MuscleMeat

plaatselijke winstrol injectie (tip) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chemical

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2003
Berichten
1.543
Waardering
21
Theoretisch is het al vastgesteld dat plaatselijke groei niet mogelijk zou zijn met AS. Echter de meeste die winstrol depot tijdens een kuur in de schouder hebben gezet merken wel verschil in de ontwikkeling van de schouder. Bij de meeste neemt de massa hier duidelijk toe. Ik heb hier zelf ook veel baat bij gehad aangezien mijn schouders vroeger mijn zwakste punt was.

Nu een kleine tip waarmee je de gehele massa van de schouder iets kan vergroten. Over het algemeen injecteren bb ers de winstrol in de zijkant van de schouder. Een goede afwisseling is om deze ook eens in de achterzijde van de schouder te zetten.

Om het preciese punt voor de inject te bepalen maak je met de injecteren schouder de bewegeing als bij een side raise. Nu kun je met de andere punt duidelijk de spier voelen achter op de schouder. Zet en hou je wijsvinger op de te injecteren spier en laat je arm weer langs je lichaam hangen. Nu kan een behulpzame vriend/moeder/vriendin of volkomen vreemde de inject zetten. Ik raad zelf aan 1ml per schouder per keer te injecteren en links en recht afwissellen dus maandag rechter schouder woensdag linker etc etc ....

enjoy
 
gaat dit ook op voor test suspensie?
 
welke naalden gebruik je voor de winstrol injectie in de schouder?
 
maartenonnink zei:
welke naalden gebruik je voor de winstrol injectie in de schouder?

0,6x25mm voor een diepe inject of slinnaaldjes (als je vetpercentage niet te hoog is)
 
Een foto zou het nog duidelijker maken!
 
naaldje van 0,5 x 16mm is groot genoeg
 
mijn schouders kunnen ook wel wat winstrol gebruiken ;)

'Theoretisch is het al vastgesteld dat plaatselijke groei niet mogelijk zou zijn met AS.'

kun je hier een bron van posten.. ik ben wel geinterreseerd in de materie.. waarom dat precies zo is..
 
dream warrior zei:

is die groot genoeg een slin naalde? hem overal wel al een keer geprikt... (werd een beetje een hobby nadat ik spotinjections.com had gevonden).. alleen schouder heb ik mijn 0,6 naald ermaar weer snel uitgetrokken..

ben blij dat er nu eindelijk weer mensen zijn die geloven in het plaatselijk injecteren van winstrol..
 
Plaatselijk winstrol injecteren geeft zeker tijdelijk een volume vergrotend effect.

Erg handig dus als je een kleine spiergroep hebt die je net ff wilt accentueren.

Ik zelf zet prima met 0,6x30mm in de schouder. Maar kan idd met ook wat kleiner. Als de oplossing fijn genoeg is kun je idd ook prettig zetten met slin naaldjes. Voor achterkant van de schouder zou ik dat ook zo doen.
 
ik heb zelf ervaring met dat bij winstrol in schouder zetten je wat vollere en rondere schouders krijgt dus ik geloof wel in plaatselijke groei ja.
 
heb jij die ook ervaren als blijvend? bij mij trok het langzaam weer weg
 
Back
Naar boven