AndroidHealthClinic

Plaatsing NK & GP

Bezoekers in dit topic

ladylay

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 apr 2005
Berichten
167
Waardering
1
Okay okay, na 7 keer de site te lezen volg ik het nog niet helemaal.

De JB Grand Prix in november kan je daar zomaar aan meedoen ongeacht status? En plaats je je dan ook voor het NK? Of alleen internationale wedstrijden?

En hoe plaats je je verder voor het NK? Iemand zei dat je met de body challenge cup 14 juni kan plaatsen voor de JB Grand Prix, echt kan ik dit nergens terug vinden.

IK hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik verder kan plannen ;)
 
Je kan niet zomaar meedoen met de grandprix, want dit is ook een A-wedstrijd die vergelijkbaar is met de NK.
Je dient vanuit de C-klasse, vervolgens de B klasse jezelf te kwalificeren.
Je hebt bijvoorbeeld de Enercup of de SAP (voorheen Flexcup). Dit zijn beginners wedstrijden waarbij je de mogelijkheid heb om niveau op te krikken door wedstrijden te winnen en of in de top 3 te eindigen.

Welke wedstrijd zou je willen pakken dan. Wat is je doel?
 
Ok ok, NK en Dan international.

Jbc zou ook kunnen toch, jbc -> open rotterdamse en Dan NK?

Plaatsing voor de GP is dus al te laat ALS ik het goed begrijp?
 
Nee.

C
B
A

Dus eerst c wedstrijd (bv enercup)
Dan b wedstrijd (open Rotterdamse)
Dan a wedstrijd (nk of jbc)
 
Nee.

C
B
A

Dus eerst c wedstrijd (bv enercup)
Dan b wedstrijd (open Rotterdamse)
Dan a wedstrijd (nk of jbc)



Mmm .... Ken toch iemand die voor het eerst mee deed aan de jbc en toen door mocht naar de open Rotterdamse. Dat is apart
 
Mmm .... Ken toch iemand die voor het eerst mee deed aan de jbc en toen door mocht naar de open Rotterdamse. Dat is apart

Als je de juiste mensen kent sta je snel op een GP of NK. ;)
 
Als je de juiste mensen kent sta je snel op een GP of NK. ;)

Uiteraard, vriendjes politiek. MAAR in dit geval was dag niet zo, gewoon een deelneemster ����

Maar enercup wordt em niet voor mij. Body fit challenge cup heeft dat enig zin of niet? Aangezien die een week naar open Walter en Europees is kan ik die altijd prima meenemen.

Anders wordt het de volgende na enercup denk ik zo en Dan ook niet de VAP. Of zijn dat Dan de enige keuzes
 
Als je van uitzonderlijke klasse bent kunnen ze je ook dispensatie geven.

Dat je c overslaat en direct b doet, mayb zelfs a.
 
Mensen let wel; je hebt de Juliette Bergman Cup (C) en je hebt de Juliette Bergman (A) wedstrijd.
Dus je kan de cup doen om zo door te gaan naar de Open Rotterdamse en daarna de NK.
Veel succes.
 
Je hebt kennelijk erg veel haast om A atleet te worden.
 
Mensen let wel; je hebt de Juliette Bergman Cup (C) en je hebt de Juliette Bergman (A) wedstrijd.
Dus je kan de cup doen om zo door te gaan naar de Open Rotterdamse en daarna de NK.
Veel succes.

Ibo had jij nou ook weer plannen om on stage te gaan? Welke klasse, classic?
 
of jij bent uitzonderlijk getalenteerd ?? of je hebt gewoon geen geduld ?? imo foto.s please
 
Ik heb begrepen dat YBF resultaten ook meegeteld mogen worden vanaf dit jaar.
Dus je kan nu ook vanaf YBF eventueel doorstromen(dacht ik).

Er worden wel eens, in zeer uitzonderlijke gevallen atleten direct doorgeplaatst naar B status of veel zeldzamer A status. Dat zijn dan ook echt atleten met A++ kwaliteit. Dit gebeurt niet zomaar.
Er zal geen vriendjes politiek bij zijn. Ze krijgen dan namelijk bizar veel gezeik.
Je zal echt zodanig goed moeten zijn dat je kans hebt een A wedstrijd te winnen en de jury/hoofdjury + leden van hoofdbestuur van de bond moeten er achter staan.

Voor iedere atleet die een eerste wedstrijd doet dus....gewoon een beginnerswedstrijd inschrijven. Voor D of C staat inschrijven open, maar ben je te goed voor D (absolute beginners)kunnen ze je wel in C (iets gevorderde beginners) plaatsen op die zelfde wedstrijd.
 
Mensen let wel; je hebt de Juliette Bergman Cup (C) en je hebt de Juliette Bergman (A) wedstrijd.
Dus je kan de cup doen om zo door te gaan naar de Open Rotterdamse en daarna de NK.
Veel succes.

Dat dus :cool: Thanks!

Ik haast? Nee, alles behalve efficient daarin tegen wel ;)

Daarnaast, check instagram voor foto :eating:
http://instagram.com/goingbanhannahs/

Yeremy, dank je wel voor de zeer duidelijke uitleg :)
 
Had ik al gedaan, vandaar dat ik me afvroeg waarom je zo'n haast had :o


Ja, specialpaint vroeg ernaar.


Ik train al jaren, dus ik heb alles behalve haast.
Wat ik al zei efficient ;)
 
Dat dus :cool: Thanks!

Ik haast? Nee, alles behalve efficient daarin tegen wel ;)

Daarnaast, check instagram voor foto :eating:
http://instagram.com/goingbanhannahs/

Yeremy, dank je wel voor de zeer duidelijke uitleg :)

ladylay

heb je foto.s gezien respect mooi hoor zeer goed fysiek mooie abs .. lees dat je nu de . walters open.. gaat doen kijk goed waarvan daar je kunt doorstromen want zover ik weet liggen de nppf en ifbb elkaar niet zo

yeremy.. zei het al ybf en ifbb wel
 
Dank je wel! :)

Ja, klopt. Die twee zitten elkaar in de haren. Vandaar dat ik flink aan het oriënteren ben wat ik nu wil. IFBB is een beetje lastig, want als je die wedstrijden doet kun je in principe niet meedoen met wedstrijden van andere bonden.
 
Dank je wel! :)

Ja, klopt. Die twee zitten elkaar in de haren. Vandaar dat ik flink aan het oriënteren ben wat ik nu wil. IFBB is een beetje lastig, want als je die wedstrijden doet kun je in principe niet meedoen met wedstrijden van andere bonden.

Officieel is dat inderdaad de regel, maar zolang je geen A atleet bent doen ze er niet moeilijk over.
C atleten kunnen wel aan andere wedstrijden meedoen.
 
Dank je wel! :)

Ja, klopt. Die twee zitten elkaar in de haren. Vandaar dat ik flink aan het oriënteren ben wat ik nu wil. IFBB is een beetje lastig, want als je die wedstrijden doet kun je in principe niet meedoen met wedstrijden van andere bonden.


Ifbb is DE bond zeggen ze altijd als je serieus wilt genomen worden. Maar je moet vooral aan wedstrijden deelnemen waar jij je goed bij voelt. Of je nu een ifbb atleet bent of een nabba of whatever. Geld verdien je niet met wedstrijden te draaien of te winnen;)

Je fysiek ziet er goed voor een b-klasse
 
Back
Naar boven