MuscleMeat

PL wedstrijd topic 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op alle wedstrijden kan je gewoon meedoen.
 
ja en keihard laatste worden probs :) op eigen niveau is leuker

Er is maar één niveau. Iedereen kan meedoen. Schrijf je eens in voor de beginnerswedstrijd, doe lekker mee, zie je meteen of het wat voor je is. Ook op n NK lopen er allerlei niveaus door elkaar. Powerlifting is een strijd tegen jezelf, niet tegen anderen.
 
Er is maar één niveau. Iedereen kan meedoen. Schrijf je eens in voor de beginnerswedstrijd, doe lekker mee, zie je meteen of het wat voor je is. Ook op n NK lopen er allerlei niveaus door elkaar. Powerlifting is een strijd tegen jezelf, niet tegen anderen.
Ja heb je gelijk in man, wilde ook eerst een beginnerswedstrijd doen, zag echter dat de eerste pas weer in september is, dat is wel erg ver weg :)

anders gewoon een normale wedstrijd een keer inschrijven voor de ervaring
 
ja en keihard laatste worden probs :) op eigen niveau is leuker

Vorig jaar was ik voorlaatste op het NK, verwacht nu wel dat ik niet voorlaatste wordt over 4 weken.
 
Vorig jaar was ik voorlaatste op het NK, verwacht nu wel dat ik niet voorlaatste wordt over 4 weken.
voorlaatste met die stats :O ? of heb je afgelopen jaar zoveel progressie gehad?
 
voorlaatste met die stats :O ? of heb je afgelopen jaar zoveel progressie gehad?

Vorig jaar had ik 645 totaal op NK, bench was nog raw ook.
 
Vorig jaar had ik 645 totaal op NK, bench was nog raw ook.

Vorig jaar eindigde je nog achter mij... Ik vrees een beetje voor komend NK.
 
Motivatie is erg hoog in ieder geval, denk bij jou ook wel.



Maakt toch niet uit?
Na eerste plek doe ik het voor mezelf, maar wedstrijdjes draaien op vergelijkbaar niveau zou leuk zijn
 
Zijn zulke wedstrijden unequiped of equiped?
Ik heb het dan voornamelijk voor Europese of internationale wedstrijden.:)
Had eens gekeken op de site van IPF (of hoe het ook noemt:p) en vroeg mij dit af:)
 
Zijn zulke wedstrijden unequiped of equiped?
Ik heb het dan voornamelijk voor Europese of internationale wedstrijden.:)
Had eens gekeken op de site van IPF (of hoe het ook noemt:p) en vroeg mij dit af:)

Wedstrijden zijn geared ja, maar je mag ook RAW meedoen natuurlijk.
 
Ja maar raw kan je daar toch niets doen?:p
 
Ja maar raw kan je daar toch niets doen?:p

PR's verbeteren en bevestiging krijgen van goede uitvoering (3 witte lampjes;))

Zoals tymboo zegt, powerliften is in eerste plaats wedstrijd tegen jezelf.
 
mati gwn doen dit is mijn EERSTE PL wedstrijd ( sowie ga ik slecht doen) maat ja who gives a shit have fun doing it.
 
Back
Naar boven