AndroidHealthClinic

PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Locust

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2005
Berichten
3.838
Waardering
44
Vrienden,

hierbij een berichtje namens Joe Martin en mijzelf....

Zoals in een paar andere topics al aangegeven kunnen we nog steeds een paar vaste trainingspartners gebruiken... Gezien de wel heel erg uitgebreide faciliteiten waar we gebruik kunnen van maken vind ik het vreemd dat daar bijna geen enkele reactie op komt, behalve een paar PM's in de aard van 'ik wil eerst 180kg kunnen liften eer ik bij jullie kom trainen, ik blijf voorlopig nog even in het homo healthcenter hier in de buurt'. Haha alsof dat er toe doet, alsof er enkel beren trainen die neerkijken op iedereen die geen 300kg pullt... Onze vriend Nick bv lift nu 140kg maar hij traint als een beest.

De gym van Joe is privé maar is geen home-gym. Meer nog, volgens mij is het voor mensen die PL/strongman willen trainen één van de beste gyms in Vlaanderen, een gym waar de meeste commerciele gyms jaloers kunnen op zijn. Als je een succesvol bedrijf runt heb je nu eenmaal ruimte voor wat speelgoed. Onder andere Joe, mijn broer en ikzelf trainen bijna altijd samen, hetzij bij hem in de fabriek hetzij in mijn garage-gym naargelang wat voor iedereen het beste uitkomt. Daarnaast komen er nog wat makkers en vriendinnen meetrainen, maar we willen dringend de crew verder uitbreiden met mensen die het serieus menen. Powerlifters, strongmen, highlanders, kogelstoters, fighters, whatever je sport is, en we zouden er graag ook een paar serieuze bodybuilders bij hebben.

Maw, we hebben dus beschikking over 2 meer dan goed uitgeruste gyms op een boogscheut van elkaar verwijderd. Een kleine inventaris :

@ Joe's gym (Wevelgem)
- een viertal texas barbells, cambered bar, safety squat bar, fat bar
- Dumbbells van 5 tot 75kg
- 2000kg schijven
- 2 powerracks
- Squat boxes, chains, bands
- Competition bench, incline bench
- Hammer Strength plate loaded machines : leg press, leg extension, leg curl, v-squat, chest press, shoulder press, ground base jammer, t-bar row, calf raise, seated calf raise, lat pulldown, iso-lateral row
- Cardio toestellen : fiets, loopband, stair climber, concept rower
- Yoke
- Atlas stones 80-90-100-110-120-130-140-150-160-170-180kg
- Tire 300kg en 350kg
- Steel log
- Dragging sled
- Louie Simmons Reverse Hyper
- Glute Ham Raise

@ my garage home-gym (Gullegem) (zie foto's in het H8000 topic van Gijs)
- Power rack + lat-pulldown
- paar bankjes
- grippers T,1,2,3,4 ; rolling thunder, v-bar deadlift
- Losse barbarian squat staanders
- Powerlifting barbell, ironmind apollon's axle
- 500kg schijven
- Kettlebells
- atlas stones 95-110-120-130kg
- yoke, farmers, sandbag, duck walk, tire bumpers,...
- bokszak, springtouw, thai pads
- ifsa steel log
- houten boomstam

En dan vergeet ik nog wel een paar dingen...

Als hier nu nog geen serieuze reactie op komt zijn jullie wel goed gek :mad:
Gelieve me PM's te sturen in de zin van 'nu woensdag om 19h30 ?' in plaats van excuses aub...
 
't is werkelijk een paradijs zo te horen. Vooral Joe's gym. Daar ben ik jaloers op. Had ik hier maar ruimte dan zou ik ook zoiets willen opstarten. Jullie zijn HEEL goed bezig jongens. Komaan Belgen.....grijp die kans!
 
't is werkelijk een paradijs zo te horen. Vooral Joe's gym. Daar ben ik jaloers op. Had ik hier maar ruimte dan zou ik ook zoiets willen opstarten. Jullie zijn HEEL goed bezig jongens. Komaan Belgen.....grijp die kans!

Het ís echt ook een paradijs ! Ik ga morgen even wat foto's maken van al onze faciliteiten en ik hoop echt dat we onze crew wat kunnen uitbreiden, dat werkt voor iedereen motiverend ! Wij willen echt een centrum worden waar iedereen die regelmatig een zwaar gewicht van de grond tilt minstens af en toe eens langskomt ! Het samenwerkingspact tussen Joe Martin en de Mestdagh Brothers is een fantastisch platform om dat allemaal te bevorderen.

En trouwens ik heb nog niet vermeld dat mn broer hier 200m verderop een voetbalveldje kan gebruiken voor highlandgames
 
Laatst bewerkt:
testimonial van een maat op een ander forum :

[quote author=leeuwer board=chat thread=1514 post=31044 time=1219743062]

Jongens, ik ben er persoonlijk geweest(bij zowel Locust&Wolfje's shack als bij Joe)en echt : het is serieus de moeite.

Vooral bij Joe is het niet voor te stellen dat er maar een paar gasten trainen op een oppervlakte zo groot als de meeste commerciële gyms mét dan nog een glute-ham raise, reverse hyper, strongman equipment en echt alles ... als je 180 of 300 kilo wil liften in de kortst mogelijke tijd, dan moet je daar zijn.

En equipment ter zijde, de trainingspartners zijn waar het om draait. Ook gene kleine kak.(pun intended ;D)

Om de daad bij het woord te voegen : Steven, PM.
[/quote]
 
kan ik volgend jaar niet een weekje op trainingstage komen? Ala Joe deFranco maar dan met de Vlaamse big boys ;)
 
Steven, kheb gezegd dat ik zowiezo nog es langskom na de herexamens ;)

En idd als je daar in de buurt woont en je mag er gaan trainen en je gaat niet ... dan ben je een idioot als je ooit iets wilt bereiken.
 
Steven, kheb gezegd dat ik zowiezo nog es langskom na de herexamens ;)

En idd als je daar in de buurt woont en je mag er gaan trainen en je gaat niet ... dan ben je een idioot als je ooit iets wilt bereiken.

Je weet dat je altijd welkom bent Simon (en Karel ook)

Inderdaad het is idioot we hebben al meer volk over de vloer gehad uit Limburg, Antwerpen en Nederland dan van de mensen uit de buurt.
 
Je weet dat je altijd welkom bent Simon (en Karel ook)

Inderdaad het is idioot we hebben al meer volk over de vloer gehad uit Limburg, Antwerpen en Nederland dan van de mensen uit de buurt.

Iedereen bij je uit de buurt die niet reageert mist dus gewoon de juiste instelling.
 
Iedereen bij je uit de buurt die niet reageert mist dus gewoon de juiste instelling.

Er zijn een viertal commerciële fitness-centra in de streek... daar zit heel veel volk.
Maar hier en daar in die verwijfde oorden vind je tussen de gaylords en ecto-juicers ook iemand die hard traint of dat tenminste wil.
Maar blijkbaar blijven veel mensen kiezen voor hun veilige vertrouwde omgeving met een leuke bar en chicks in plaats van te kiezen voor vooruitgang.
Of ze vinden het intimiderend dat we onze schijfjes lichter dan 10kg roze verven.
Trouwens wij hebben ook chicks hoor ! Maar die meppen je met één slag tegen de vlakte als je niet uitkijkt.
 
Walhalla in Vlaanderen:

2w2mo00.gif


Hoe staat het bij jou, Jan ?
 
haha heb je dat nu ook gedaan? :D

Ik vind dat iedereen de oproep van Tate & Wendler moet volgen.

Ook als je bv twijfelt bij een zwaar gewicht gooi je er gewoon 5kg bij en dan is het gezien de roze kleur weer een pussy-weight waar je niet bang van hoeft te zijn.
 
hahaha omg jongens, maar die roze schijfjes die dienen dan eigenlijk alleen maar op de grote platen op- en af te laden neem ik aan?
 
Ik vind dat iedereen de oproep van Tate & Wendler moet volgen.

Ook als je bv twijfelt bij een zwaar gewicht gooi je er gewoon 5kg bij en dan is het gezien de roze kleur weer een pussy-weight waar je niet bang van hoeft te zijn.

heyla ik heb da wel gezegd da ge da moest doen ! op de meet :)
zelf wel ergens anders gehoord ma soit :D
 
heyla ik heb da wel gezegd da ge da moest doen ! op de meet :)
zelf wel ergens anders gehoord ma soit :D

Kan zijn, maar Tate & Wendler zijn ermee begonnen in een artikel van hun
 
BB, PL, SM, HG, ... misschien met tijd ook gewichtheffen?

Een multidisciplinair aanbod onder het vaandel van kameraadschap en PR's breken.

Unity makes big and strong.

The door of this battle is locked by the key of unity. NOT anymore!

Machtig!
 
Ik begin spontaan te kwijlen als ik die uitrustingen zie...
 
zoals gezegd kom ik midden september terug trainen (kajakseizoen is dan over).
 
Back
Naar boven