Fitness Seller

Plaatsen Olympia

waar is priest???!?!

*edit

lee heeft de top 10 niet eens gehaald... :( vanwege zn benen:

check
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dexter jackson hoog geplaatst ! niet verwacht.. dacht dat dennis hoger zou komen dan dexter.

Lee zn benen waren een schande imo.. supersmooth.. daarin tegen zijn de quads+ hams ONGELOOFLIJK groot van ronny..en zn rug .. 747 :D

ondanks zn lelijke en onsymetrische/en beetje uitpuilende buik toch zeker een duidelijke winnaar !! had gewoon overall heel wat meer mass dan Jay.

hoeveel woog ronnie nu on season? ik hoorde dat hij 280-290 nu was?! en vorig jaar maar 250-260 ???

• Topic Starter Topic Starter
Frenkpie zei:
Dexter jackson hoog geplaatst ! niet verwacht.. dacht dat dennis hoger zou komen dan dexter.

Lee zn benen waren een schande imo.. supersmooth.. daarin tegen zijn de quads+ hams ONGELOOFLIJK groot van ronny..en zn rug .. 747 :D

ondanks zn lelijke en onsymetrische/en beetje uitpuilende buik toch zeker een duidelijke winnaar !! had gewoon overall heel wat meer mass dan Jay.

hoeveel woog ronnie nu on season? ik hoorde dat hij 280-290 nu was?! en vorig jaar maar 250-260 ???

295 dit jaar

Ronnie's buik zag er veel beter uit, hij heeft Jay op elk onderdeel kunnen beaten!
Go RONNIE,GO RONNIE

buik zag r idd beter uit als vorig jaar

Hmmm, aan de foto's te zien terecht, maar had toch wel graag weer eens een andere winnaar willen zien.

Zeker na 2001 verdient Coleman het imho niet om 5x achter elkaar de Mr.O te winnen.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben wel benieuwt naar zijn nieuwe film

Yeap Yeap!!!!! [Abeelding niet meer beschikbaar]

Lightttt weight !!!!

Dexter Jackson ziet er super uit IMO.

Zeker weer een super prestatie van Ronnie, ik ben alleen bang dat het zijn laatste overwinning is en dat Joe Weider volgend jaar iemand anders laat winnen.

Ik heb gehoord dat Jay Cutler met een zeer kleine achterstand heeft verloren en iedereen denkt dat hij volgend jaar mr O wordt. Maar hoe zit het nou met Priest? Hij was er toch mee gestopt of gaat hij er toch gewoon mee door.

Ik vind Dexter dit jaar wel super mooi eruit komen en ook Dennis James vind ik zeker niet niets. Ik ben benieuwd hoe ze het volgende week doen bij Dorian Yates Grand Prix.

Laatst bewerkt:
Yep nog een weekie :)

Dit was Lee's laatste Mr O. Iedereen kan zeggen dat Jay volgens jaar gaat winnen, maar ook Ronnie blijft nog steeds groeien en dit jaar was duidelijk een verbetering tov vorig jaar.

BTW Chris Cormier deed toch niet mee??

Terechte winnaar! Ik hoopte op jay, maar met 287 lbs schoon aan de haak, had Ronnie met de vorm die hij nu had, was hij nu weer de terechte winnaar.(vorige 3x niet)
Gunthermania is weer voorbij!!!!!! Heeft gewoon niet de shape die nodig is!
Kevin wisten we dat hij eigenlijk nooit top kon zijn, aangezien hij die blessure had opgelopen!
Dexter eindelijk een plaats die hij verdiend!

Terug
Naar boven