AndroidHealthClinic

plaats je foto bb 35+ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Opgepompt +50 cm.
Bovendien ben ik TRUE natural, en niet natural. :)

Dat bereiken de meeste roid-user nog geen eens.

50CM bei 12%bf :eek: ...ik geloof ik moet nog harder gaan trainen en perfekter eten als in de laatste jaren..
Ik weet alleen niet wat ik nog beter kan doen :o

Een +50er heb ik ook wel eens vroeger gehad, maar dan wel bij bolle 21%bf :o .... niet te vergelijken dus.
 
avatar hier links ben ik, ben over een paar weken 47 ennuh.... mijn arm is ook 50 + ben 100% natural
 
avatar hier links ben ik, ben over een paar weken 47 ennuh.... mijn arm is ook 50 + ben 100% natural

Leuk, maar zou nog leuker zijn als je gewicht, lengte, en vet% zou vermelden naast de leeftijd.
 
gewicht, schommel rond de 123 kg, lengte 188 cm en vet%... tjah.. nog nooit gemeten.. zal wel tussen de 15 en 20 zijn....
 
ok was ook mijn gewicht en zo vergeten
46 jaar oud - 172 cm - ca 12% vet - 72 kg
 
gewicht, schommel rond de 123 kg, lengte 188 cm en vet%... tjah.. nog nooit gemeten.. zal wel tussen de 15 en 20 zijn....

Ja, dan heb je wel een gepaste gebruikersnaam. :)
 
was skinnie toen ik begon met trainen... 69 kg........ train nu 27 jaar
 
hier kan ik als jong pikkie niks dan respect voor hebben, allemaal!:bow:
 
Wat is het verschil tussen een true natural en een natural???
 
Ja, iemand kan ook zeggen dat hij true natural is, dat is en blijft onzin soms hoor.
 
Wat is het verschil tussen een true natural en een natural???

Het probleem met het begrip "natural" is dat het niet eenduidig gedifinieerd is. Ieder heeft zijn eigen mening over wat wel en niet mag.
Het grootste probleem hiermee is echter het tijdsaspect. Zo kan iemand bv. 10 jaar lang AS + HGH + insuline gebruiken, dan 2 jaar stoppen, en zichzelf 100% natural noemen. Hij vergeet er dan wel bij te vertellen dat hij nog maar 2 jaar lang 100% natural is. Bv. Dorian Yates is al bijna 10 jaar natural.

Als je de regels leest van de natural bodybuilding federaties dan zie je dat de voornaamste voorwaarde om aan een natural bodybuilding wedstrijd te mogen deelnemen is dat je op de dag van de wedstrijd niet positief test. Welke en hoeveel doping je de jaren voordien hebt genomen wordt niet in vraag gesteld omdat het toch niet te controleren is.

Degenen die toch tegen de lamp lopen bij de dopingtest, die worden in het ergste geval voor enkele jaar geschorst, en mogen daarna weer gewoon opnieuw proberen.

Gezien ik dit allemaal nogal schijnheilig vind, heb ik voor mezelf de term "TRUE natural" zeer scherp gedefinieerd "bodybuilding without EVER having used any PERFORMANCE ENHANCING drugs or supplements that are not part of a normal healthy daily diet". Meer details kan lezen op mijn website:
True Natural Bodybuilding: definition

Ja, iemand kan ook zeggen dat hij true natural is, dat is en blijft onzin soms hoor.

Leugens kan je inderdaad nooit uitsluiten. Maar met een duidelijk, eenduidig gedefinieerde term als "true natural" weet je tenminste waarover je praat.
 
Laatst bewerkt:
ook bijna 45 hier,fotos staan links..toen was ik 42
groeien is er voor mijn gevoel niet meer bij,eerder angstvallig vasthouden :)

merk ook wel dta metabolisme omlaag gaat,waar ik vroeger altijd ripped was,word dit toch een stuk minder...en dan zon slappe gerimpelde huid..jakkes

aging sucks
 

I.v.m. de meeste van je leeftijdsgenoten, mag je zeker niet klagen denk ik.

Nog veel succes met je strijd tegen de klok. ;)
 
Back
Naar boven