MuscleMeat

PL/Strongman Gym omgeving Leiden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Willy7

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2007
Berichten
2.701
Waardering
0
Beste DBB´ers,

train momenteel bij Felter, leuke sportschool maar begint steeds meer superdude te worden, weinig mensen die hard deadliften en squatten, geen heavy rows, of OH.

Ben dus op zoek naar een gym met zware dumbbells, chains, bench/squats racks en eventueel wat onderdelen te trainen.

Enige hardcore gyms in leiden zijn Fysiek en Spartaan (ook al is dat al wat meer pussy geworden, heb ik gehoord....).

Kan iemand mij helpen?
 
Is een homegym geen idee?
 
Woon bij me ouders en gaan over een jaar verhuizen naar een appartement dus dat gaat hem niet worden.....
 
Jammer, niets zo hardcore als een homegym ;)


Sucses met het vinden van een vette dungeon
 
Beste DBB´ers,

train momenteel bij Felter, leuke sportschool maar begint steeds meer superdude te worden, weinig mensen die hard deadliften en squatten, geen heavy rows, of OH.

Ben dus op zoek naar een gym met zware dumbbells, chains, bench/squats racks en eventueel wat onderdelen te trainen.

Enige hardcore gyms in leiden zijn Fysiek en Spartaan (ook al is dat al wat meer pussy geworden, heb ik gehoord....).

Kan iemand mij helpen?

Nou dan ga je naar Fysiek of de Spartaan en onderdelen doe je in Voorschoten :/
 
wat is voor jou zware dumbels
ik train bij energiek in valkenburg en ik kan me daar prima in kwijt met alles
 
Ik denk dat je bij de spartaan nog altijd beter af bent als bij felter...
 
Ik denk dat je bij de spartaan nog altijd beter af bent als bij felter...

Jij komt dus uit Leiden/leiderdorp neem ik aan?
Waar train je zelf?
 
Ik kom uit Alphen aan den Rijn. Ik heb een paar jaar bij de Spartaan getraind. Felter heb ik niet getraind, maar ik heb het wel eens van buiten gezien en een klasgenoot van me heeft er ooit stage gelopen. Zag er erg "welness" uit.
 
Ah ok, ja het is wel een beetje wellness maar ze hebben DB´s tot 40, squatrack, flat en incline bench, je mag er deadliften....... Waar train je nu? In alphen toevallig nog een hardcore gym?
 
Waar kom je vandaan dan?
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Leiderdorp, ligt naast Leiden.....
Jij komt toch ook uit deze omgeving a1s?
 
Zou als ik jou was bij de spartaan gaan trainen.. Ben daar ook geweest en vond het een goeie sportschool. Niet overdreven veel breezahs en zat goed volk terwijl je niet lastiggevallen wordt door nerds die het beter weten :D
 
Laatst bewerkt:
Waar kom je vandaan dan? Energiek nooit naartoe gaan, werkt de grootste mongool die je je maar kan indenken. Als je uit Katwijk komt --> Op de zandlaan komt een nieuwe.

Als dat nog doorgaat....
 
Back
Naar boven