XXL Nutrition

plastische chirurgie !!!damn nice!

Bezoekers in dit topic

Mooi lijf, maar voor 8000 pond kan je heel wat sportschool abo'tjes nemen.
 
idd als ze alleen dat vet eraf had getraint in 2 jaar was ze ook dicht in de buurt gekomen
 
ach..als je het geld hebt, en je komt vervolgens zo uit de verf!..:thumbup:
 
Ze doet idd met d'r lijf wat ze wil maar het is spijtig dat d'r moeder een tweede hypotheek moet nemen op d'r huis om de behandeling te financieren...
 
Djemig, die heeft wel zo'n lijf nodig. Als ze toch met d'r intelligentie haar geld had moeten verdienen....

Komt als een dom schaap met een mooi vachtje over op me.
 
Inderdaad, hersenstransplantatie lijkt me beter. Haar gezicht is trouwens nog steeds niet bijzonder.
 
Inderdaad, een baksteen heeft een mooier gezicht :) .
 
Ze doet idd met d'r lijf wat ze wil maar het is spijtig dat d'r moeder een tweede hypotheek moet nemen op d'r huis om de behandeling te financieren...

Die moeder heeft een derde hypotheek nodig om haar eigen (vet)massa te kunnen verplaatsen.
 
Wow de ideale vrouw! Dom en lekker!
 
Dr gezicht is inderdaad om op te schijten maar wel een prachtig figuur.
 
mooi lijf maar de kop trekt op niks!
 
Die moeder kan zelf ook wel een lipo gebruiken, zal meer dan 2.5 liter zijn denk ik. Die chirurgen in VS zijn wel handig zeg, en laten we eerlijk zijn zo slecht ziet die kop er niet uit, beetje ordinair/dom alleen.
 
Beetje te grote voortanden. Als die je pijpt moet je oppassen dat je vel niet in die konijnebakkes blijft hangen
 
ff een 3e hypotheek om die bek van haar te verbouwen.
 
lelijk is ze zeker niet en gelukkig zijn die tieten binnen proportie gebleven .

maar de enige fukkin reden waarom ik plastische chirurgie haat is :

je ziet zo een wijffie , paalt haar en je wil ermee trouwen en kinderen bouwen .

kom je tot de conclusie dat je kinderen fukkin gedrochten zijn
terwijl het haar genenpoel is die niet dadelijk zichbaar was door die plastic kop van haar
 
Is ook een soort bodybuilding dus.......beetje respect graag. :D
 
Lekker lichaam, kan alleen wel wat meer ass gebruiken.
 
ja die kont viel me ook een beetje tegen
 
Back
Naar boven