik geen shakies of creatine of zelfs een voedingsschema, maar ik weet heel goed wat wél en niet goed is.
 
Hahaha dan zal jolanda ook wel op me vallen denk ik:$
 
Dus jij zou die Jolanda wel willen ballen? Lekker doen joh!
En die pizza kan er best bij hoor. Iedere dag.
 
Voedingswaarden Per 100 g
product Per portie
product % aanbevolen dagelijkse hoeveelheid*
Energie (kJ): 1.096 23%
Energie (kcal): 262 23%
Eiwitten (g): 9,4 33%
Koolhydraten (g): 23,6 16%
waarvan suikers (g): 2,1 4%
Vetten (g): 14,4 37%
waarvan verzadigd (g): 3,4 30%
Vezels (g): 1,8 13%
Zout (g): 0,52 38%
Een portie is: 1/2 Pizza (177,5g).

Naja dagelijsk zou ik het zekers niet doen.. af en toe kan wel
 
15% vet?:O jij mag niet eens praten ik weet zeker mijn lichaam ziet er beter uit dan jij!:P

Iedereen eet wel eens iets slechts andere drinken cola anderen roken! Andere drinken veel in weekend!

Dan is logisch dat een pizza tonno wel kan!

Cool story bro.
 
Ik maak al jaren pizza's helemaal zelf, om de doodeenvoudige reden dat ik zelf kan bepalen hoeveel er van welke ingrediënten in de pizza kan, zo kan ik ook het aantal koolhydraten/calorieën laaghouden. Ik kan het je serieus aanraden, veel lekkerder/gezonder en het scheelt je ook een paar eurootjes. Niet om reclame te maken, maar op deze turkse recepten website staat het maken van een (italiaanse) pizza echt stap voor stap met foto's uitgelegd, mocht je overwegen om het zelf te proberen.

Check ook:

deze video

Van YouTube.
 
Wat denk je? Domme vraag.

Pizza is een koolhydraten bom, ik denk dat je nog beter een patatje mayo kan eten.

En wat is er precies mis met koolhydraten? En waarom zou hij niet dagelijks pizza eten als hij ervan geniet?
 
nu ik er nog eens over denk...om als doel een fysiek met een vetpercentage van 35% te bouwen is in feite ook bodybuilding :rolleyes:

Arnoldje1975? Denk dat je enigzins overdrijft... Je mist overigens belangrijke factoren, als zijn behoefte en doelen.

Pizza kan prima. Die angst voor die KH is volledig ongegrond. Je lichaam kan ze op bepaalde tijdstippen goed gebruiken. Eet pizza wel met mate. Geen grote hoeveelheden in 1 keer.

Daarnaast moet je pizza natuurlijk laten tijdens het cutten. Wil je vet verliezen is pizza uit den boze.

EDIT: 'dagelijks' neen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,


Ik vroeg me af als een pizza goed is? gewoon tonno of zo. Maar als je verder hele dag volkoren eet en schoon kan een pizza geen kwaad toch dagelijks of toch wel?


En wat is jullie ervaringen met pizzas?


Mmm wat mijn ervaring met pizza is.....mmm ff denken :P
 
guess what? je wordt ook dik van teveel eiwitten

Leer je biologie, eiwitten kunnen niet opgeslagen worden dus je gebruikt het alleen als brandstof. In tegenstelling tot kh's en vet.
 
Realist en unkn0wn, lmao, not sure if trolling. Als jullie serieus zijn, dan wil ik je vragen wat er gebeurt als je alleen 3000 cals aan eiwitten eet terwijl je onderhoud 2000 is. Verder niks. Wat gebeurt er dan?
 
Dit:

Now what about diet? This is the other pillar of gaining muscle and body-weight, and it’s just as much of a spectacular failure for most people.

The gym-culture says to eat every 2-3 hours to ‘keep the metabolic fires burning’. Right. The diet itself revolves around lean meats (almost always chicken), green veggies (almost always broccoli), and ‘clean carbs’ with oats being the number one contender.

Okay look, that’s fine if you’re already big and trying to maintain some degree of leanness. If you’re a little dude, just give it a rest. Seriously. I don’t care about your damn abs if you’re bitching about being stuck at 70kg for the last year.

Shut up and go eat a cheeseburger.

There’s nothing wrong with eating lean meats and ‘clean carbs’ later on, once you’ve actually gotten strong and added some muscle. I want you to try eating enough to grow with that diet, though. Smaller guys will probably need to push 4000 kcals per day to grow. That’s a lot of chicken and broccoli and oats. Really dedicated guys can do it, but I’m telling you it’s pointless macho bullshit. There are easier ways.

Ways like pizza.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven