XXL Nutrition

Peiling Plantaardig eten en krachttraining combineren?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
22 aug 2019
Berichten
2
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
8%
Hi community!

Ik ben al een tijdje aan het nadenken om meer plantaardig te gaan eten en dat te combineren met mijn krachttraining. Zijn er mensen hier die daar ook over nadenken maar daar enige zorgen of over hebben of het een grote uitdaging vinden? Zo ja, welke zorgen en uitdagingen zijn dat dan?

Thanks!
 
Ik denk er niet over na.
Maar het kan wel.
 
Meer plantaardig hoeft toch geen probleem te zijn? Sterker nog, dat is überhaupt gezond. :)
En bedoel je met meer plantaardig dat je vegetarisch wil gaan eten? Wil je minder dierlijke producten eten?
De enige echte uitdaging is om voldoende kwalitatief goede proteïne binnen te krijgen. Wanneer je vega gaat blijven er nog dierlijke eiwitten over in de vorm van zuivel en ei. Ga je vegan dan wordt het al een stuk uitdagender, omdat plantaardige eiwitten een lagere biologische waarde hebben. Toch zijn er bodybuilders die claimen vegan te zijn. Die combineren verschillende plantaardige eiwitbronnen om zo toch een volwaardig aminozuurprofiel binnen te krijgen.
 
Pas op voor ijzer en vitamine b12 tekorten
 
Ja ik ben zelf ook 90 % meer plantaardig aan het eten. De dieren hebben het gewoon fucked up en dat zou helemaal niet nodig hoeven zijn.
Vind alleen dat dat tofu je na een tijdje de strot uit komt. Dus wil gewoon 2 keer in de week wel een stukje vlees of vis erbij eten.
Voorderest probeer ik al mn eiwitten te halen uit noten, bonen, tofu etc.
Maar het lijkt me eigenlijk best mooi om volledig vegan te trainen .
Het moet zeker niet onmogelijk zijn .
 
Ja ik ben zelf ook 90 % meer plantaardig aan het eten. De dieren hebben het gewoon fucked up en dat zou helemaal niet nodig hoeven zijn.
Vind alleen dat dat tofu je na een tijdje de strot uit komt. Dus wil gewoon 2 keer in de week wel een stukje vlees of vis erbij eten.
Voorderest probeer ik al mn eiwitten te halen uit noten, bonen, tofu etc.
Maar het lijkt me eigenlijk best mooi om volledig vegan te trainen .
Het moet zeker niet onmogelijk zijn .
Alleen je trainingen doe je dan als vegan zegmaar of hoe werkt dat precies?
 

hahahahaha

download (1).jpg


download (1).jpg
 
Ik zit je maar een beetje te fucken, ben een dierenliefhebber en heb respect voor vegetariërs/veganisten, doe er zelf alleen niks mee... ja zorgen dat Mn eigen beesten een goed leven hebben

Oke :)
 
Ja ik ben zelf ook 90 % meer plantaardig aan het eten. De dieren hebben het gewoon fucked up en dat zou helemaal niet nodig hoeven zijn.
Vind alleen dat dat tofu je na een tijdje de strot uit komt. Dus wil gewoon 2 keer in de week wel een stukje vlees of vis erbij eten.
Voorderest probeer ik al mn eiwitten te halen uit noten, bonen, tofu etc.
Maar het lijkt me eigenlijk best mooi om volledig vegan te trainen .
Het moet zeker niet onmogelijk zijn .

Mensen zoals Nimai Delgado gebruiken hun 'Vegan' status net als de fake natty bodybuilders om hun producten te behalen.
Zijn fysiek is niet als vegan te behalen. Overigens is het ook niet mét vlees te behalen. :roflol:


Verder kan je gewoon trainen en gainen als vegan. Niet het meest effectieve maar natuurlijk kan het.

Mwa je mag mij op elk topic in de zeik nemen.
Maar als jij dit niet zielig vind : https://www.peta.org/blog/video-meat-eaters-swear-off-bacon/
Heb je gewoon geen hart

Wij vinden het zielig.
Zijn gewoon te egoïstisch en genieten van het vlees, want is lekkah.
PETA is wel echt de meest verschrikkelijke, zielloze en harteloze organisatie in de wereld.
 
Laatst bewerkt:
Mensen zoals Nimai Delgado gebruiken hun 'Vegan' status net als de fake natty bodybuilders om hun producten te behalen.
Zijn fysiek is niet als vegan te behalen. Overigens is het ook niet mét vlees te behalen. :roflol:.


Hmmmm... zou kennen.... wel erg triest als je dat gebruikt om er zelf beter van te worden.
 

-Sprijd valse informatie over melk dat autisme veroorzaakt
they-tried-to-link-dairy-to-autism-photo-u1?w=650&q=60&fm=pjpg&fit=crop&crop=faces%22.jpg

https://time.com/2798480/peta-autism-got-milk/

-Gebruikt holocaust om de vleesindustrie te vergelijken met concentratiekampen
-Gebruikt recent nieuws van overleden mensen, massamoorden (9/11 e.d.) om te zeggen 'Maar dit gebeurt elke dag bij dieren!'
-Vermoord/steelt/mishandeld dieren om vervolgens te doen alsof de vleesindustrie het heeft gedaan.
-PETA vermoord 70 tot 90% van de dieren die ze "redden"
Ga maar door.

Geen zin om alle sources er bij de pakken maar de VDACS verplicht animal shelters om de statistieken van de dieren door te geven.

jDjiD2J.png
 
-Sprijd valse informatie over melk dat autisme veroorzaakt
Bekijk bijlage 464308
https://time.com/2798480/peta-autism-got-milk/

-Gebruikt holocaust om de vleesindustrie te vergelijken met concentratiekampen
-Gebruikt recent nieuws van overleden mensen, massamoorden (9/11 e.d.) om te zeggen 'Maar dit gebeurt elke dag bij dieren!'
-Vermoord/steelt/mishandeld dieren om vervolgens te doen alsof de vleesindustrie het heeft gedaan.
-PETA vermoord 70 tot 90% van de dieren die ze "redden"
Ga maar door.

Geen zin om alle sources er bij de pakken maar de VDACS verplicht animal shelters om de statistieken van de dieren door te geven.

Bekijk bijlage 464307

Wolf in schaaps kleren instanties dus voor hun eigen hachje... Ach.. Hoe je zo'n slacht huis ook wilt noemen maakt niet uit.. die dieren leven gewoon in een hel.
Ik ben niet tegen vlees eten.. wij mensen doen dat nou eenmaal al voor duizenden jaren. Maar ik vind dieren in hokken proppen waar ze niet eens in kunnen bewegen en vetmesten en voltrappen met groeihormonen gewoon uitbuiterij.
Het is gewoon gericht op efficienty om er zo veel mogelijk geld aan te verdienen en zo snel mogelijk.
Wij hebben deze planeet van de dieren.. Al duizenden jaren helpen ze ons aan onze kleding.. gereedschap.. voedsel..
Wij zijn hun heel wat verschuldigd.
Geef ze gewoon onderdak.. een vrij en leuk leven en een snelle vredige dood in eigen omgeving op goeie leeftijd.
En wat krijgen ze er voor terug ? Een kut leven. Uitgebuit worden.
 
Back
Naar boven