XXL Nutrition

plaatselijke spiergroei? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SQUAT

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
731
Waardering
8
Graag eens jullie mening over het volgende:

Als er door sommigen gezegd wordt dat bepaalde aa's, sth, of igf-1 plaatselijke spiergroei zou geven, waarom heeft iemand die zijn injectie's altijd in zijn glutes zet daar dan geen meerresultaat dan de spieren die hij niet gebruikt voor injectie's?
 
Ik zet ze in mijn kont en ik heb het gevoel dat deze groter word zonder dat ik hem train.
 
Originally posted by Garret
Ik zet ze in mijn kont en ik heb het gevoel dat deze groter word zonder dat ik hem train.
Plaatselijke groei bestaat niet. De stof word opgenomen in het bloed via de spier en gaat over heel uw lichaam aan receptors binden.

Wat dacht je dat de spier waar je injecteerde speciale aandacht kreeg ofzo?

Verder IGF-1 werkt maar een paar minuten na injectie goed, en zwakjes tot een uur na injectie. Denk je nu echt dat dat iets doet?

Verder GH doet iets met de vetverbranding, net als IGF-1 plaatselijk vetcellen vernietigd. Maar spieren plaatselijk laten groeien? LOL
 
Dan maar aan de Synthol SQUAT ;)
 
Juist T! Je hebt het begrepen.
t'was gewoon omdat deze vraag mij verschillende keren gesteld wordt, en wou eens eens wat reacties losmaken.

@Garret. Waarom antwoorde je niet op de vraag?
 
Originally posted by Garret
Ik zet ze in mijn kont en ik heb het gevoel dat deze groter word zonder dat ik hem train.

t'uurlijk! D'as gewoon de tijdelijke opstapeling van het product! En misschien wat inflammatie.
Ook wanneer je in off season kuurt, sla je na jaren gebruik op je kont meer vet op Garret! Zeg mij maar eens waarom!
 
Originally posted by jimbo
Dan maar aan de Synthol SQUAT ;)

Heu, laat maar zitten! Ik ben best te vreden met mijn kont!
 
ik geloof ook niet in plaatselijke spiergroei, want de aas word vand e spier door het bloed opgenomen, dus het makt niks uit of je in je bilspier of in je biceps spuit, want de as gaat toch naar het bloed en word via het bloed uiteindelijk altijd op de zelfde receptor geplaatst, of het nou in je bil of biceps was.
 
plaatselijke spiergroei van sth bestaat ook niet, dat is een illusie, want STH werkt doordat je lever IGF-1 uitstort, het is dus een illusie dat je van sth plaatselijke spiergroei heb, omdat je op die plek wel droger word.

Wat wel zo is, is dat je tijdelijk je vascia rekt, maar dat herstelt altijd weer.
 
fer heeft het ook begrepen :thumb:
 
Idd. het verhaal is BS. Het enige wat ik zou kunnen zeggen is de theorie dat het oprekken van de fascia het daarna mogelijk maakt dat de spier sneller groeit. Een beetje de theorie die ook achter synthol zit. Als mensen dat zouden zeggen zou ik kunnen zeggen ja, maar plaatselijke spiergroei?? Nee ik geloof er niet in.
 
Ok jongens! d'as dan ook duidelijk.
We zijn het er mee eens dat plaatselijke spiergroei NIET bestaat, maar dat we wel kunnen spreken van een plaatselijke zwelling wanneer er regelmatig in eenzelfde spier geeinjecteerd wordt, onstaan door ophoping van het product en inflammatie.
Dus kan je stellen dat dagelijkse injecties van producten op oliebasis een tijdelijk zelfde effect als synthol geeft, maar dan met een dubbel effect (zwelling, spieropbouwend). Of drie dubbel als je het rekken van de fascia meerekend.
Kan je dan synthol niet gedeeltelijk beter vervangen door aa's op oliebasis?
Interessant niet!
 
idd BS die plaatstelijke spiergroei! Wat nou als je al jaren kuurt en je pompt het spul altijd in je glutes, zou je dan niet een mega-reet hebben ??? Flinke bullshit!!!!
 
Back
Naar boven