AndroidHealthClinic

plaatselijke injecties (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

johndope

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jul 2004
Berichten
175
Waardering
0
ik zie veel tegenstrijdige berichten over plaatselijke injecties

bevorderen deze nou wel of niet plaatselijk extra groei?

zoals bijv kuiten?!
 
Ja ik denk dat dat alleen mogelijk is met synthol.En ik denk dat dat met andere kan.
 
er zijn toch echt mensen die beweren met winny in de schouder plaatselijk BLIJVEND resultaat bereikt te hebben.
 
weer geen eenzijdig antwoord :) ik heb net in mn traps en schouders gezet en het voelt stram aan alsof ik net heb getrained
 
big kelvin zei:
Ja ik denk dat dat alleen mogelijk is met synthol.En ik denk dat dat met andere kan.
synthol zorgt niet voor groei, het zorgt enkel voor een gezwel :rolleyes:
 
Ik merk wel degelijk een plaatselijke groei..maar is misschien bij iedereen anders..

grt. Rico
 
ik merkte ook dat de winstrol plaatselijk een soort ontsteking veroorzaakte waardoor de geinjecteerde plaats heel dik was.

als je dat in allebei je tri's doet ziet het er wel vet uit hoor. Alleen jammer dat het maar tijdelijk is. Ik denk ook niet dat het een goede oplossing is om een middel te gebruiken wat plaatselijk werkt.

stel je spuit synthol in je bi's omdat het je zwakke punt is. En dan worden ze weer net iets te groot in verhouding met de rest. Ga je dat weer corrigeren bij je tri en schouder.... dan is het einde zoek denk ik.
 
idd, winstrol veroorzaakt imo geen plaatselijke groei maar is gewoon een depotwerking wat een lichte opzwelling veroorzaakt, dit is na een tijdje weer weg hoor.

pgf 2 schijnt ook voor plaatselijke groei te kunnen werken
 
Latin spirit zei:
idd, winstrol veroorzaakt imo geen plaatselijke groei maar is gewoon een depotwerking wat een lichte opzwelling veroorzaakt, dit is na een tijdje weer weg hoor.


zo dacht ik er zelf nl ook over
 
Back
Naar boven