MuscleMeat

PL - Sectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.853
Lengte
1m88
Mss is het een idee om de pl - sectie onder Fitness en bodybuilding (en pl ?) te plaatsen het staat daar zo verweesd tussen allerlei (:()

just a thought
 
Waarom is PL volgens jou een forum dat onder f&bb hoort? PL, strongman en gewichtheffen zijn individuele sporten, hoort dan niet bij de hoofdcategorie fitness of bb, ook al lijken trainingen op elkaar.
 
Moeilijke vraag... lijkt me wat overzichterlijker.
 
Waarom is PL volgens jou een forum dat onder f&bb hoort? PL, strongman en gewichtheffen zijn individuele sporten, hoort dan niet bij de hoofdcategorie fitness of bb, ook al lijken trainingen op elkaar.

Omdat de meerderheid van de mensen in PL sectie, trainen op een PL manier maar met BB doelen. Maar voor anderen gaat dat weer niet op mjah..
 
Omdat de meerderheid van de mensen in PL sectie, trainen op een PL manier maar met BB doelen. Maar voor anderen gaat dat weer niet op mjah..

Speak for ya self! :P
 
staat daar goed vind ik, hoeft niet veranderd te worden. Besides, we willen niet geassociëerd worden met BB'ers :D
 
what's the prob?

laat maar lekker zo, zodadelijk gaan alle forumbezoekers op een fatsoenlijke manier trainen en eindelijk een goed fysiek kweken (als ze hun gewrichten gezond weten te houden :D)....

je moet geen concurrentie in de hand werken bro... :D
 
Probeer deze link dan eens?
 

:duh: :duh: :duh: :D
PL en aanverwanten is geen fitness of BB, dus hoort het daar ook niet bij, vind ik. Staat dus goed, zoals het is.
Just my $5.
 
Zou eigenlijk helemaal van dit board moeten verdwijnen. :D
 
Back
Naar boven