XXL Nutrition

Plaats hier jou gemaakt ontwerp voor het BB Forum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Ontwerp 'Theme' voor Dutch Bodybuilding.com

Degene die ook hun ontwerp plaatsen, vul dan ook de onderstaande vragen in:

1. Url van jou ontwerp:
http://www.xs4all.nl/~elmarkou/forum.gif 1280x1005

2. Waarvoor heb je voor deze kleuren gekozen?
Het forum heet Dutchbodybuilding.com. Inderdaad, Nederlands. Dus een Nederlands tintje gegeven. Ik vind dit persoonlijk zelf ook altijd wel een mooie kleuren combinatie.
Het geeft ook beetje zomerse sferen en ik vind het er vrolijk uit zien.


3. Waarmee heb je jou ontwerp gemaakt?
Adobe Photoshop 7.0

4. Hoe lang heb je er over gedaan?
ongeveer 2 uur (rustig werken)

5. Vertel nog wat verder over je creatie
Weinig over te vertellen :D


p.s. Dit is gewoon voor de lol, niet iets van de mooiste word uitgekozen en gaan we nemen, want het board ziet er al goed uit, dus remember just 4 fun
 
Laatst bewerkt:
Waar is ie dan? ???
 
ja ff op die link klikken :D
 
zeker een oranjefan..? :D :D :D
 
hehe.. ook :D
 
Hey Elmar. Ik wou ten eerste melden dat ik t een geweldig leuk en creatief initiatief vind.
Maar ik vind dat jouw voorstel meer voetbal uitstraalt dan dat het bodybuilding communiceert. Tuulijk ziet t er zomers en vrolijk uit, maar ik ben van mening dat een BB-site er degelijk en neutraler uit moet zien qua huissT en niet van t beeld af moet spatten.

Ok, ik ben zekers niet DE expert op t gebied van kleuren en kleurtoepassing, maar ik zou t toch bij meer neutale kleuren houden. Oftewel, zoals t nu is vind ik t een zeer goede huissT en ik benvan mening dat er weinig aan moet veranderen

en qua kleurensymboliek: Oranje (warme kleur) staat voor o.a. warmte, vuur zon en rijkdom, teleurstelling, activerend, en heeft in de symboliek een extravert karakter.

paars (koude kleur) daarentegen (ik lees dat jij twijfelde aan deze kleur waardoor ik weet dat er paars in de huissT zit:D ) geeft in de symboliek o.a. ernst, kracht/zwaar, moeheid en lijden aan en t is de kleur van het onderbewuste.
Spreekt wel tot de verbeelding dacht ik.


Originally posted by Elmar

Ik vind het toch wel een van de mooiste en beste forum engines. En qua kleur is het puur persoonlijk dit is wel mooie kleur maar voor afwisseling kan het best keer leuk zijn om andere themes neer te zetten. Of dat gebruiker zelf kan kiezen.

Hoeft voor mij zoals gezegd niet, maar t is natuurlijk een keuze die je voor jezelf maakt.

Desondanks een leuk ontwerp en een leuk initiatief.:thumb:
 
Ik sta open voor meningen en dat is natuurlijk jou mening. Maar daarom zijn die themes om het forum op je eigen sT en persoonlijke 'theme' te kiezen. Dat zie je ook zo vaak opforums. De ene vind dit mooi en de ander dat dus kunnen ze zelf kiezen. En Oranje,ik vind het niet at weghebben van voetbal. Voor dat je aan een product gaat werken krijgen je ontwerpen. In die ontwerpen komen ook eerst talloze kleuren en vindingennaar boven alvorens er gekozen word toch? Dit is 1 van mijn kleuren combinaties. Persoonlijk vind ik dit zoals ik beschreven hebt. Maar wel goed dat je zo je mening erover hebt! :D Ik vond het anders wel weer eens wat anders. Zoals een vriend van ij de 4 seizoenen forum altijd elk seizoen in de kleuren van het seizoen uitbrengt wel leuk gedaan :D
 
Ik zeg ook niet dat t lelijk is of zo. Integendeel, maar als dit de huissT zou worden zou t juist vanwege die oranje kleur meer voetbal aanspreken voor en groot deel van de mensen.

Daarentegen vind ik t wel een leuk en origineel initiatief om je eigen kleuren naar gelang toe te passen. En uiteraard moeten dingen ontworpen worden met een idee, een achterliggende gedacht of hoe je t ook wilt noemen. Er moet een reden zijn waarom je iets doet.
In de vormgeverswereld kan je niet aankomen met de beredenering dat iets er mooi uit vind zien of als een klant vraagt waarom je dat zo hebt gedaan antwoorden met "ja, vond ik leuk".
allemaal kwestie van smaak en smaak is suggestief.

daarom vind ik t leuk om te zien waarom je tot dit ontwerp bent gekomen en t is vanuit mijn kant gewoon een opmerking erover. :D

niets meer, niets minder. Blijf gewoon lekker creatief bezig

:thumbup:
 
Ik begirjp je hoor! :D Ik werk laleen hier niet voor een klant maar gewoon idd beetje kijken om hoe het er uit kan zien als je andere kleuren combinatie doet. MAarre thx voor je reacties/opmerkingen :thumb:
 
Back
Naar boven