Fitness Seller

Plaatsing NK & GP

Bezoekers in dit topic

Er is geen bond waar je internationaal (EK enz) kan zonder te kwalificeren in principe.
Het kan voorkomen dat een deelnemer aan een wedstrijd in een andere klasse behoort en door mee doen in een verkeerde klasse vanwege gebrek aan deelnemers niet wint maar daar toch een uitzondering kan worden gemaakt. Wat echter zeer zeldzaam is.

Vanaf een C wedstrijd kan je in principe niet internationaal als in EK en dergelijke. Je mag wel hierna aan wedstrijden in het buitenland meedoen bij dezelfde bond.
De bodyfit challenge is ook een C wedstrijd had ik begrepen dus zal waarschijnlijk aangesloten zijn bij een bond of er moeten andere vrije wedstrijden buiten bonden om zijn die bedoeld worden.
 
met alle respect maar blijf het raar vinden de nbff is de nederlandse tak van de ifbb er lopen in nederland tientalle dames rond die goede fysieken hebben en gewoon de .. c-b-a status moeten halen voordat ze a atleet zijn en dan pas voor uitzending in aanmerking komen

goed voorbeeld is op en top sportvrouw met een super fysiek .. floortje v. putten.. werd eerst afgelopen april ned. kampioen en toen ging ze pas naar het Europees kampioenschap

deze selectie geld volgens mij ook voor andere bonden als ybf. npff.nac etc ..

dwz. zeggen dat iedereen gewoon de c-b -a status overslaat en gelijk het hoge niveau kan doen

wil niet zeggen dat ik het jou niet gun maar jij hebt in nederland genoeg concurrentie daar moet je eerst maar eens van winnen on stage imo

Tuurlijk ieder zijn mening :)
Ik doe gewoon lekker mee aan de wedstrijden die ik leuk vind ;)
 
Back
Naar boven