XXL Nutrition

plassen in bad

  • Topic starter Big-J
  • Startdatum
  • Reacties 34
  • Weergaven 13K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Big-J

Eindbaas
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2008
Berichten
1.571
Waardering
73
Lengte
2m03
Massa
123kg
Iedereen kent het wel, (als je teminste een bad hebt) je ligt lekker lang uit in een warm bad en opeens moet je plassen. De vraag luidt dan ook: Ga je eruit of laat je het lopen?

Ik laat het vaak maar lopen.

onderstaande tekst kwam in tegen op een internet site :toilet: :

De meeste mensen moeten niets van urine hebben, ze vinden het kortweg vies. Sommige mensen zijn juist een liefhebber van het gele vocht en drinken het in plaats van melk, jus of thee, ieder ochtend bij het ontbijt. Ze spoelen en gorgelen de urine in hun mond als ze bijvoorbeeld keelpijn hebben. Sommigen gieten het in hun oor bij een oorontsteking, en anderen plassen op hun wratten. In Afrika gaan ze nog verder: daar doen ze koeienpis in de melk. Dit schijnt geluk te brengen.
 
gatver wat een ranzige mensen wonen er op deze ranzige aardkloot

edit: op wat voor sites zit jij btw in je vrije tijd
 
hahaha, kijk die pissfreak zn fetish proberen te verspreiden :roflol:
 
\Oooh bad

daar heb ik geen last van

ik dacht in bed plassen daar wel
 
Vroeger liet ik het altijd lopen in bad.
 
Je moet de natuur zn gang laten gaan.
 
Ik pis in bad, in de wasbak... buiten in het veld..

K kan me niet inbeelden waar ik nog niet gezeikt heb.
 
Ik pis in bad, in de wasbak... buiten in het veld..

K kan me niet inbeelden waar ik nog niet gezeikt heb.

Me vriendin zeikt ook overal, maakt niet uit waar we zijn, wat een smerig wijf he :(
 
Toch niet in een bad waar je ligt man, wtf. Maar vb wel onder douche en heel goed mikken naar't gaatje.
 
Misschien nog leuk om te vermelden: een paar weken kreeg ik een boete voor wildplassen het stond op m'n bon als: het natuurlijk behoefte doen buiten de bepaalde plaatsen. €90:(

Maargoed ik drink veel water dus ik zeik 10x op een dag
 
Het is in ieder geval wel lekker warm en het is steriel, alleen als het lang staat wordt het smerig
 
Ik pis altijd lekker in de wasbak kan ik mezelf aankijken in de spiegel terwijl ik pis :D
 
hmm heb geen bad
pis wel onder de douche of in het zwembad
 
altijd effe achter je kijken of er nog iemand zwemt, en dan geniepig naar ze lachen want jij weet dat zij weten dat ze door zeik zwemmen
 
Back
Naar boven