Fitness Seller

Plaatselijk vet aanzetten?

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Ik zie best vaak gasten rondlopen die erg dun zijn, maar wel een aardige bierbuik hebben hangen. Ik vroeg me af hoe dat nou eigenlijk kan, want je kan niet plaatselijk vet verbranden, maar kennelijk wel aanzetten ???

Wordt het overschot aan alcohol misschien opgeslagen in de buurt van de lever?

Zowieso zetten mannen sneller vet aan bij buikstreek dan ergens anders,bij vrouwen is dit meer de heupen geloof ik.
Dit hoeft volgens mij niet perse door bier of alcohol te komen,natuurlijk als je "veel" drinkt zal het zich wel laten zien.

Bij het cutten is het buikje ook echt het laatste wat minder wordt. Ik zit al heel erg laag in me BF, heb ook een veel "strakker" gezicht en hele droge armen en benen maar me buikje is echt de laatste plaats waar het vet met moeite weg gaat.

Terwijl je het bij de buikstreek het als eerste weg wilt hebben! :mad:

Ach ja er is altijd nog liposuctie.... :D

Hoe komt het eigenlijk dat iemand die ik ken echt een rond gezicht heeft waardoor ie vet lijkt op foto's maar als je hem ziet dat ie smal gebouwd is? Hij heeft enkel een dik gezicht.

het is persoonsgebonden. Bij de een verspreid zich het vet over heel het lichaam en bij de ander rond de buikstreek.

avg zei:
Hoe komt het eigenlijk dat iemand die ik ken echt een rond gezicht heeft waardoor ie vet lijkt op foto's maar als je hem ziet dat ie smal gebouwd is? Hij heeft enkel een dik gezicht.
creatine :P
maar kan zijn dat het door een bepaalde medicijn komt.
weet niet meer hoe heet maar o.a. een pil tegen astma zorgt ervoor.

Omni20 zei:
Terwijl je het bij de buikstreek het als eerste weg wilt hebben! :mad:

Ach ja er is altijd nog liposuctie.... :D

:P

Ik zag gister nog een ziek programma daarover,
een wijf had vet laten wegzuigen en een buikcorrectie laten doen.
Volgende dag werd ze wakker, was de hechting onstoken,
dag later stonk d'r kamer naar lijkgeur omdat een stuk huid was afgestorven.
Dan denk je toch : "meid meid, had toch gewoon gaan sporten was het niet gebeurd"
nu is ze letterlijk een gedrocht :(

Jay Impel zei:
:P

Ik zag gister nog een ziek programma daarover,
een wijf had vet laten wegzuigen en een buikcorrectie laten doen.
Volgende dag werd ze wakker, was de hechting onstoken,
dag later stonk d'r kamer naar lijkgeur omdat een stuk huid was afgestorven.
Dan denk je toch : "meid meid, had toch gewoon gaan sporten was het niet gebeurd"
nu is ze letterlijk een gedrocht :(

Dat programma heb ik ook gezien op sbs6. Dat was die Italiaanse dokter. Zij was niet de enigste.

dat zag er idd echt naar uit he..wat en jaap van een wond was dat zeg

maar t is idd mannelijk probleem dat t vet grotendeels rond de buik wordt aangezet, bij vrouwen is dat in t algemeen meer de kont en benen

Haha, ik zag het ook.

Sterker nog, ik kwam net terug van me kamer en was me kwark+lijnzaad aan het mixen en wou net de eerste hap nemen toen ze die foto lieten zien met dat zwarte gat erop. :XXX

Mmm toch maar blij geen liposuctie te hebben laten doen, al is het uitermate frustrerend dat ik voor mijn gevoel nog sneller vet op borst & billen kwijt te raken dan op de buik.. in de praktijk even snel.
Vervelende is nu dat de buik nog steeds ongeveer even groot (en nu even klein) is als mijn borsten. Van cupmaat B-C naar een krappe A. Handig met sporten maar nog even en er is niks meer over, daar zit ik als vrouw toch ook niet op te wachten.

Vandaar dat ik met belangstelling uitzie naar dat spul om cortisol te remmen, wat de oorzaak zou zijn voor vetafzetting op de buik.

Espi

Ik heb het niet gezien, maar waat zijn die mensen toch lui die dat laten doen. Zo zag ik laatst ook iets over borstimplantaten bij mannen :|
Ga bankdrukken stelletje mietjes!

DJNRG83 zei:
Ik heb het niet gezien, maar waat zijn die mensen toch lui die dat laten doen. Zo zag ik laatst ook iets over borstimplantaten bij mannen :|
Ga bankdrukken stelletje mietjes!

Jezus wat zielig zeg......

Zie het al voor me iemand met enorme borstspieren...20kg drukken... :eek: :)

ja, ik zat daar laatst ook over te spacen.
Hoezo zou je je lichaam toekalen met inplantaten
terwijl je op een natuurlijke wijze een veel mooier effect hebt.
Iedereen weet hoe nep eruit ziet en zal het herkennen,
ik zie aan elk wijf die nep tiete heeft dat ze nep zijn bijvoorbeeld :D

Maaruh, die ene vrouw kon ik nog wel begrijpen met d'r buik correctie.
Maar wie laat dat nou ook in Polen doen ?!?!??? dan ben je toch stom bezig ? :(

maar ja, wij weten beter :thumbs:

Esperantisto zei:
Mmm toch maar blij geen liposuctie te hebben laten doen, al is het uitermate frustrerend dat ik voor mijn gevoel nog sneller vet op borst & billen kwijt te raken dan op de buik.. in de praktijk even snel.
Vervelende is nu dat de buik nog steeds ongeveer even groot (en nu even klein) is als mijn borsten. Van cupmaat B-C naar een krappe A. Handig met sporten maar nog even en er is niks meer over, daar zit ik als vrouw toch ook niet op te wachten.

Vandaar dat ik met belangstelling uitzie naar dat spul om cortisol te remmen, wat de oorzaak zou zijn voor vetafzetting op de buik.

Espi

Hoe kan het de borsten zo veel kleiner worden ?
Is dat echt vet, of verlies ook uit je borsten zelf vet ?
Dat heb ik namelijk nog nooit gehoord, maar is het dan trouwens
wel mogelijk dat als je meer borstspieren gaat ontwikkelen je ook weer
in de cups omhoog gaat ?

(gewoon vraagje, no offence)

;)

Hoi Jay impel

je borsten bestaan uit vet en klierweefsel, wanneer je heel erg extreem gaat afvallen zoals asp dat gedaan heeft (wat ik heeeeellllll erg knap vind) dan verdwijnt er ook vetweefsel uit je borsten en zodoende worden ze kleiner. Dit hoeft niet altijd zo te zijn ik ben zelf namelijk 10 kg afgevallen maar ik ben dezelfde cupmaat blijven houden (en ik had ze graag wat kleiner gewild, zo zie je maar het is allemaal niet eerlijk verdeeld)

Maar stel dat je de borstpieren gaat trainen,
wat heeft dat dan voor een effect op vrouwen ?

Ik had een tijd geleden gevraagd of je van borstpiertrainingen stevigere borsten krijgt toen kreeg ik van admin het volgende antwoord misschien dat jouw vraag hiermee ik ook beantwoord is :

Borstspieren en borsten zijn 2 afzonderlijke weefsels. Borsten bestaan voornamelijk uit vetweefsel en "liggen" op de borstspieren.
Als je de borstspieren gaat trainen dan zullen deze steviger worden en zal (dit is bij een vrouw niet heel veel) dit vooral te merken zijn net boven de borsten waar de spier het meest zichtbaar is. (Word daar ietsje voller).
De vorm van de borsten zelf zal dus weinig of niets veranderen, tenzij het vet% aanzienlijk daalt (of juist toeneemt).

aha, vinnik wel een beetje jammer voor Espi :(
maar ja, dan toch beter slank met kleinere borsten
inplaats van dik zijn natuurlijk ;)

Terug
Naar boven