Fitness Seller

PL, Strongman en BB trainen in West Vlaanderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaag 1ste maal daar getraind, smaakt naar meer

thumbs up!, alles is voor handen, which is naaizz


groeten

D.
 
****ing hell, lijkt me geweldig om bij joe's te trainen zeg!

Jammer dat het niet in de buurt is...
 
voor de duidelijkheid , twas de gullegem afdeling hé, DAT was al dikke duim:thumbs: , volgende stap is Joe's gym hehe;) ben benieuwd:D
 
45km van hier...

Pak je toch de mountainbike als ze je willen hebben. :D

Als er zoiets in mijn buurt had gezeten (wat het dus niet zit) had ik denk ik ook wel een kijkje genomen, ik ben dan wel niet groot en sterk maar ik wil best wel sterk worden. En vooral omdat er daar altijd alleen maar gemotiveerde mensen kunnen lopen.
 
Helaas een beetje ver.... echt jammer man, anders moest ik geen seconde twijfelen. In die poessie gym waar ik nu zit kan je de leden die zwetend naar buiten gaan op één hand tellen
 
Pak je toch de mountainbike als ze je willen hebben. :D

Als er zoiets in mijn buurt had gezeten (wat het dus niet zit) had ik denk ik ook wel een kijkje genomen, ik ben dan wel niet groot en sterk maar ik wil best wel sterk worden. En vooral omdat er daar altijd alleen maar gemotiveerde mensen kunnen lopen.

Inderdaad is goed doenbaar met de fiets, maar niet echt interessant als je nog wil trainen :D

En ik ben nog verre van groot en sterk ;)
 
voor mij ist ook 43 km;)

nu en dan in weekend gaan, cool;)
 
Ik begin spontaan te kwijlen als ik die uitrustingen zie...

inderdaad, dit is de eerste keer dat ik het niet erg zou hebben gevonden om belg te zijn, was mijn oma daar maar blijven wonen, dan had ik nu daar kunnen trainen :eek:

echt een hoop zwaar zinvol spul daar
 
Bedoeling is niet om hier te posten maar er te gaan trainen :rolleyes:
 
Bedoeling is niet om hier te posten maar er te gaan trainen :rolleyes:

Ja maar ik wacht nog op een antwoord van possessed.
Of iemand uit mijn buurt met een auto die er ook eens wil gaan.
 
Als het een beetje doenbaar was qua afstand was ik allang afgekomen. Maar om van Zuid-limburg helemaal naar wevelgem te gaan is mij iets te. Echt spijtig want die lijst van equipment is echt machtig.

Binne een paar maand zit ik denkelijk in brussel. Dan kan ik al beter overwegen om de trip nu en dan te maken.
 
Train jij daar toevallig ook Snoob? Dacht dat jij vooral bezig was in je home gym en events ergens anders deed?
 
Ik heb geen homegym :( ik train bij Jimmy idd maar ik ga binnenkort nog es naar Joe Martin denkek.
 
Back
Naar boven