XXL Nutrition

Aangeboden Plate tree 50 mm of 30 mm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

denn=

Novice
Lid geworden
14 jan 2022
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Ben jij op zoek naar een plate tree voor je homegym?
Ik maak plate trees op aanvraag! Voor 115 euro heb je al een exemplaar zoals afgebeeld op de foto (de schijven op de foto zijn niet te koop).

De plate tree is 1 meter hoog en is zwaar belastbaar.
Zowel mogelijk met een schijfopname van 30 mm of 50 mm.
De plate tree bevat 5 punten voor schijfopname. De schijfopname is ongeveer 17,5 cm. Voor een meerprijs kan eventueel een langere schijfopname worden gerealiseerd. Ik heb er zelf nu 330 kilo aan hangen dus de plate tree is zeer stevig en uiterst stabiel.


Momenteel heb ik geen plate trees meer staan. De plate trees worden per 4 stuks gemaakt dus wanneer ik voldoende aanmeldingen heb, ga ik weer aan de slag! Per stuk bestellen is dus evenwel mogelijk!
Heb je vragen stuur me gerust een bericht!
 

Bijlagen

  • A61D6CEB-65BE-4E42-8AED-ED1B460726AE.jpeg
    A61D6CEB-65BE-4E42-8AED-ED1B460726AE.jpeg
    188,1 KB · Weergaven: 152
  • DA239927-DCB5-4CD7-8A5E-996174EEE954.jpeg
    DA239927-DCB5-4CD7-8A5E-996174EEE954.jpeg
    230,7 KB · Weergaven: 130
  • 755A2B2C-82AC-466B-86C3-546AB593CF47.jpeg
    755A2B2C-82AC-466B-86C3-546AB593CF47.jpeg
    235,6 KB · Weergaven: 123
  • 5186F9BA-ACD6-4765-9515-96AC476EA8B8.jpeg
    5186F9BA-ACD6-4765-9515-96AC476EA8B8.jpeg
    196,5 KB · Weergaven: 124
Laatst bewerkt:
  • Sad
Waarderingen: ak

En niet van hout wat ellendig is.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, laadvermogen is echter maar 200 kg dus voor mij niet echt een optie en daarbij enkel voor 30mm halterschijven.
 
laadvermogen is echter maar 200 kg dus voor mij niet echt een optie
Wat is het gegarandeerde laadvermogen van die houten uitvoering en hoe is dat bepaald?
 
Ik kan je geen garanties geven, ik heb zelf er nu 330 kilo aanhangen en de plate tree is met dat gewicht zeer stabiel.
De plate tree is zodanig berekend dat de schijfopname altijd binnen de afmetingen van de voet blijft waardoor deze niet zal omvallen.
Iedere plate tree wordt getest met gewicht voordat ik deze verkoop.
 
tientje hout,
tientje steigerbuis
euro schroeven
half uurtje werk.

ben je op je hoofd gevallen?
 
je zou eens moeten weten.... maar ik verplicht niemand iets te kopen en voor jou een geruststelling ik ben niet op mijn hoofd gevallen maar dank voor je bezorgdheid.
 
Laatst bewerkt:
tientje hout,
tientje steigerbuis
euro schroeven
half uurtje werk.

ben je op je hoofd gevallen?
En dan krijg je het ook nog als bouwpakket opgestuurd. ;)
 
Ben jij op zoek naar een plate tree voor je homegym?
Ik maak plate trees op aanvraag! Voor 115 euro heb je al een exemplaar zoals afgebeeld op de foto (de schijven op de foto zijn niet te koop).

De plate tree is 1 meter hoog en is zwaar belastbaar.
Zowel mogelijk met een schijfopname van 30 mm of 50 mm.
De plate tree bevat 5 punten voor schijfopname. De schijfopname is ongeveer 17,5 cm. Voor een meerprijs kan eventueel een langere schijfopname worden gerealiseerd. Ik heb er zelf nu 330 kilo aan hangen dus de plate tree is zeer stevig en uiterst stabiel.


Momenteel heb ik geen plate trees meer staan. De plate trees worden per 4 stuks gemaakt dus wanneer ik voldoende aanmeldingen heb, ga ik weer aan de slag! Per stuk bestellen is dus evenwel mogelijk!
Heb je vragen stuur me gerust een bericht!
bedankt voor de foto's, ik zal dit weekend wel even langs de bouwmarkt gaan en knutsel het lekker zelf in elkaar :thumb:
 
succes!
bedankt voor de foto's, ik zal dit weekend wel even langs de bouwmarkt gaan en knutsel het lekker zelf in elkaar :thumb:
succes met knutselen!
 
tientje hout,
tientje steigerbuis
euro schroeven
half uurtje werk.

ben je op je hoofd gevallen?
Dat hout van jou, van een tientje houdt geen 100kg.
Hout is duur man. Wel leuk weekend projectje als je nog materiaal hebt liggen. Half uurtje... hahaha je werkt zeker op kantoor met een laptopje.
 
Dat hout van jou, van een tientje houdt geen 100kg.
Hout is duur man. Wel leuk weekend projectje als je nog materiaal hebt liggen. Half uurtje... hahaha je werkt zeker op kantoor met een laptopje.
Dat vuren op de foto is bruto 50x100 aan de foto te zien. Is nog geen 2 euro de meter ex btw. Niet bij de gamma natuurlijk Ron.

Kom uit een bouw familie weet wel zeker dat ik sneller klaar nen dan een halfuur.

Werk zeker op kantoor voor een bouwmaterialen handel. Wij hadden in iedergeval de buizen nog bekleed met epdm.
 
Vanwaar al deze haat? Ik zou dit zelf ook niet kopen gezien ik zelf bij een timmerfabriek werk maar wanneer iemand zelf geen zin/kennis heeft om dit te produceren en het geld ervoor over heeft zijn beide partijen toch gelukkig? :)
 
Dat vuren op de foto is bruto 50x100 aan de foto te zien. Is nog geen 2 euro de meter ex btw. Niet bij de gamma natuurlijk Ron.

Kom uit een bouw familie weet wel zeker dat ik sneller klaar nen dan een halfuur.

Werk zeker op kantoor voor een bouwmaterialen handel. Wij hadden in iedergeval de buizen nog bekleed met epdm.
Dat is geen vuren 50 x 100 maar goed als jij ze zelf goedkoper kan maken, prima toch?
 
Back
Naar boven